یلدونه تخفیفانی | فروش ویژه شب یلدا تخفیفان

تخفیفان یکشنبه 26 آذر 1396

یلدونه تخفیفانی، یه فرصت عالیه برای خاطره انگیز کردن یلدای امسال

کمپین فروش ویژه شب یلدا تخفیفان همراه با یه مسابقه ویژه آغاز شده. اگر شما هم مثل بسیاری از افراد، دنبال این هستید که شب یلدا رو مهمان بهترین رستوران های تهران باشید، در حال خندیدن به تئاتر کمدی و موزیکال، دنبال هدیه ای به یاد موندنی و یا آماده شدن برای شب یلدا و تزئینات خاص اون، حتما سری به یلدونه تخفیفانی بزنید.

تا 60 درصد تخفیف رستوران

خیلی از افراد ترجیح میدن که مهمانی های خودشون رو توی رستوران برگزار کنن، تا هم بتونن زمان بیشتری رو در کنار مهمانان باشن و هم از چند روز قبل، زحمتی برای تدارکات و آمادگی نداشته باشن. یک سری از افراد هم دانشجو هستند یا شاغل در شهر دیگه ای و نمی تونن این شب بلند زمستونی رو همراه با خانواده جشن بگیرن، بنابراین چی بهتر از بودن تو شلوغی و لذت بردن از دست پخت سرآشپز و پذیرایی مخصوص رستوران. بنابراین حتما سری به تخفیف رستوران ها در سایت بزنید.

تا 70 درصد تخفیف برای خرید کالا

میشه با یه هدیه و یادگاری، دل عزیزان خودتون رو به اندازه ی تمام شب های زمستونی گرم کنید. تخفیفان تو پکیج فروش ویژه شب یلدای خودش، کلی کالای جذاب قرار داده که بی مناسبت با این شب خاص هم نیستن، بنابراین دست خالی جایی نرید و هر چه زودتر یادگاری خودتون رو بخرید.

تا 90 درصد تخفیف برای مراکز تفریحی و تئاتر

نظرتون چیه یلدا امسال رو متفاوت برگزار کنید، مثلا تو دل کویر و کنار آتش؟ تورهای ویژه شب یلدا با قیمت ها باورنکردنی رو می تونید تو پکیج فروش ویژه شب یلدا تخفیفان پیدا کنید. علاوه بر تور اما آتلیه ها هم دست به کار شدن برای ثبت عکس هایی زیبا از خاطره یلدای امسال شما. سیرک و تئاترهای موزیکال هم که همیشه طرفدارهای خودشون رو داشتن بنابراین تا فرصت هست، یکی از موارد پکیج تفریحی یلدونه تخفیفانی رو انتخاب کنید.

تا 90 درصد تخفیف برای آموزش تزئینات و شیرینی های شب یلدا

اگر هنوز نمی دونید برای شب یلدا و پذیرایی از مهمان های خودتون چه کار ویژه ای باید انجام بدین، کافیه سری به قسمت آموزشی یلدونه تخفیفانی بزنید و کمی وقت بزارید برای اینکه سلیقه و هنرتون زبانزد خاص و عام بشه.

و اما مسابقه ویژه ...

هرچند که تخفیفان برای این شب سرد و بلند زمستونی کلی برنامه چیده اما شما می تونید با ثبت یه خاطره و ضبط یه دابسمش، برنده کارت هدیه هم باشید. کافیه تا سری به کانال تلگرام تخفیفان بزنید، موزیکی که قرار دادن رو دانلود کنید، دابسمش بسازید تا یکی از سه برنده خوش شانس این مسابقه باشید. جوایز نفرات اول تا سوم بنده هم به ترتیب کارت های هدیه 500 ، 300 و 150 هزار تومانی هست.
برای دریافت موزیک اینجا کلیک کنید.

آدرس سایت : http://takhfifan.com/yalda96
آدرس تلگرام : http://www.telegram.me/takhfifan/

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ویژه برنامه شب یلدا را برگزار می کند

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 28 آذر 1401

براساس اخبار بدست رسیده، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ویژه برنامه شب یلدا را برگزار می کند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :