پتوی نجات برای سفر | ابزار سفری مفید برای مسافرت شما

لیستی از لوازم و ابزار سفر وجود دارد که همه ما با آن آشنایی داریم و قبل از شروع آن ها را تهیه و با خود حمل می کنیم. قطعا اگر سفر ما در فصل های سرد سال انجام شود، فضای بیشتر لوازم همراه ما را لباس های گرم تشکیل می دهند. پتوی نجات برای سفر و کیسه ی خواب نیز حجم زیادی را به خود اختصاص داده و کوله بار ما را سنگین تر می کند.  در این بخش قصد داریم وسیله ای را معرفی کنیم، که می توانید با آن در مقابل گرما و سرما از خود محافظت نمایید. پتوی نجات چند منظوره با نام پتوی نجات اندازه ی یک کف دست بوده و فقط 60 گرم وزن دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با پتو و موارد استفاده ی آن آشنا شوید.

پتوی نجات وسیله ای مفید برای سفر

ویژگی های پتوی نجات

پتوی نجات برای سفر از ابزار سفر و برای سفر که یک وسیله ی ارزان و جزئی از ابزار سفر هم هست، سبک، کم حجم و کاربردی است که شما را در برابر گرما و سرما محافظت می کند. این پتو به دلیل کوچک و کم حجم بودن به راحتی در بین وسایل شما جا می گیرد و مشکلی در حمل آن وجود نخواهد داشت. از این پتو برای سفر می توانید در هنگام بارندگی و سرما، برای مقابله با باد و همچنین در مقابل آفتاب و گرما استفاده نمایید. این پتو انواع مختلفی دارد که جدیدترین مدل آن در مقابل آتش نیز مقاوم می باشد. پتو از کامپوزیت و کوالیت ساخته شده و این قابلیت را دارد که دمای بدن تا سی درجه سانتی گراد زیر صفر حفظ کند.

روش استفاده از پتو

برای استفاده از پتو، آن را به طور کامل باز کنید. در گوشه ای از پتوی نجات برای سفر بنشینید به طوری که حدود 30 سانتی متر از آن در زیر پاهای شما قرار گیرد. سپس آن را به طور کامل به دور خود بپیچید به گونه ای که هیچ سمتی از آن باز نباشد.اگر قصد دارید از پتو برای گرم شدن خود استفاده کنید، آن را از سمت طلایی باز کنید. اگر می خواهید با کمک پتو خنک شوید، پتو را از سمت نقره ای آن باز کنید.

روش استفاده از پتو

موارد استفاده

اگر قصد رفتن به کوهنوردی، اسکی یا غارنوردی را دارید، پتو یک وسیله ضروری برای سفر شماست. این پتو حتی در مسافرت های معمولی نیز به کارتان می آید.ممکن است ماشین شما در بین راه خراب شود و شما در منطقه ای سردسیر باشید. در این هنگام می توانید از پتوی نجات برای گرم کردن خود تا رفع مشکل استفاده نمایید.اگر در بین راه دچار سانحه رانندگی شوید، می توانید از پتو برای کاهش دمای بدن مصدوم استفاده نمایید.اگر در باران مانده باشید، این پتو مانند یک بارانی عمل می کند و با منحرف کردن قطرات باران، شما را از خیس شدن نجات می دهد.در گرمای شدید، پتوی نجات مانند یک آفتاب گیر عمل می کند. حتی می توانید درون ماشین نیز از آن استفاده کنید.یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده ی پتوی نجات، استفاده از آن به عنوان کیسه خواب است. با استفاده از این پتو می توانید خواب راحتی داشته باشید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نکات مفید برای سفر به دور دنیا و لذت سفری راحت و امن

مسلم علیمحمدی ، دوشنبه 2 مهر 1397

سفر کردن از جمله کارهای لذت بخش و دوست داشتنی برای خیلی از افراد است دیدن مکان های جدید و آشنا شدن با فرهنگ های مختلف می تواند لذت بخش باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :