دیدنی های هنگ کنگ | کارهایی که باید در سفر به هنگ کنگ انجام داد

ما عاشق هنگ کنگ هستیم. هنگ کنگ عجیب و غریب، پر هرج ومرج و هیجان انگیز است. در این شهر بزرگ فعالیت های خیلی زیادی را میتوان انجام داد، دیدنی های هنگ کنگ را به هیچ وجه نباید از دست داد . ما برای همین دلیل اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم. راهنمای خود را دریافت کنید! کارهایی را که می توان در سفر به هنگ کنگ انجام داد را با ما به صورت مجازی تجربه کنید.

ما عاشق هنگ کنگ هستیم

تورهای منتخب سفر به هنگ کنگ

شما می توانید در این شهر از طریق تور اتوبوس رفت و آمد کنید. تورهای 1 الی 2 روزه شامل هزینه قایق مابین جزیره هنگ کنگ و کوولون ، قطار شهری به سمت قله و همچنین Sky100 به قیمت 77 دلار. جزیره لانتاو و تله کابین این یک تور خیلی خوب برای خارج شدن از مرکز شهر می باشد. شما میتوانید از مجسمه بزرگ بودا در معبد Po Lin دیدن کنید. سپس از طریق قایق به Tai O سفر کنید که یک دهکده ماهیگیری می باشد و خانه هایش بروی پایه های چوبی ساخته شده است. تور کشتی کروز و سمفونی نورها همراه با نوشیدنی دیدن این سمفونی از روی آب بسیار دلپذیر خواهد بود. این تور 1 و نیم ساعته از بندر هنگ کنگ عبور میکند در حالی که شما میتوانید سمفونی نورها را در مقابل چشمان خود مشاهده کنید. دیزنی لند هنگ کنگ چه کسی عاشق دیزنی لند هست؟ تجربه ای بسیار خوب خواهید داشت. اگه تابه حال از دیزنی لند بازدید کرده اید، حتما باید از دیزنی لند هنگ کنگ هم دیدن کنید که از جذاب ترین دیدنی های هنگ کنگ می باشد. تور بازار کوولون؛ کوولون یک منطقه شلوغ می باشد و این تور شما را در کوچه پس کوچه های این ناحیه خواهد برد. غذای خیابانی این شهر بخاطر غذاهای خیابانی اش شهرت دارد. با بهترین دکه های غذا و آشپزی سبک هنگ کنگی آشنا شوید. این کار به مدت 2 ساعت طول خواهد کشید. تور بازدید از هنگ کنگ بعد از تاریکی گاهی اوقات شما می خواهید که فقط شب هنگام از شهر دیدن کنید ولی به دلیل تنها بودن اندکی احساس اعتماد به نفس پایین خواهید داشت. به تورهای شهرگردی پس از تاریکی بپیوندید و بازارهای شبانه، پارک ها و محلات و هتل Peninsula و کاخ شاه Chung بازدید کنید. من فکر نمیکنم که آسمان شهری را به اندازه این شهر دوست داشته باشم. اگرچه شانگهای با ساختمان هایش آسمانی چشم نواز دارد ولی این حجم زیادیی از زیبایی ها است که این شهر را از مابقی جدا می کند. همچنین کارهای خیلی بیشتری را میتوان در سفر به هنگ کنگ انجام داد.

راهنمای شهر هنگ کنگ 1

  Sky100

برای منظره 360 درجه این شهر از Sky100 دیدن کنید. واقع در طبقه 100 مرکز تجارت بین المللی، در غرب کوولون، Sky100 بهترین مکان برای دید کاملی بروی شهر است. از اینجا میتوانید بر تمامی دیدنی های هنگ کنگ و همچنین بندر و کوهستان ها اشراف داشته باشید. مثل تمامی شهرهای دنیا، یک ارشه دیدبانی بهترین نقطه برای شروع می باشند. هنگامی که از پنجره های بلندترین ساختمان این شهر به بیرون نگاه می کنید، فقط آن زمان به وسعت بزرگ این شهر پی می برید. برای لیست قیمت ها و اطلاعات بیشتر از وبسایت Sky100 بازدید کنید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 2

قطار شهری قله

قطار شهری قله فرصتی دوباره برای منظره ای بروی شهر هنگ کنگ را به شما خواهد شد. این سرویس برای اولین بار در سال 1926 افتتاح شد. این قطار تا ارتفاع 1400 متری بالا خواهد رفت حدود 400 متر بالای شهر محسوب می شود و از آنجا منظره ای دل نواز بروی بندر هنگ کنگ خواهید داشت. یک روز را می توانید به گشت گذار در مسیرهای پیاده روی در طبیعت این شهر و یا خرید اختصاص دهید. حتی یک موزه مادام توساد هم آن بالا وجود دارد. اگرچه بیشتر تمرکز بر روی نما و دید بسیار عالی بر روی هنگ کنگ و بازی نورهای خط آسمان به هنگام غروب می باشد. برای خرید بلیط های قطار به وبسایت قطار بروید. گردش در این شهر با اتوبوس با تور 1 تا 2 روزه فقط 77 دلار است. این هزینه شامل بلیط قایق و قطار شهری و ورودی Sky100 می شود.

راهنمای شهر هنگ کنگ 3

سمفونی نور، برج ساعت

بعد از غروب خورشید، مسیر خود را به سوی بندر ادامه دهید و از بزرگترین نمایش نور دنباله دار در جهان دیدن کنید. راه های فراوانی برای دیدن این نمایش وجود دارد. پیشنهاد ما سوار شدن بروی کشتی کروز در بندر می باشد. اگر که عکاس هستید، به سوی برج ساعت بروید و به جمع دیگران هنرمندان عکاس بپیوندید و از رقص نورهای نئون و نور لیزر عکاسی کنید. کشتی کروز و دیدن سمفونی نور به همراه نوشیدنی دیدن این سمفونی از روی آب سحرآمیز خواهد بود. این تور 1 و نیم ساعته از بندر این شهر عبور می کند در حالی که شما می توانید سمفونی نورها را در مقابل چشمان خود مشاهده کنید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 4

 معبد 10000 بودا

برای تجربه ای از فرهنگ و حس آرامش، از معبد 10000 بودا در دهکده Pai Tau بازدید کنید، که از برترین دیدنی های هنگ کنگ است. فقط پیاده روی در این معبد خود یک چالش برای شما خواهد بود. اول به این دلیل شما به خاطر خوردن غذای های لذیذ محلی سنگین شده اید و دیگری بخاطر وجود صدها مجسمه بودا بر سر راه شما. وقتی که به بالا میرسید، معابد و نمایشگاه ها و همچنین یک بتکده 9 طبقه برای دیدن وجود دارند. برای من به شخصه حوض لاکپشت ها و باغ تجربه بسیار خوبی بود و حس جدایی و فرار از زندگی شهری را القا می کند.

راهنمای شهر هنگ کنگ 5

برنامه ریزی برای سفر هنگ کنگ

1 دلار آمریکا = حدود 8 دلار این شهر خواهد بود. برای نرخ دقیق از وبسایت XP بازدید کنید. راهنمای سفر خود را از سایت سیاره تنها دریافت کنید. ما راهنمای سفرهای خود و سفر به هنگ کنگ را از این وبسایت دریافت می کنیم و از وبسایت سیاره تنها از سال 2000 به بعد استفاده می کنیم. یک کارت اختاپوس خریداری کنید؛ این کارت برای عبور و مرور شما و استفاده از وسایل نقلیه بسیار کاربردی می باشد. حتی می توانید برای خرید از فروشگاه ها نیز از این کارت استفاده کنید. از کارت اختاپوس خود برای پرداخت هزینه قایق به Macau که به عنوان لاس وگاس آسیا شناخته می شود استفاده کنید. همچنین می توانید از نمایش های خانه آب رقصان و تابو دیدن کنید.  راهنمای خود را از سفر روزانه به Macau دریافت کنید. از تاکسی برای رفتن به شهر از فرودگاه استفاده نکنید. شما می توانید با رزرو کردن اکسپرس فرودگاه فقط با 8 دلار از طریق قطار به مرکز شهر و سپس به کوولون بروید. این سفر حدود 25 دقیقه زمان خواهد برد. برای مصارف الکتریکی ما از این آداپتور پس از اتصال به محافظ استفاده کردیم. این تمامی چیزی خواهد بود که برای تغییر 5 دستگاه نیاز خواهد شد. 3 سوکت برق و 2 کابل USB!

راهنمای شهر هنگ کنگ 6

تله کابین 360 درجه Ngong Ping

این سفر 25 دقیقه با منظره ای بسیار زیبا به سوی دهکده Ngong Ping به عنوان یکی از بهترین تله کابین سواری های جهان محصوب می شود. این تله کابین در جزیره Lan Tau واقع می باشد و از دهکده Tung Chung حرکت کرده و در بالای دهکده Ngong Ping توقف می کند. در این دهکده می توانید از سینمای 5 بعدی ، مراسم های چندرسانه ای، خرید، غذا خوردن و حتی هنرهای رزمی دیدن کنید. وقتی که به بالا رسیدید می توانید یک لیوان قهوه از خریداری کنید و از مناظر زیبا و دیدنی های هنگ کنگ لذت ببرید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 7

معبد Po Lin و مجسمه بودا Tian Tan

دهکده Ngong Ping 5 دقیقه با معبد Po Lin و مجسمه بزرگ بودا Tian Tan فاصله دارد. در این معبد سکوت مطلق همه جا را فرا گرفته در حالی که مجسمه بودا از بالا بروی زمین اشراف دارد. شما می توانید از این معبد که همجنان در حال فعالیت است دیدن کنید. اگر شانس با شما یار باشد، ممکن است که مانک ها را در حال دعا کردن ببینید. برای درک بهتری از عظمت مجسمه 40 متری بودا،شما باید 262 پله را بپیمایید. تله کابین جزیره Lantau را میتوان از طریق آنلاین هم رزرو نمود. این یک تور بسیار عالی می باشد و شما باید حداقل یکبار از مرکز شهر خارج شوید و از دیدنی های هنگ کنگ بازدید نمایید. شما می توانید از مجسمه بزرگ بودا در معبد Po Lin و سفر به هنگ کنگ دیدن کنید. سپس از طریق قایق به Tai O سفر کنید که یک دهکده ماهیگیری می باشد و خانه هایش بروی پایه های چوبی ساخته شده است.

راهنمای شهر هنگ کنگ 8

پیشنهاد: فستیوال غذا

هرساله فستیوالی از غذا در این شهر برگزار می شود که تهیه کنندگان از سرتاسر دنیا برای عرضه محصولات خود گردهم می آیند. سعی کنید که سفر به هنگ کنگ خود را در زمان برگزاری این فستیوال برنامه ریزی کنید. شما عاشق آن میشوید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 9

Sai Kung

Sai Kong مکانی خوب برای گشت و گذار در دل طبیعت می باشد. هزینه تاکسی در این شهر ارزان است. ما با تاکسی از Sai Kong که در آنجا قایق سواری کردیم خارج شدیم. اطراف خط ساحلی مناطق بسیار خوبی برای پیاده روی وجود دارند و شما می توانید از راننده قایق خود درخواست کنید تا شما را در کنار ساحل پیاده و شما مسیر برگشت را پیاده روی کنید. Sai Kung برای قایق سواری عالی است. زمانی که اشتهای شما بخاطر پارو زدن و پیاده روی باز شد، حتما غذاهای دریایی موجود در بازار را امتحان کنید.  Sai Kung آوازه خاصی برای غذاهای دریایی دارد و رستوران ها اکثرا در بندرگاه واقع شده اند. حتی شعبه ای از Michelin Star در دهکده وجود دارد که شما می توانید از غذاهای آنجا لذت ببرید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 10
راهنمای شهر هنگ کنگ 11

 از مترو استفاده کنید.

بهترین راه برای رفت و آمد در این شهر استفاده از مترو است. مترو هنگ کنگ بسیار ارزان و کاربردی است و به همه جا رفت و آمد داردنکته: قیمت تاکسی ها در هنگ کنگ بسیار مناسب می باشد. چه با تاکسی و چه با مترو، شما میتوانید به راحتی از شهر دیدن کنید. 

راهنمای شهر هنگ کنگ 12

 سوار بر قایق ستاره شوید.

اگر بودجه شما محدود است میتوانید سوار بر قایق ستاره شوید و به کوولون (اگر در مرکز شهر هستید) و یا بلعکس سفر کنید. قایق ستاره بهترین راه برای رفت و آمد در بندر این شهر می باشد و به شما امکان دیدن خط آسمان را از روی آب می دهد.

راهنمای شهر هنگ کنگ 13

 SoHo

هالیوود زمانی خیابان اصلی این شهر محسوب می شد. امروزه، همه چیز در جنوب هالیوود واقع شده است. SoHo یکی از خیابان های لوکس هنگ کنگ می باشد. در اینجا تجار و بازرگانان عالی رتبه را در لباس های پر زرق و برق خود در حالی که نوشیدنی به دست دارند مشاهده خواهید کرد. SoHo مملو از بوتیک های گران قیمت ، بار و رستوران های مجلل است. اینجا بهترین مکان برای شما است اگر که قصد خرید دارید. این خیابان تلفیقی است از عتیقه فروشی ها با مد بسیار بالا و هرآنچه در ما بین آن ها است. آنچه که ما بیشترین لذت را از آن بردیم دیدن مردم و لذت بردن از کوکتل در هنگام بعد از ظهر بود.

راهنمای شهر هنگ کنگ 14

 سوار بر طولانی ترین پله برقی جهان شوید.

SoHo در گذشته زیرساخت مناسبی نداشته و رفت و آمد در آن به سختی انجام میشده چراکه این منظقه بروی شیب کوه بنا شده است.   از زمانی که طولانی ترین پله برقی جهان راه اندازی شده وضعیت تغییر کرده است. این پله برقی به طول یک کیلومتر از پایین تا بالای کوه ادامه داشته و مناطق مختلف SoHo را به یکدیگر متصل می کند. شما فقط باید زحمت پایین اومدن را بکشید. با پله برقی بالا بروید و به سمت پایین شروع به پیاده روی کنید تا همه قطعات این منطقه پر رفت و آمد را مناظره کنید.

راهنمای شهر هنگ کنگ 15

 مبعد Man Mo

این مبعد در منطقه Soho واقع شده است و اگر به این شهر سفر می کنید بازدید از این معبد را از دست ندهید. این مبعد به دلیل بخور خوشبوی آویزان از سقفش شهرتی خاص دارد. بازدیدکنندگان روبان های قرمز رنگی را خریده تا آرزو و یا دعای خود را در انتهای سیم این بخور آویز میکنند، گویی که دود آرزوهای آنان به سوی خدا خواهد برد. معبد Man Mo در جاده هالیوود واقع شده و به عنوان یادی از خدایان جنگ و ادبیات بنا شده است.

راهنمای شهر هنگ کنگ 16

راهنمای شهر هنگ کنگ 17

دهکده ماهیگیری Tai O

این دهکده در جزیره Lantau قرار دارد. این جزیره نزدیک ترین شباهت را به هنگ کنگ تاریخ گذشته دارد. روزگاری تمامی مردمان هنگ کنگ زندگانی خود را به شکلی که در این دهکده رواج دارد گذران می کردند. امروزه زندگی ماهیگیران در سایه آسمان خراش ها و تجارت های بزرگ قرار گرفته است. دهکده Tai O شما را به روزگاران ساده تر می برد، زمانی که مردم به صورت روزانه صید تازه را خریداری می کرده و غذاهای سنتی را با دست تهیه می کردند. اینجا مکانی با شکوه برای دیدن می باشد و شما می توانید یکی از خانه های محلی که بروی پایه چوبی بنا شده بازدید کنید. این خانه ده ها سال است که دست نخورده باقی مانده است.

راهنمای شهر هنگ کنگ 18

دلفین های صورتی

در حین بازدید از دهکده Tai O ، تور قایق سواری خارج از دهکده را رزرو کنید تا دلفین های صورتی رنگ خلیج را ببینید. اگرچه دیدن این دلفین ها گارانتی نمی شود، ولی این مکان یکی از بهترین ها برای دیدن این گونه نادر به شمار می رود. تورهای قایق سواری کوتاه مدت ولی ارزان هستند و شما این شانس را خواهید داشت تا حین جستجو این دلفین ها از ساحل نیز دیدن کنید. این دلفین ها بسیار چابک هستند و ما فرصت عکاسی را نداشتیم. ولی آنها را از نزدیک مشاهده کردیم!

راهنمای شهر هنگ کنگ 19

تور غذای Sham Shui Po

غذا شیوه ای از زندگی محسوب می شود. از رستوران های مجلل تا غذاهای خیابانی، بومی های هنگ کنگ به آشپزی خود بها بسیاری می دهند. یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با غذاهای هنگ کنگی، همراهی با تور غذاهای این شهر است و هیچ راه بهتری بجز انجام این تور در Shan Shui نمی باشد. در اینجا میتوانید غذاهای دکه های سنتی را امتحان کنید، از مغازه های بازار خرید و غذاهای مورد علاقه خود را میل کنید. هرچقدر که میخواهید سوال بپرسید تا درک بهتری را این فرهنگ و سبک آشپزی هنگ کنگ داشته باشید. این امر غذا خوردن را بسیار بهتر خواهد کرد وقتی که غذایی که میخواهید اطلاع دارید. Sham Shui ناحیه ای عالی برای بازدید از بازارهای خیابانی، مغازه های قدیمی و تعداد زیادی از آپارتمان های کلیشه ای هنگ کنگ میباشد. این مکان تضاد بزرگی با مرکز هنگ کنگ و آسمان خراش هایش دارد.

راهنمای شهر هنگ کنگ 20

کوولون

تور بازار کوولون؛ کوولون یک منطقه پر و رفت و آمد است. این تور شما را در کوچه پس کوچه های این ناحیه برده و شما این فرصت را خواهید داشت تا از بازارها و ساختمان ها و دیدنی های هنگ کنگ بازدید کنید. تور غذاهای خیابانی؛ هنگ کنگ برای غذاهای خیابانی اش شناخته می شود. با بهترین دکه های غذا و آشپزی سبک هنگ کنگی آشنا شوید. مدت زمان: 2 ساعت این خیابان ها که پر از مغازه های گوناگون هستند فقط برای رفت و آمد پیاده سواران و عاری از هرگونه ترافیک می باشند. خیابان Mong Kok معروف ترین خیابان هنگ کنگ برای پیاده روی است. این خیابان در سمت کوولون واقع شده است که مکانی مناسب برای خرید سوغاتی و لباس می باشد. در این خیابان شما هر آنچه که بخواهید پیدا می کنید. از لباس گرفته تا کپی برندهای معروف تا سوغاتی و حتی زیورآلات لوکس. بهترین زمان برای سفر به هنگ کنگ و بازدید از این خیابان در هنگام شب است.

راهنمای شهر هنگ کنگ 21

 خیابان ستاره ها

هالیوود به پیاده رو شهرت را دارد، ولی این شهر هم صنعت سینمای بزرگی دارد! بازدید از خیابان ستاره ها را حتما انجام دهید.  در مصافتی نه چندان دور از برج ساعت در ناحیه کوولون واقع در بندرگاه، خیابان ستاره ها تعداد زیادی از بازیگران هنگ کنگی را به نمایش می گذارد. هر یک از این بازیگران دستان خود را درون سیمان فرو برده اند تا جای دست آنها و امضایشان بروی پیاده رو باقی بماند. از جای دست های معروف میتوان به جکی چان ، جت لی ، میشل یوه و خیلی های دبگر اشاره کرد. همچنین این خیابان تجربه ای دلپذیر برای قدم زدن در شب خواهد بود. این شهر به معنای واقعی یک شهر جهانی است. در واقع این شهر، شهر جهانی آسیا محسوب می شود. و به همین دلیل است که مکان های بسیار برای دیدن در این شهر وجود دارد. ایجا شهری است که ارزش بازدید مجدد را خواهد داشت.ما به صورت خیلی سطحی از مکان هایی دیدنی هنگ کنگ دیدن کردیم و مجددا با این شهر باز خواهیم گشت تا از دیدنی های هنگ کنگ بیشتر دیدن کنیم.

 خیابان ستاره ها

اطلاعاتی که قبل از سفر به هنگ کنگ باید بدانید.

رانندگی در سمت چپ است پس از قبل از عبور از خیابان اول سمت راست را برسی کنید. 
وقتی که از پله یا پله برقی بالا می روید به سمت راست بروید. 
واحد پول دلار هنگ کنگ می باشد. 1 دلار آمریکا = 8 دلار هنگ کنگ !
پیاده روی در هنگ کنگ بسیار آسان می باشد. 
هزینه تاکسی  ارزان است پس از آنها استفاده کنید.
پارک ها و فضاهای سبزی متعددی در هنگ کنگ وجود دارد. اینجا فقط یک جنگل آسفالت نیست پس بیرون بروید.
انتظار باز شدن مغازه ها در اول صبح را نداشته باشید، در هنگ کنگ آنها دیرتر آغاز به کار می کنند.

اطلاعاتی که قبل از سفر به هنگ کنگ باید بدانید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کارهایی که باید در سفر به آرژانتین انجام داد

علی حیدرنژاد ، جمعه 26 آبان 1396

آرژانتین، یکی از بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی است که علاوه بر طبیعت اش به فرهنگ متنوع و بزرگش نیز می بالد. دیدنی های آرژانتین سفر به آرژانتین

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :