کد تخفیف 40 درصدی همگردی برای ثبت نام در تهران تراول شو

تا الان، چیزی از همایش تهران تراول شو شنیدین؟ می دونین چیه؟ یا نکنه اصلا خبری ازش ندارین؟ اگه اینطوره، باید بگم که دارین اتفاق بزرگی رو از دست میدین که بعدا حتما پشیمون میشین. برای اینکه بدونین این رویداد بزرگ مربوط به سفر که برای اولین بار در ایران برگزار میشه، چیه، با همگردی همراه باشین تا هم با تهران ترول شو آشنا بشین و هم کد تخفیف بگیرین.

تهران تراول شو

تهران تراول شو چی هست؟

همونطور که گفتم، این رویداد بزرگ، برای اولین باره که در ایران برگزار میشه و همونطوری که از اسمش معلومه، به سفر ربط داره. اما نه هر سفری. حالا قضیه از چه قراره؟ یه گروه از آدمای عشق سفر که از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می کنن و همیشه باید توی جنگل و بیابون و.... در حال ماجراجویی پیداشون کنین، جمع شدن دور هم و با خودشون گفتن، اگه ما می تونیم، چرا دیگران نتونن؟ چرا تعداد سفر در ایران انقد کمه و همه مسافرت ها ختم میشه به دو سه روز استراحت در شمال یا کیش و....؟؟ چرا نباید اتفاق های جدیدی رو تجربه کرد؟؟ آدم های جدیدی رو دید و با فرهنگ های جدیدی آشنا شد؟؟ این شد که تصمیم گرفتن تا "تهران تراول شو" یا به قول خودشون، همایش "از صفر تا سفر" رو ترتیب بدن و با دور هم جمع کردن یه عده از آدمای پرتجربه در این زمینه، از ایرانی گرفته تا فرانسوی و.... سخنرانی ها و کارگاه هایی برگزار کنن تا مردم رو به سفرهای ماجراجویی علاقه مند کنن و به علاقه مندها هم آموزش بدن.

همایش تهران تراول شو

قراره در تهران تروال شو چی بگذره؟

شاید اسم "رضا پاکروان" رو شنیده باشین. کسی که به عنوان یک ایرانی، اسمش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده. اون هم به خاطر ثبت رکورد سریع ترین عبور از صحرای آفریقا با دوچرخه. رضا پاکروان، مقیم لندنه و قبلا کارمند بورس لندن بوده، اما چند سالی میشه که تصمیم گرفته تا به سبک دیگه ای زندگی کنه. اون به جاهای بکر و ناشناخته میره، با قبایل بدوی زندگی می کنه و سریال و مستند می سازه که بعضی از اون ها در شبکه های معروفی از جمله "نشنال جئوگرافیک" منتشر شدن. حالا قراره که آقای پاکروان به همراه چهار سخنران دیگه که از ایران، فرانسه و ایتالیا هستند و خودشون کلی سفر به سبک ماجراجویانه انجام دادن و در این کار، حرفه ای شدن، در این همایش، سخنرانی هایی داشته باشن و همینطور کارگاه های آموزشی برگزار کنن که محوریت موضوع اونا، "زمان، زبان، ویزا و مدیریت هزینه" در سفر هست. درضمن حدود 15 نفر از جهانگردها، هیچهایکرها و بک پکرهای جوان ایرانی هم در این همایش، نقش منتور رو ایفا می کنن و به شرکت کننده ها کمک می کنن.

سخنرانان تهران تراول شو

تهران تراول شو کی برگزار میشه؟

قرار بود این همایش، فقط در روز پنجشنبه، 2 آذر برگزار بشه، اما به دلیل استقبالی که ازش شد، جمعه، 3 آذر هم همون مراسم، سخنرانی ها و کارگاه ها برگزار میشه. زمان برگزاری هم در هر دو روز، از 9 صبح تا 6 بعدازظهره.

پوستر تهران تراول شو

چطوری می تونم به تهران تراول شو برم؟

برای رفتن به این همایش، می تونین بلیطتون رو از سایت ایونت باکس (https://www.eventbox.ir) تهیه کنین. هزینه بلیط برای هر نفر، 350 هزار تومان هست، اما اگه به صورت گروهی، بلیط تهیه کنین، براتون ارزونتر درمیاد.

خبر خوش همگردی برای علاقه مندان به این رویداد

خبر خوشی که ما براتون داریم، اینه که همگردی، به عنوان یکی از اسپانسرهای رسانه ای این برنامه، برای خرید بلیط این همایش، کد تخفیف 40 درصدی داره. شما می تونین حین ثبت نام در بخش کد تخفیف، کلمه hamgardi رو تایپ کنین تا 40 درصد تخفیف بلیط این همایش براتون اعمال بشه.

کد تخفیف: hamgardi

همگردی در تهران تراول شو

اطلاعات بیشتر

اگه نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این همایش دارین، می تونین به سایت اختصاصیش یعنی http://tehrantravelshow.com/fa/ مراجعه کنین.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تخفیف 30 تا 70 درصدی برخی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی

گلاره یوسف پور ، شنبه 5 فروردین 1402

براساس آخرین اخبار بدست آمده، تخفیف 30 تا 70 درصدی برخی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :