سفر به مسکو | 10 توصیه عالی برای خوشگذرانی در مسکو

سفر به مسکو یکی از بزرگترین شهرهای جهان به شمار می رود که به لطف به تصویر کشیده شدن روسیه در قالب مافیا توسط سینمای هالیوود و اخبار نامطلوب رسانه ی غرب، سفر به این شهر هنوز برای برخی از ساکنان اروپا به عنوان یک سفر ماجراجویانه و پرخطر برای خوشگذرانی در مسکو به شمار می رود. اما این بازی رسانه ای را باور نکنید و اجازه ندهید این مسائل شما را از گردش در مسکو و دیدن شگفتی های فرهنگی آن، از نمایشگاه های مهم در گالری عظیم ترتیاکوف گرفته تا مجلل ترین ایستگاه های مترو که با شیشه های رنگارنگ، نمای مرمر و موزاییک هایی با طراحی های پیچیده تزئین شده در جاهای دیدنی مسکو است، منصرف کند.

ماه قبل از تاریخ ورودتان به روسیه برای دریافت ویزا اقدام کنید

زودتر از 3 ماه نمی توانید برای سفغر به مسکو برای دریافت ویزا اقدام کنید اما مسلما نمی خواهید که پروسه ی آن را به آخرین دقایق موکول کنید. می توانید پیش از اقدام، راهنمایی های جامع و لازم جهت دریافت ویزا را از همکاران ما دریافت کنید.

برای سفر به مسکو از پرواز فرست کلاس لوفت هانزا یا award ticket سنگاپور ایرلاینز استفاده کنید

حتی قبل از این که به روسیه و سفر به مسکو برسید کمی از خودتان پذیرایی کرده و خودتان را به یک پرواز لوکس دعوت کنید. از پرواز فرست کلاس لوفت هانزا Lufthansa New First Classto Moscow از طریق آلمان (67500 مایل در هر مسیر) یا فرست کلاس Singapore Airlines First Class از آستن به مسکو با استفاده از حساب KrisFlyer، استفاده کنید.

برای رفت و برگشت فرودگاه از قطار Aeroexpress استفاده کنید

دلیلی برای چانه زدن با رانندگان تاکسی وجود ندارد وقتی که قطار Aeroexpress حتی مسافت کمتری را برای رسیدن از فرودگاه به مرکز مسکو می گذراند و از آن جا هم می توانید به راحتی از ایستگاه مترو Paveletskaya به هر نقطه ای که می خواهید، بروید. تنها نکته ای که برای استفاده از قطار در سفر به مسکو یا تماشای جاهای دیدنی مسکو اهمیت دارد این است که سبک سفر کنید.

سفر به مسکو

کجا اقامت کنیم (لوکس)

در سفر یه مسکو اگر می خواهید تجربه ی اقامت در مکانی لوکس و مدرن را داشته باشید در هتل The Lotte Hotel Moscow اقامت کنید. جای تعجب ندارد که این هتل در سال 2012 توسط Conde Nast Traveller Readers’ Choice Awards مجله ی کنده ناست تراولر، لقب بهترین هتل شهری روسیه را به خود اختصاص داد و به یک مکان موردعلاقه برای مسافران تجاری خوش سلیقه و همچنین ساکنان ثروتمند مسکو، تبدیل شد. توجه به جزئیات و همچنین سرویس دهی با کیفیت بالا و منظم از ویژگی های هتل The Lotte است که از نکات منحصر به فرد و متمایزکننده ی آن به شمار می رود. غذای فرانسوی در سفر به مسکو و خوشگذارانی در مسکو و فوق العاده رستوران Les Menus par Pierre Gagnaire را از دست ندهید و همچنین ماساژ آرامبخش بالی را در سالن Mandara Spa حتما تجربه کنید.

سفر به مسکو 1

کجا اقامت کنیم (بودجه ی محدود)

درحالی که هتل و هتل آپارتمان های زیادی در سفر به مسکو وجود دارد اما بهترین گزینه برای شما استفاده از امتیاز وفاداری می باشد تا با کمترین هزینه، چند شب را در مرکز مسکو که دارای دسترسی راحت نیز می باشد، اقامت داشته باشید. هتل های Hyatt، Marriott، InterContinental و Radisson همگی در سفر به مسکو خدمات دهی دارند. بنابراین با کسب امتیاز چه از طریق اقامت های پیشینتان در این هتل ها و چه از طریق ثبت نام برای دریافت کارت سفر، می توانید تجربه ی چندین شب اقامت رایگان در یکی از گران ترین شهرهای جهان را برای خوشگذرانی در مسکو داشته باشید.

هتل رادیسون

غذای گرجستانی را امتحان کنید

یک وعده غذای گرجستانی به همراه نوشیدنی از محبوب ترین وعده های غذایی در دوران اتحاد جماهیر شوروی محسوب می شد که این محبوبیت تا به امروز نیز در سفر به مسکو حفظ شده است. برای صرف این غذای محبوب به کافه های زنجیره ای Khachapuri بروید که متخصص طبخ انواع مختلف خاچاپوری (نوعی پیراشکی که همراه با پنیر گرجستانی سالگونی آب شده است) می باشد. انواع دیگر غذاهای گرجستانی نیز در این کافه طبخ می شود. وعده ی ناهار business lunch این کافه که مخصوص روزهای کاری می باشد نیز مقرون به صرفه است. حتما کمی جستجو کنید تا دیگر غذاهای لذیذ و عالی را که می توانید در مسکو میل کنید را پیدا کنید.

خاچاپوری

لذت بردن از مناظر را فراموش نکنید

در سفر به مسکو رستوران The City Space Bar در بالاترین طبقه ی هتل Swissotel Krasnye Holmy بهترین گزینه برای شما است تا در حالی که از نوشیدنی هایی که خلاقانه و با سلیقه تهیه شده اند (و البته کمی گران هستند) و سرویس عالی رستوران لذت می برید، تجربه ی یک چشم انداز 360 درجه از شهر مسکو را داشته باشید. یک مکان عالی دیگر هم که در سفر به مسکو مناسب استفاده در فصل تابستان است، تراس the Sky Lounge واقع در بالاترین طبقه ی آکادمی علوم روسیه می باشد. در اینجا منو نوشیدنی ها به جذابیت منو The City Space Bar نیست اما منو غذا به مراتب کامل تر است. برای لذت بردن از چشم انداز و خوشگذرانی در مسکو میزتان را برای قبل از غروب آفتاب رزرو کنید. یک گزینه ی دیگر هم رستوران بار O2 Lounge می باشد که در بالای هتل Ritz-Carlton مسکو، قرار دارد.

به زیر زمین سفر کنید

اگر تا به حال از سیستم مترو شوروی یا از مترو در دیگر شهرهای روسیه استفاده نکرده باشید بنابراین ایستگاه های مترویی که در این سفر به مسکو می بینید، زیباترین ایستگاه هایی هستند که در عمرتان دیده اید. اگر به تنهایی و یا با تور متروگردی مسکو به گردش می روید حتما از ایستگاه های وواسلوبودسکایا (Novoslobodskaya)، کومسوموسکِیا (Komsomolskaya)، مایِکافسکِیا (Mayakovskaya) و پلوشاد روالوتسی(Ploschad Revolutsii)، بازدید کنید. فعالیت این مترو به اندازه ی زیبایی آن تاثیرگذار است؛ فاصله ی رسیدن هر قطار به ایستگاه کمتر از یک دقیقه می باشد.

ایستگاه مترو پلوشاد روالوتسی

به کلیسا بروید

برای خوشگذرانی در مسکو به احتمال زیاد از کاخ کرملین و میدان سرخ بازدید می کنید اما فراموش نکنید که بلیط عبور از کلیسا را تهیه کنید تا از کلیسای اوسپنسکی Uspensky Sobor بازدید کنید، کلیسایی که شاهکاری از معمار ایتالیایی، ارسطو (آریستوتل) فیوراوانتی، است و از سال 1547 تا 1896 محل تاجگذاری پادشاهان روسی بود. تماشای نقاشی های روی دیوار و شمایل به تصویر کشیده شده را از دست ندهید و در عین حال این نکته را نیز در جاهای دیدنی مسکو به خاطر داشته باشید که عکسبرداری در این مکان ممنوع است.

کلیسا اوسپنسکی کرملین

از یک کاخ ورسای روسی بازدید کنید

برای رفتن به بنای تاریخی آرخانگلسک در جاهای دیدنی مسکو باید با خط 7 مترو به ایستگاه توشینسکایا (Tushinskaya) بروید سپس سوار مینی بوس شماره ی 121 شوید و پس از 20 الی 30 دقیقه به مقصد می رسید. بازدید از این کاخ در یک روز زیبای تابستانی یا همراه با خش خش برگ های پاییزی، ارزش پیمودن این مسیر را دارد. تدارکات یک پینکنیک را همراه خود داشته باشید و از گشت و گذار در یک ورسای روسی لذت ببرید.

سفر به مسکو 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به اوساکا | 11 فعالیت برتر برای خوشگذرانی در اوساکا

سعید حسنی ، پنج شنبه 15 شهریور 1397

پل ها، ابراه ها و کانال های متعددی در اوساکا وجود دارند. این شهر دومین شهر بزرگ ژاپن است و مجموعه ای از جاذبه های دیدنی، از معبد های باصفا و . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :