جاذبه های گردشگری و توریستی جزایر کوک | 12 مورد از زیباترین ها

جزایر کوک یک رویای جادویی است. در میان زیباترین جزایر پلینزی، 15 جزیره در میان جزایر پلینزی فرانسه و ساموآ قرار گرفته است. تالاب های فیروزه ای نیمه شفاف، قله های آتشفشانی و سواحل خیره کننده ای با درختان نخل کاشته شده در حاشیه ساحل زیبای رویایی تاهیتی را یاد آوری می کنند، اما با یک قیمت مقرون به صرفه تر. جزیره کوک مانند مهمان نوازی پلینزی ، خوشامدگویی گرمی دارند. اما به جای نفوذ فرانسوی ها ، جزایر روابط قوی با نیوزیلند دارند. راروتونگا و آیتوتاکی، آهنرباهای اصلی توریستی هستند. جزایر دوردست دیگر، ماجراجویان، ماهیگیران، صیادان مروارید و زندگی واقعی Robinson Crusoes را به خود جلب می کنند. Rarotonga، نشانه قابل مشاهده از مخروط آتشفشان، بزرگترین جزایر کوک و سرمایه ای تعاونی است، Avarua، مرکز تجاری و فرهنگی جزایر هستند. خرید سوغاتی مانند مروارید سیاه و عطر محلی، سرگرمی محبوب در اینجا است. در اطراف قله هایی سرسبز در داخل یک دشت ساحلی وجود دارد که در آن درختان نارگیل، پاپایا، موز و قهوه رشد می کنند. صخره های مرجانی دور این جزیره را می پوشانند و تالاب های کوچکی را به وجود می آورند که فرصت هایی بسیارعالی را برای شنا و غواصی ارائه می دهد. آیتوتاکی، دومین جزیره ای که بیشتر بازدید شده است، بورا بورا از جزایر کوک است. با 21 جزیره کوچک و یا motu ، با حاشیه درخت کاری، تالاب جذاب فوق العاده زیبایی است. اقامت در این مهمانخانه ها مقرون به صرفه تر از استراحتگاه های لوکس با خانه های ییلاقی می باشد. ماهیگیری، تفریحات ساحلی، قایقرانی، غواصی و شنا، چیزهای محبوب برای انجام در تمام جزایر و سواحل جزیره کوک است، همین طور ملاقات با مردم محلی دوستانه که به هر کسی با لبخند گرم خوش آمد میگویند.

جزیره

مرداب آیتوتاکی

جاذبه اصلی آیتوتاکی تصویری بزرگ از آبهای فیروزه ای نیمه شفاف است. بیست و یک جزیره کوچک (motu) در لبه بیرونی لنگه است، که برخی از آن ها می توانند با سفر دریایی یا تور بازدید شوند. قایقرانی همچنین یک راه عالی برای کشف این جزایر کوچک است. جزیره کوچک Maina در گوشه جنوب غربی این تالاب، فرصتهای غواصی جذاب زیادی را برای شما فراهم می کند و در کنار آن ساندویچی زیبای شناخته شده ای به عنوان "جزیره ماه عسل" می باشد.

جزایر توریستی کوک 1

Tapuaetai (جزیره یک قدمی)

حاشیه آن با درخت نارگیل خم شده است،Tapuaetai زیبا و یا جزیره یک قدمی است که بیشتر شناخته شده است وبیشترین بازدید از جزیره کوچک آیتوتاکی در فصل مناسب است. این جزیره خیره کننده برای بسیاری از مردم مناطق استوایی ارزشمند است. عاشقان ساحل می توانند در ماسه های سفید زیبا حمام آفتاب بگیرند و از سواحل جزیره کوک لذت ببرند. در آبشار لنگه فیروزه ای راه بروند و غواصی کنند و حتی پاسپورت خود را در اداره پستی کوچک بگیرند.

جزایر توریستی کوک 2

ساحل موری

ساحل جنوب شرقی Rarotonga،که گاهی اوقات به عنوان ساحل موری یا تالاب موری،نامیده می شود، یکی از محبوب ترین و زیبا ترین سواحل جزیره است. قطعه ای کریستالی شفاف کم آب با سایه های کبود رویایی وجود دارد، و غواصان می توانند مرجان و بسیاری از گونه های ماهی های گرمسیری را ببینید. چهار جزیره دریایی، که motu نامیده می شوند، در افق می درخشند، و باعث افزایش زیبایی منطقه می شوند. پس از یک روز زیر نور خورشید، و گرسنگی گزینه های زیادی را برای خوردن ناهاردراستراحتگاه ها و رستوران های مجاور پیدا می کنید.

جزایر توریستی کوک 3

ساحل Titikaveka

در ساحل جنوب غربی Rarotonga، ساحل زیبا Titikaveka و تالاب یکی از بهترین مناطق جزیره برای شنا وغواصی است. آب اغلب بسیار شفاف است که شناگران فقط لازم است کنار تالاب بایستند و ماهی های رنگارنگ را ببینند. غواصان زندگی دریایی فراوانی را در اطراف مرجان ها پیدا می کنند و تالاب پر از ستاره های آبی است. همچنین برای قایقرانی عالی است. در محل سکونت کوچکی که در این نزدیکی هست، گردشگران میتوانند از سنگ مرجانی که در جزیره Christian Church از سال 1841 است بازدید کنند.

جزایر توریستی کوک 4

جزیره را پیاده روی کنید (Needle)

پیاده روی کوهستانی یک راه عالی برای کشف منظره سرسبز Rarotonga است. دنباله سواحل شمال تا سنگ صخره ای Te Rua Manga و سپس از طریق آبشار Wigmore به ساحل جنوبی میرسد. سقوط آب بعد از باران سنگین در جایگاه خود زیبا هستند، اما آبشارها در طول فصل خشک آهسته در حال فرو ریختن است. پیاده روی به مدت 4 ساعت منجر به رسیدن به نوک قله کوه از جنگل های متراکم میشود آنجا یک سنگ سیاه است که به سمت آسمان افراشته شده است. از مرکز Needle، مسافرین می توانند از منظره زیبای ساحل و جنگل های اطراف لذت ببرند و در . (صعود به Needle تنها برای صخره نوردان حرفه ای است.) ادامه آبشار Wigmore's به طرف مقابل این جزیره ادامه می یابد. مسافران همچنین می توانند در انتهای شمالی مسیر پیاده روی کنند، به سمت Needle حرکت کنند و به همان نقطه شروع بازگردند.

جزایر توریستی کوک 5

Arorangi

Arorangi یک روستای کوچک در سمت غرب جزیره است. این اولین روستای مسیحی در Rarotonga بود. امروزه گردشگران می توانند از کلیسای مسیحی جزیره کوک از سال 1849 دیدن کنند و یک بنای تاریخی را که برای نخستین مبلغ پاپیاها در جزیره بود مشاهده کنند. ساحل Arorangi نقطه ای زیبا است که روز در شن و ماسه میتوانید حمام آفتاب بگیرید و غروب خورشید را تماشا کنید.

جزایر توریستی کوک 6

آواروآ

Rarotonga واقع در سواحل جزیره کوک، آواروآ پایتخت جزایر کوک است. این شهر کوچک آرام احساسات دوستانه دارد و بازدیدکنندگان فروشگاه ها، رستوران ها و جاذبه های گردشگری مختلف را در اینجا پیدا خواهند کرد. در صبح روز یکشنبه سرودهای شیرین موری از CICC (کلیسای مسیحی جزایر کوک) شنیده می شوند. از سال 1853، کلیسا از صخره های مرجانی ساخته شدند، و برخی از معروف ترین افراد جزیره ،از جمله اولین نخست وزیر جزایر کوک،در قبرستان دفن شده اند. کتابخانه ها و انجمن موزه های جزیره کوک دارای مجموعه ای از کتاب های نادر ازاقیانوس آرام است و موزه ها نگاهی اجمالی از تاریخ فرهنگی این جزایر را ارائه می کند. باید بازار پر جنب و جوش Punanga Nui را در فضای بازاسکله را ببینید. کوه هایی از انبه، آناناس، و میوه های شور و همچنین گل های معطر گرمسیری، سبزیجات، لباس و صنایع دستی هستند. اکثر این اقدامات در صبح شنبه انجام می شود. فقط در جنوب آواروآ، کارخانه عطر ادکلن های که با گل های محلی است می فروشند و یک نقطه عالی برای خرید برخی از هدایا است.

جزایر توریستی کوک 7

روستای فرهنگی جزیره کوک

روستای فرهنگی جزایر کوک که شامل پنج هکتار از باغ های سرسبز استوایی است، احساساتی به زندگی جزیره سنتی می دهد. کلوچه نارگیل، پخت و پز، ماهیگیری، رقص، حکاکی، بافندگی و گیاهان دارویی مائوری فقط برخی از فعالیتهایی است که بازدیدکنندگان می توانند از تور درباره روستای فرهنگی یاد بگیرند. بسته شامل غذا و نمایش رقص است. موقعیت: Arorangi، سواحل جزیره کوک.

جزایر توریستی کوک 8

ذخایر دریایی آروا

تپه های دور افتاده دریایی روی ساحل غربی Rarotonga محافظت می شوند ذخایر دریایی موجود در آبهای شفاف آروا برای غواسان عالی است. طوطی ماهی ، زمردماهی، و نوعی از کوسه ماهی که فقط برخی از غواصان ممکن است در اینجا آن ها راببینند،و تالاب خارج از محدوده مجهز به قایق موتوری است که آن ویژه شنا کردن و غواصی با کودکان کوچک است. همچنین قایقرانی شغلی محبوب است. پس از یک روز در جستجوی زندگی زیر آب، بازدید کنندگان می توانند آرام با شند و غروب خورشید را از سواحل جزیره کوک زیبا تماشا کنند.

جزایر توریستی کوک 9

آروتانا

با توجه به درختان انبه و گل های هیبیزوس، خوابیدن در زیستگاه آیتوتاکی Arutanga یک اصل است. گردشگران چند فروشگاه صنایع دستی و همچنین یک بندر آرام پیدا خواهند کرد. یکی از جاذبه های اصلی شهر، کلیسای مسیحی جزایر کوک است. در سال 1828 ساخته شده، و یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین با پنجره های رنگی شیشه ای و چوب های حکاکی شده در جزایر کوک است.

جزایر توریستی کوک 10

Maungapu

Maungapu در 124 متری، بالاترین نقطه در آیتوتاکی است. پیاده روی کوتاه 30 دقیقه ای به سمت بالا باعث می شود تا مناظر تماشایی در اطراف تالاب و چشم انداز سرسبز، دست نخورده را ببینید. علامت در جاده ای که مقابل Paradise Cove می باشد، نشان دهنده دنباله مسیراست، و مسیر در نقشه های آزاد برای دسترسی به جزیره مشخص شده است. مقداری آب، حشره کش و یک دوربین را با خود ببرید.

جزایر توریستی کوک 11

بندر Avana

شمال دریای موری، در شهر Ngatangiia ، بندر آوانا، یک مکان مشهور برای تفریحات قایق بادبانی است. این نیز جایی است که Maori قایقهای دوقلوی را در قرن چهاردهم برای سفر به نیوزلند راه اندازی کرد. امروزه بازدید کنندگان می توانند یک پلاک تاریخی و یک اثر تاریخی را در Ngatangiia به یادگار از سفر دریایی داشته باشند. جزیره کوک درخواست می کند که بازدیدکنندگان به علت اهمیت تاریخی این مکان از شنا در اینجا اجتناب کنند. موقعیت: Ara Tapu, Ngatangiia

جزایر توریستی کوک 12
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین جاذبه های گردشگری جهان و تجربه متفاوتی از سفر

کیانا صدیقی ، چهارشنبه 18 مهر 1397

در دنیا جاذبه های بسیاری در شهرها وکشورهای مختلف وجود دارد. بسیاری از کشورها در زمینه گردشگری هزینه های بسیاری می کنند تا مسافران بیشتری را جذب کنند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :