تجربه های سفر | 10 کار احمقانه ای که هنگام مسافرت تجربه کرده ام

مسافرت تجربه ای است که حس آزادی به انسان می دهد. احتمالا هر نگرانی و یا سردردی که دارید به محض رد شدن از گیت حرکت از بین خواهد رفت (یا به احتمال زیادتر به زمان بعدی موکول میشود) و شما آزادید خودتان را در یک محیط کاملا جدید رها کنید و به دور از هر گونه هویت و محدودیت باشید. این آزادی می تواند به اندازه ای که نشاط آور است روح بخش باشد . این 10 مورد از نشاط آور بودن سفر جلوگیری میکند و کارهای احمقانه ای هستند، با همگردی همرا باشید برای اطلاعات بیشتر از تجربه های سفر، سفر ماجراجویانه و تجربیات سفر...

سفر

چون شما خارج از کشور هستید باید تا میتوانید مست کنید

تصادف با ماشین در لندن، چاقو خوردن در لندن، دعوا در جزیره کو فی فی و تقریبا سوراخ شدن توسط یک حصار در یپا، همه کارهایی هستند که انجام دادم، همه تقصیر نوشیدن بیش از حد هستند. بسیار بیش از حد. فقط به خاطر اینکه قیمت آب جو یک دهم کشور خودتونه نبایستی ده برابر بنوشید.

سفر به خارج

جاده های آسیا نرم هستند

اگر تا به حال نمیدانستید، قیر در آسیا بسیار نرم تر از غرب هست. به همین دلیل هست که زیاد ضروری نیست کلاه ایمنی، شلوار بلند، پیراهن و یا کفش بپوشید. شما میتونید با لباس زیر و بیکینی موتور برونید. اینطوری شما به طورحتم زخم هایی که شن ها تو بدنتون ایجاد کرده رو خواهید داشت که پز دهید. افتادن از موتورسیکلت در Phayao وقتی که کلاه ایمنی ندارین درد خیلی خیلی خیلی بدی دارد، خیلی. پس در سفر تجربه های سفر و تجربیات سفر دیگران آویزه گوش خود قرار دهید.

جاده های آسیا

اگر شما سوار قایق های بشین که به نظر میان غرق میشن، بالاخره یکی غرق خواهد شد

بودن در یک قایق در حال غرق ممکن است به نظر سوژه ای برای داستان هایی عالی بیاید، و تا حدی هم هست، اما در آن زمان زیا جالب نیست. مگه چقدر میتونید شنا کنید؟ آن هم زمانی که کاملا لباس پوشیدید؟ چقدر میتونید شنا کنید در حالی که سعی میکنید یک کیف رو بالای سرتون نگه دارید؟ چقدر میتونید شنا کنید در حالی که سعی میکنید یک دوربین و یک کیف رو بالای سرتون نگه دارید؟ باور کنید از اون چیزی که فکرشو میکنید کمتر خواه بود اگر شما سوار یک قایق دارای مسافر بیش از حد که توسط فردی محلی که آشکارا مست و نئشه می باشد هستید که حتی مسیری کوتاه را دریانوردی کنید مثلا Ko Bulon Lae تا ساحل تای، شما شایسته سردرآوردن از آب هستید.

سفر 1

هیچ مشکلی در راندن موتورسیکلت در حالت مستی نیست

این مورد تقریبا مشابه مورد اول است اما اگر در حالت مستی موتورسیکلتی را در Bali برانید به احتمال زیاد شما تصادف کرده و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به دیگران صدمه نزنید حداقل به خود صدمه خواهید زد.

سفر با موتور سیکلت

همیشه با افسران پلیس بحث کنید، مخصوصا در آسیا

بهترین راهی که میتونید ثابت کنید از یک افسر پلیس متوسط باهوشترید بحث کردن است آنها به شما بیشتر احترام خواهند گذاشت مخصوصا اگر آنها را احمق و یا فاسد خطاب کنید مخصوصا بیشتر در Cambodia زمانی که کارشان با شما تمام شد آرزو خواهید کرد که آنها فاسد باشند تا بتوانید از آنجا در بروید.

سفر به آسیا 2

مواد مخدر جالب هستند

فقط به خاطر اینکه کشت مارجوانا در کانبرا مشکلی نیست شما نمیتوانید در آسیا ماریجوانا بکشید ممکن است بعضی جاها از زیرش در برید ام در سفارت ویتنام در Vientiane نخواهید توانست. اگر شما دستگیر شوید، به جز در بهترین حالت که بایستی پول زیادی بپردازید، احتمال مجبور شوید در کانبرا بمانید .

مواد مخدر

بیمه مسافرت برای احمق هاست

گردشگران واقعی به بیمه گردشگری نیازی ندارند. هدر دارن پول است گردشگران واقعی کاملا میتوانند از خود مراقبت کنند. به هر حال، شرکت های بیمه گردشگری هیچوقت پولی نمیپردازند. این مطلب را هنگامی به خود بگویید که در ساحال در کابو سن لوکاس هستید و چیزی جز یک پیک نیک، یک کیسه خواب و... برایتان باقی نمانده است. از تجربه های سفر و تجربیات سفر ماجراجویانه دیگران استفاده کنید تا سفری راحت را تجربه کنید.

بیمه مسافرتی

همیشه از ارزان ترین خطوط هوایی استفاده کنید

هنگامی که به انتهای سقوط رسیدیم و ماسک های اکسیژن در محیط دیوانه واری از نوشیدنی های الکلی و سیگارهای مجانی در حال پرواز معلق شدند به نظر می رسید پرواز خطوط هوایی سوییس از بانکوک به سنگاپور کاملا ارزش 8 دلار اضافه ای که با خرید بلیط Biman DC-10 پس انداز کرده بودم را داشت. هنوز هم نمیتوانم بدون لرزش سوار هواپیمای Biman شوم. از تجربیات سفر و تجربه های سفر ماجراجویانه است که برایتان مفید است.

خطوط هوایی

همیشه با افسر کنترل بحث کنید

برای تجربیات سفر ماجراجویانه، همانند پلیس های موارد بالا مطمئن شوید تا حد ممکن عصبی باشید این مورد مخصوصا در پروازهای کانادا به آمریکا مثلا در پروازی از تورنتو به بوستون بسیار مفید است آنها مخصوصا اگر طوری به نظر بیایید که انگار از چنگال مرگ فرار کردید و یک کراوات بنفش براق و سلواری رنگی به تن داشته باشید و حدود شش اینچ ریش داشته باشید بهتر پاسخگو هستند. بازرسی بدنی برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند

پلیس

اصل قاعده همین است

اصلا مهم نیست که 30 دقیقه قبلی را صرف شکست دادن راننده کالسکه در Jaipur برای کم کردن 5 سنت کرده اید اصل قاعده لعنتی همین است به اصولتان پایبند باشید " اون یارو فکر کرده کیه؟ " شما باید همه چیز را به قیمت محلی بخرید اگرچه یک محلی نیستید.

سفر 3

نفسی تازه کنید

مسافرت شگفت انگیز و سفر ماجراجویانه برای بسیاری تغییر دهنده زندگی است ولی بدون اینکه بخواهم شبیه مادرتون حرف بزنم خودتان را کنترل کنید و با بقیه با احترامی که برای خودتون انتظار دارید رفتار کنید. همه موراد بالا چندین سال پیش اتفاق افتاده است من حالا بسیار عاقل تر هستم ...واقعا

سفر 4

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

حفظ محیط زیست در سفر | 10 راه برای محافظت از دنیا در هنگام مسافرت

علی حیدرنژاد ، شنبه 27 آبان 1396

حفظ محیط زیست در سفر گردشگری پایدار محافظت از دنیا در هنگام مسافرت

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :