هزینه های پنهان سفر و مدیریت بودجه آن

اگر شما برای یک بطری  شیر به مغازه های زیادی سفر کرده اید، وقتی در جاده ها هستید، هزینه های اضافی را در هر گوشه ای می بینید. شما احتمالا راه سختی آموخته اید که یکی از اینها "بلیط های 1 دلار" ی است که هرگز تنها یک دلار هزینه نمی کند. بنابراین با توجه به این موضوع، راهنمای ما برای اطمینان، از برخی از هزینه های پنهان سفر شما آگاه است، به طوری که بودجه سفر خود را اداره کنید. پس باهمگردی همراه باشید تا نکاتی برای سفر ارزان، مهم ترین نکات سفر و سفر ارزان را به شما همگرد خوب ارائه دهیم.

سفر ارزان

هزینه های هواپیمایی

خطوط هوایی، مخصوصا" حامل هزینه های اندکی است که برای اضافه کردن انواع هزینه های اضافی به بلیط بسیار مشهور است. بعضی از آنها اجتناب ناپذیر هستند (مثل بار اضافی)، اما بعضی دیگر اختیاری هستند و با از قلم انداختن آنها می توانید نزدیک به 100 دلار در یک پرواز معمولی ذخیره کنید. با فرض اینکه شما در حال حاضر بیمه سفر دارید، نیاز به حامل بیشتری ندارید. هزینه ساک های بررسی شده را با چک کردن ساک ها گول بزنید. با پذیرفتن هر صندلی کثیفی به شما میدهند هزینه ی تهیه جا را از قلم بیندازید که از مهمترین نکات سفر ارزان است. با پنهان ساختن خود از هزینه های موادغذایی و نوشیدنی دوری کنید، یا تنها برای چند ساعت چیزی را نخورید یا ننوشید. از کارت اعتباری که توسط خطوط هوایی پشتیبانی می شود، برای صرفه جویی در هزینه های اضافی برای پرداخت بلیط استفاده کنید. بله، آنها واقعا شرم آور نیستند.

هزینه های هواپیمایی

رفتن به فرودگاه

یکی از نکات سفر پرواز ارزان است. فرودگاه ها بطور کلی بسیار دورتر از مرکز شهر واقع شده اند، تمایل به دروغ در روحیه کارآفرینی در انتظار صدمه زدن به شما برای یک بار است. پیش از این کمی تحقیق کنید تا بتوانید طیف وسیعی از گزینه های ورود و خروج از فرودگاه محلی و فرودگاه مقصدتان را پیدا کنید و برای برگشت، پرواز فرودگاه هایی که ارزان و آسان است را انتخاب کنید، مگر اینکه هزینه ی پرداخت یک پرواز بسیار گران تر باشد.

هزینه پنهان سفر 1

مایعات را بخاطر امنیت دور نیندازید

مایعات را در فرودگاه دور نیندازید تا مجبور نباشید زمانی ک در حال پرواز هستید دوباره آنها را خریداری کنید. مایعات شامل ژل ها، کرم ها، ریمل مژه و ابرو و غیره است، در اکثر فرودگاه های بین المللی شما فقط می توانید آنها را در کیف دستی خود حمل کنید اگر ظرفیت ظرف 100 میلی لیتر یا کمتر (حتی اگر پر نیست) باشد؛ آنها باید در یک کیسه پلاستیکی واضح، در ظروف با ظرفیت کلی بیش از 1000 میلی لیتر قرار گیرند و این موضوع خود نکاتی برای سفر ارزان می باشد. این به این معنی است که شما باید تمام مایعاتی را که به آنها در طول پرواز نیاز ندارید را در چمدان های بررسی شده خود قرار دهید. اگر فقط  با چمدان دستی رزرو کرده اید، اندازه سفرهای کوچک خرید کنید تا مجبور نباشید زمانی که به خانه باز میگردید آنها را دور بیندازید. اگر به جایی با قیمت ارزان محلی سفر می کنید، به عبارت دیگر، تقریبا در هر کجا در آسیای جنوب شرقی، کمترین مقدار ممکن را از شما میگیرند و همه چیز را به صورت محلی خریداری کنید؛ فروشگاه های 7-Eleven  با شامپو، نرم کننده، لوازم آرایشی ارزان و غیره پر شده است. برای مایعاتی که میخواهید روی میز غذا قرار دهید ، کیسه های پلاستیکی شفاف که در اکثر فرودگاه ها رایگان و در برخی دارای هزینه است ، را استفاده کنید.

سفر ارزان

خوردن و نوشیدن روی میز غذا

آگاه باشید در رعایت نکات سفر ارزان انتظار میرود آنچه که روی میز غذا قرار میگیرد نیرو بخش باشد. اگر یک حامل کم هزینه را رزرو کرده اید، بعید است که شما هرگونه نوشیدنی "رایگان" را دریافت کنید و قیمت ها می توانند گزاف باشند. پس از قبل برنامه ریزی کنید. شما اغلب نمی توانید نوشیدنی های گرم را روی میز غذا بگذارید، اما هیچ چیز برای جلوگیری از مصرف غذایتان (از نظر فنی ممکن است از شما خواسته نشود) وجود ندارد. با خرید نوشیدنی ها در ترمینال فرودگاه، محدودیت های حدودی مایع را دریافت کنید. هر چند اینها همیشه ارزان تر از خود هواپیما نیستند و تعدادی از شرکت های حمل و نقل، به ویژه AirAsia از مصرف بیش از 100 میلی لیتر آب روی میزغذا جلوگیری خواهد کرد. حتی اگر آن را داخل فرودگاه خریده باشید! یکی دیگر از گزینه ها این است که هنگام رزرو بلیط خود غذاهای روی میز را سفارش دهید که ارزان تر از پرداخت در هوا است.

هزینه پنهان سفر 2

دریافت آنلاین

اگر مسئله تهیه بز از جامعه ی سفر آنلاین وجود داشته باشد، هزینه دسترسی به اینترنت در حالی که شما دور هستید وجود دارد. از قبل برنامه ریزی کنید، اگر می دانید شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید، یک هتل یا مهمانخانه را انتخاب کنید که شامل هزینه آن می شود. بعضی از فرودگاه ها در این منطقه، مانند ترمینال حمل و نقل کم هزینه در کوالالامپور،دسترسی رایگان به اینترنت  را ارائه میدهد که از بهترین نکاتی برای سفر ارزان می باشد. اگر نکات سفر را رعایت کنید تجربه ای سفر ارزان را خواهید داشت. تعجب نکنید اگر در جاهای دیگر انتظار می رود که مقادیر عجیب و غریب برای سرعت زیر استاندارد ارائه شود. مراقب کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی کلبه های ساحلی که دسترسی رایگان به اینترنت را ارائه میدهند، باشید. یا فقط کارت پستال ارسال کنید! به یاد خواهید داشت؟ زمانی که دور هستید هزینه عوارض رومینگ داده را برای Blackberry یا iPhone خود مشاهده کنید، یا یک سیم کارت محلی بگیرید یا رومینگ داده را در طول سفر خود خاموش کنید، چون تعرفه های رومینگ بطور مرتب افزایش می یابد.

سفر ارزان

صبحانه گرفتن

یکی از بهترین نکاتی برای سفر ارزان و نکات سفر، فرض کنید نرخ اتاق شما شامل صبحانه نیست. جایی که صبحانه را شامل می شود، به ناچار، بیش از نقاط مشابهی که در آن نیست، هزینه میشود؛ تصمیم بگیرید که چقدر برای شما مهم است و به دنبال جای مناسب باشید، قیمت اتاق های با و بدون صبحانه را با هم مقایسه کنید و  با فرض اینکه آیا شما می توانید صبحانه در جای دیگر بخورید، با دست کم گرفتن  پول خود را ذخیره میکنید. اگر صبحانه را شامل شود ، دوباره بررسی کنید که به چه چیزی میرسید، آیا یک مجموعه تنظیم شده است یا به سبک سلف سرویس است، و زمانی که سودمند بود؛ پس حالا برخیزید و زمان آن را از دست ندهید! اگر آن را شامل نمیشود، پس خیلی بهتر است به خیابان بروید و با محلی ها غذا بخورید.

صبحانه در سفر

بیمه کردن خود

اینجا منطقه ای است که تنها نگاه سطحی  ارزش ندارد. بله، ممکن است هزینه اضافی برای افزودن هر چیز دیگری برای سفر خود پرداخت کنید، اما اینکه اگر پرواز شما به تاخیر افتاده، ساک های شما گمشده یا مریضی تان در نهایت بدتر شده است، سپاسگزار خواهید بود. گفتنی است که، فروشگاه اطراف برای بهترین مقداری که مناسب نیاز شماست، WorldNomads،Travelfish.orgرا پیشنهاد میدهد، اما ارزان ترین ارائه دهنده بیرونی آن نیست. هر کس را انتخاب میکنید، راهنمای کوچک را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که هر چیز مرتبط را به بیمه گر خود را اعلام کرده اید، به شرطی که بیمه نامه شما در صورت نیاز پول شما را پرداخت کند و بتواند ارزش پول نقدی که در اختیار آنها قرار داده اید را ثابت کند. امیدواریم از آموزش نکات سفر ارزان نهایت استفاده را برده باشید.

بیمه در سفر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تهیه بسته های متنوع اقامتی در حج آینده برای مدیریت زمان سفر و هزینه ها

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 10 آبان 1401

براساس خبرهای واصله، تهیه بسته های متنوع اقامتی در حج آینده برای مدیریت زمان سفر و هزینه ها صورت می گیرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :