معرفی ابزار سفر | ایکس کپ (X-Cap) کلاه بافتنی چراغ دار

hb دوشنبه 13 شهریور 1396

سفر کردن در هر نوع آب و هوایی می تواند لذت بخش باشد به شرطی که ابزار سفر و لوازم ضروری سفر مورد نیاز در آن شرایط اقلیمی را همراه خود داشته باشید! برای سفر کردن در فصول سرد سال که شب ها بلندتر از همیشه و دمای آن ها، کمتر از سایر شب های گذشته می شود، قطعا برای گرم کردن خود به یک پوشش مناسب و برای یافتن مسیر خود به یک چراغ همراه نیاز پیدا خواهید کرد. پوشش مناسب بدن شما می تواند البسه ای گرم باشد اما بهتر است حالا که کلاه بافتنی چراغ دار ایکس کپ (X-Cap) به بازار عرضه شده است، از این کلاه برای گرم کردن سر خود بهره ببرید تا هم احساس گرمای بیشتری داشته باشید و هم به طور همیشگی از چراغ و روشنایی در طول مسیر خود بهره ببرید. با ما باشید برای شناخت جدیدترین لوازم ضروری سفر.

ایکس کپ (X-Cap)

کلاه بافتنی چراغ دار ایکس کپ (X-Cap)

اگر در سرما میلی برای سفر ندارید اما به انجام پیاده روی، دو و دوچرخه سواری در این گونه شرایط جوی سرد، علاقه مند هستید. می توانید با استفاده از کلاه بافتنی ایکس کپ به آسانی در دل شب های تیره و طولانی فصول سرد سال به انجام فعالیت های مورد علاقه خود بپردازید! کلاه ایکس کپ در عین حالی که برای شما مصرف کنندگان عزیز گرما را به ارمغان می آورد سبب روشنایی مسیر پیش روی شما نیز می گردد و از این حیث، کاملا ابزار کاربردی تلقی می شود!

 1 ایکس کپ (X-Cap)

کلاه بافتنی X-Cap یکی از لوازم ضروری سفر

کلاه بافتنی X-Cap مجهز به چراغ متحرک و شارژی است و تنها کافی است با فشردن دکمه تعبیه شده برای آن، چراغ X-Cap را که تا 120 لومن (لومن؛ واحد اندازگیری شار نوری است.) روشنایی از خود ایجاد می نماید را روشن کنید. البته ناگفته نماند که برای چراغ ایکس کپ چهار نوع درجه بندی لحاظ شده است که شما می توانید بنابر شدت نیاز به نوری که در محیط پیرامون خود کرده اید، از آن استفاده نمایید. چراغ X-Cap همانطور که گفته شد شارژی است و به واسطه یک آداپتور USB، شارژ می شود و بازدهی در حدود 4 ساعت بدون خاموشی را تضمین می کند! نصب چراغ ایکس کپ بسیار آسان بوده و می توان پس از هر بار شارژ شدن کامل این ابزار سفر، به راحتی آن را در محل مخصوصی که بر روی بافت کلاه دارد، نصب نمود.

 2 ایکس کپ (X-Cap)

معرفی این ابزار سفر جذاب

لازم به ذکر است که کلاه بافتنی چراغ دار X-Cap در بازار های سال گذشته به طور آماری با قیمتی در حدود 32 دلار (چیزی تقریبا نزدیک به یک صد هزار تومان) در بازارهای ایران عرضه شده است و شاید در حال حاضر کمی قمیت آن افزایش یا حتی کاهش نیز پیدا کرده باشد! این کلاه که از ابزار سفر است در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده است و قادر است در تمام شب های تاریک و بلند زمستانی برای شما گرما و روشنایی را به ارمغان بیاورد.

 3 ایکس کپ (X-Cap)
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ابزار سفر | ماشین لباسشویی قابل حمل

Abbas .PRZ ، چهارشنبه 31 خرداد 1396

کیسه اسکربا (Scrubba Wash Bag)، لباسشویی است که در جیب جا می گیرد و می شود در هر زمان و مکان از آن برای شستشوی لباس ها استفاده کرد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :