اردک آبی، رستورانی لوکس با منظره کوه های شمال تهران

رستوران اردک آبی شنبه 22 مهر 1396

اسم رستوران اردک آبی رو شاید خیلی از شما شنیده باشید، رستورانی که اولین صبحانه رستورانی را 12 سال پیش به ایران معرفی کرد و البته که ماهها زمان برد تا این فرهنگ خوشمزه در میان ما نهادینه شود و همچنان هم در بین مردم با صبحانه های خوش طعمی که دارد، معروف است. اینبار اما به جنبه ای دیگر از این رستوران شناخته شده می پردازیم؛ رستورانی که علاوه بر بوفه صبحانه، منویی متنوع از نهار و شام، سالاد، نوشیدنی و دسر را برای شما فراهم کرده است، آن هم در فضایی جذاب و فراموش نشدنی ، بنابراین با ما همراه باشید ...

رستوران اردک آبی

کمی بیشتر درباره رستوران اردک آبی

رستوران اردک آبی که در منطقه تجریش تهران و در طبقه اول مجتمع تجاری تندیس قرار گرفته است، این روزها علاوه بر صبحانه های شاهانه، وعده های غذایی نهار و شام خود را طبق معمول همیشه به صورت مفصل برگزار می کند با این تفاوت که به میزبانی بی رقیب برای برگزاری مهمانی ها و جشن های شما تبدیل شده است. بدین نحو که رستوران اردک آبی برای افرادی که میز را برای مناسب هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج و جشن عقد رزرو کنند، به صورت رایگان با شمع، گل، بادکنک و کیک با نوشته مورد علاقه شما تزئین می کند. هرچند که تمامی فضای رستوران برای مهمانان جذاب است اما سالن VIP مجموعه با ظرفیت 65 نفر و دکوراسیونی که ترکیبی از فضای مدرن و سنتی است، محیطی جذاب و دلنشین را برای مهمانی و جشن های خاص شما فراهم کردهاست. خاص ترین میز سالن VIP نیز " میز حوض " است که پذیرای 14 میهمان می باشد و در طراحی آن از حوض در باغ های ایرانی الهام گرفته شده تا در کنار صدای آب و منظره دلپذیر شمیرانات، یک خاطره زیبا را برای عزیزان شما رقم زند. در ادامه با قسمت های مختلف مجموعه و منوهای متنوع بوفه هایش بیشتر اشنا خواهیم شد.

اردک آبی
رستوران اردک آبی 2
رستوران اردک آبی 3

بوفه ی صبحانه

بوفه صبحانه گرم را بیشتر از همه به کارمندان، دانشجویان و افرادی که به دنبال شروع روزی پر انرژی هستند، پیشنهاد می کنیم. بنابراین برای امتحان هم که شده یک روز صبح سری به اردک آبی بزنید و از بوفه ی صبحانه ی گرم نوش جان کنید تا لذت خوردن یک صبحانه ی گرم را تجربه کنید منوی بوفه ی صبحانه گرم رستوران اردک آبی با بیش از 20 غذای متنوع مانند حلیم، خوراک لوبیا، رولت مکزیکی، بادمجان لبنانی، هش براون، مرغ عسلی، بوروک، سوسیس بندری، گراتن، انواع املت و ... آماده پذیرایی از شماست. صبحانه سرد رستوران اردک آبی با تنوعی نزدیک به 50 ماده ی غذایی شامل انواع پنیر، ارده، مربا، کمپوت، ماست میوه ای و ژامبون، بارکورن فلکس، میوه و سبزی تازه، شیرینی تر و ... هست

رستوران اردک آبی 5

بوفه ی نان

تنوع قابل توجه نان و شیرینی های صبحانه در رستوران اردک آبی ! شیرینی هایی که صرف آنها با چای و قهوه بسیار دلنشین است. اگر هم طرفدار نان سنتی هستید، نان تافتون داغ را از تنور نانوایی اردک آبی سر میزتان ببرید. یک پیشنهاد ویژه هم سبزیجات و روغن محلی است که روی تافتون می زنند.

فهرست نان های اردک آبی به شرح زیر است :

1-کراسان

2-سینامن 

3-مافین ساده و شکلاتی

5- نان تست سفید و جو

4-دونات شکری و شکلاتی

6-پوچا کره و پنیر

7-نان زنجبیلی

8-نان دارچینی

9-نان شیرمال

10-نان عروسکی

11-نان لقمه ای

12-نان اتریشی

13-نان تافتون تنوری ( داغ و تازه )

15-برد پودینگ

14-کیک صبحانه انگلیسی

16-نان روگن

 

بوفه سالاد اردک آبی

هر رژیمی که دارید چاقی یا لاغری، بوفه سالاد بار اردک آبی برای شما سالادهای خوشمزه ای دارد و به خاطر بسپارید که سالاد بار جزء جدا ناپذیری از تجربه صرف غذا در اردک آبی می باشد.

بوفه ی سالاد اردک آبی با تنوعی فوق العاده به شرح زیر است:

1- سالاد سیب و گردو

2- سالاد یونانی با پنیر لیقوان

3- سالاد تبوله عربی 

4- سالاد اندونزی

5-سالاد جوانه ماش

6-سالاد سبزیجات

7- سالاد اسفناج

8- سالاد آلو و گردو

9- بورانی اسفناج 

10- سالاد روسی

11- بورانی بادمجان

13-سالاد شیرازی

15سالاد نودل

17-سالاد بچه ذرت

19-زیتون

21-ماست چکیده

12- سالاد کدو و ماست

14-سالاد لبو و انار

16-ترشی یونانی

18-سالاد مکزیکی

20-سالاد فصل

22-ماست و خیار

بوفه دسر

بوفه دسر را شاید جذاب ترین قسمت تجربه میل کردن یک وعده غذایی در این رستوران می توان دانست که به طور معمول دارای شیرینی جاتی مانند موس شکلاتی، کرم کارامل، روکوکو، برد پودینگ و ... هست.

رستوران اردک آبی 8

نهار و شام به سبک اردک آبی

هر روز هفته منوی خاص خودش را دارد. برای مثال منوی شنبه دارای پیش غذای سبزیجات فصل، سیب زمینی سوخاری وکشک و بادمجان است. سوپ مینسترون و آش جو،غذای اصلی هم لازانیا، فاهیتای مرغ با برنج مکزیکی، مرغ کنتاکی، ته چین، باقالی پلو با گوشت بره بخارپز، سبزی پلوبا ماهی، کباب کوبیده ، جوجه کباب ترش و زعفرانی و .. هست. گریل ظهر هم کاسادیای مرغ با سس سالسا هست و گریل شب هم میگو با سس تاتار، این منوی جذاب به تعداد روزهای هفته متنوع هست و ادامه دارد.

رستوران اردک آبی 9
رستوران اردک آبی 10

اطلاعات تماس

چنانچه مایلید در لیست انتظار منتظر نمانید، لطفا جهت رزرو تماس بگیرید دفتر مرکزی رزرواسیون رستوران از ساعت 9:00 الی 22:00 پاسخگوی شما هستند.

آدرس : تهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول
شماره تماس : 02124512 - 02122730049
وب سایت : www.blueduck.ir 
تلگرام : https://t.me/blueducktandis
اینستاگرام : https://www.instagram.com/blueducktandis/

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کوهنوردان، مسیرهای امن کوه های شمال تهران را بشناسید!

فاطمه قمی ، سه شنبه 9 آبان 1396

کوهنوردی در مسیر های کوهستانی همیشه یکی از مفرح ترین و پر طرفدار ترین ورزش ها در تمام جهان است.

نظرت چیه
3 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 مهر 1396

    رستوران اردک آبی بر خلاف اسمش هیچوقت غذای اردک نداره . شاید آشپز درست حسابی نداره که بتونه اردک بپزه. در هر حال مشتریان دارای پول مفت بسیارند....

    • 23 مهر 1396

    جالب انگیز نبود از این مدل رستوران زیاد درایم

    • 23 مهر 1396

    واقعا برای یک عده که پول اضافی دارن رستوران خوبیه..با ورودیه ای که برای هر نفر میگیره خیلی گرون در میاد...فقط بچه مایه دارا میتونن امتحان کنن..