نکات مهم در سفر با هواپیما | در سفر هوایی به این نکات توجه نمایید

در این مطلب از سفر هوایی برایتان می گوییم از نکات مهم در سفر با هواپیما. شاید شما هم همچون بسیاری از افراد دیگر در سرتاسر دنیا تجربه انتظار ساعت های طولانی و خسته کننده در فرودگاه های مختلف را داشته و از این رو دل خوشی از پرواز و هواپیما و خطوط هوایی نداشته باشید. به همین خاطر همگردی وظیفه خود میداند تا با گفتن چند نکته از زبانکریستینا بِک هلد (Christina Bechhold)، موسس شرکت سرمایه گذاری Empire Angels شیرینی پرواز را به سفرهایتان باز گرداند. پس اگر تمایل به سفر های هوایی متفاوتی از این لحظه به بعد دارید ، با ما و همگردی همراه باشید تا در ادامه نکاتی را گوشزد کنیم که برای همگی شما بسیار کاربردی باشد. مطالبی که خواهید خواند از زبان کریستینا بِک هلد (Christina Bechhold) نقل قول شده است.

سفر با هواپیما

باور کنید یا نه، سفرهای هوایی قرار نیست حتما زجرآور باشند

در سه ماه اول سال، من در 10 شهر متفاوت، 4 کشور مختلف و 20 تا هواپیما بوده ام. من معمولا برای کار سفر می کنم. با پرواز های کش دار در طول روز طوری که بیشتر پاهایم در هوا هستند تا روی زمین. زنی مسئول شیفت صبح غذا فروشی "کمدن فود" در فرودگاه JFK، دقیقا می داند که من دوست دارم ساندویچ پنینی ام چگونه باشد. درست است که مادرم هیچ وقت نمی تواند مطمئن باشد که من دقیقا کجا هستم و دوستانم فکر می کنند عقلم را از دست داده ام که یک پرواز شش ساعته به نظرم خیلی هم منطقی است، اما من معمولا از سفر های هوایی لذت می برم چرا که در یک سری تمرین ها و مهارت های Ryan Bingham استاد شده ام:

سفر با هواپیما 1

1) بهتر است همیشه فقط از یک شرکت هواپیمایی استفاده کنید

شاید شما هم مثل اکثر افراد ملاک انتخاب پروازتان با شرکت های هواپیمایی قیمت آن ها باشد. احتمالا با این روش مجبورید هر بار با شرکتی سفر کنید که ارزان تر از بقیه است. در حالیکه این کار یک اشتباه بزرگ است و یکی از نکات مهم در سفر با هواپیما این است که تا جایی که امکان دارد و اختلاف قیمت خیلی چشمگیر نباشد با یک شرکت سفر کنید. شما می توانید بر اساس نزدیکی شرکت به خانه تان، شرکت هایی که با آنها همکاری می کند و جوایز وفاداری ای که در اختیارتان می گذارد، از میان آنها انتخاب کنید. کریستینا بِک هلد می گوید که همواره شرکتی بنام دلتا را برای سفر های خود انتخاب می کند. چرا که همیشه خانه اش به یکی از پایگاه های این شرکت نزدیک بوده و در عین حال برای او اولویت پرواز و تخفیف قائل می شوند. البته نامزد او نیز با او هم عقیده است و این شرکت را بخاطر سرویس پروازی عالی و جوایزی که در ازای میزان مایل طی شده به مسافرینش می دهد، انتخاب می کند.

سفرهای هوایی

2) برای پرواز بهتر خوب است اپلیکیشن را دانلود کنید

یکی از نکات مهم در سفر هوایی و سفر با هواپیما این است که دانلود اپلیکشن شرکت مورد نظرتون میتواند در راستای مکانیزه کردن فرآیند پروازتون بسیار موثر باشد چرا که در این صورت وقت بیشتری را صرف کار هایی از جمله نوشیدن نوشیدنی قبل از پروازتان کرده تا استرس و اتلاف وقت ارزشمندتان را به کمترین مقدار خود برساند. البته بعید میدونم که در حال حاضر فرد زیر 35 سالی از بلیط کاغذی استفاده کند. پس تنها با دانلود اپلیکیشن شرکت هواپیمایی مورد نظرتان نگرانی های حاصل از چک- این کردن، تغییرات گیت، تاخیرها و وضعیت پروازهارا از میان بردارید.

سفرهای هوایی 1

3) تهیه یک لباس بخصوص و راحت را فراموش نکنید

راحتی حین سفر و پرواز یکی از آیتم هایی است که می تواند برای هر شخصی بسیار مهم باشد. کریستینا بِک هلد خود این گونه توصیه می کند که طرفدار شلوار راحت و بلوز آستین بلند همراه با یک شال است. همچنین برای سفرهای کوتاه تر هم، یک پیراهن گرمکن و شلوار جین همراه با کفش های تمیز و مرتب کافی است. و البته وجود روپوش برای وقت هایی که در جای گرمی فرود می آیید، ضروری است . برای داخل هواپیما هم به همراه یک جفت جوراب پشمی برای جلوگیری از سرما کفایت می کند. بنابراین یکی از نکات مهم در سفر با هواپیما این هست که لباس راحتی می تواند تا حد زیادی استرس سفر را کاهش دهد.

سفرهای هوایی 2

4) برای پیش کنترل TSA ( اداره ی امنیت ترابری امریکا) هزینه کنید

در سفر با هواپیما و سفر هوایی، شاید صرف 85 دلار برای چنین سرویسی هزینه بیخودی تلقی شود اما در واقع اصلا چنین نیست و حتی به ذعن کریستینا بِک هلد بهترین چیزی که در یک فرودگاه می توانید 85 دلار بابتش بپردازید همین است چرا که با پرداخت این هزینه هیچ گونه نگرانی برای کم شدن وسایلتان نخواهید داشت. احتمالا همین امر نیز باعث شده است که صف های آن از آن روزهای ابتدایی آغاز به کار، خیلی طولانی تر شده است، اما باید گفت این ماموران خیلی سریع تر از نیروی امنیتی معمولی عمل می کند.پس اگر می خواهید علاوه بر رفع استرستان از مزایای بین المللی بهره برده و اتلاف وقتتان در سفر هوایی برای پاسورت و گمرک نیز به کمترین زمان ممکن برسد، حتما در این جا ثبت نام کنید.

سفرهای هوایی 3

5) هدفون Bose، چشم بند Nirda ، گوش گیر کلاسیک 3M را از یاد نبرید

شاید خوابیدن در حین پرواز و در سفر با هواپیما برای بسیاری از مسافران با وجود نور و صدا های مزاحم غیرممکن به نظر آید. اما وسایلی وجود دارند که ریستینا بِک هلد از آنها بعنوان سه گانه ی آسایش یاد می کند و باعث میشوند که او در یک پرواز 5/5 ساعته ی شبانه از کالیفرنیا به نیویورک، حسابی بخوابد. این وسایل هدفون Bose، چشم بند Nirda ، گوش گیر کلاسیک 3M هستند که می توان با قرار دادن گوش گیرها در زیر هدفون و در گوش هایتان همچنین گذاشتن چشم بند در حالت "پرواز در طول شب" که هم تمام نورهای اضافی را دفع کند و هم بتوان به راحتی در آن چشم ها را باز و بسته کرد و پلک زد بطوریکه گویی در یک اتاق تاریک قرار دارید ، شب آرامی را آن هم در هواپیما سپری کرد. پس این وسایل حیاتی را فراموش نکنید حتی اگر از نظر هزینه برایتان بصرفه نباشد.

سفرهای هوایی 4

6) برای خودتان اشانتیون جمع کنید

اگر از علاقه مندان به جمع کردن اشانتیون در سفر هوایی هستید، پرواز ها می توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند چرا که امروزه حتی پروازهای ارزان داخلی هم مثل پروازهای درست و حسابی بین المللی چیز هایی را بعنوان اشانتیون در اختیار مشتریان خود می گذارند. ضمن اینکه هتل ها هم از این حیث بسیار مغنی بوده وهمیشه خمیردندان و لوسیون را در اختیار مسافران هود قرار می دهند. البته این کار شاید برای بسیاری از ما آشنا بنظر آید.

سفرهای هوایی 5

7) وقتتان را بیهوده هدر ندهید پیگیری ساک ها، کار بی خودی است

اگر در سفر هوایی خود، همیشه مجبور می شوید چندان های تان را تحویل قسمت بار دهید، این به این معناست که شما همیشه باری بیش از حد معمول و یا خریدهای اضافه داشته اید. خود کریستینا بِک هلد از آخرین باری که چمدان هایش را تحویل داده هیچ دل خوشی ندارد و تاخیر دو روزه در تحویل بار او مصادف با زمانی بود که او آن سر دنیا در آسیای جنوب شرقی مشغول دوچرخه سواری بود. پس در صورتی که سفری خیلی طولانی نداشته و یا می توانید کمتر خرید کنید ، این کار را انجام ندهید.

سفرهای هوایی 6

8) چیزهای همیشه لازم را همراه داشته و به حال خود بگذارید

این مورد در سفر هوایی دیگر نیاز به گفتن ندارد و احتمالا بسیاری از شما وسایلی از جمله یک اتو، یک قوطی سه اونسی، مایع ضدعفونی کننده برای سینی غذا خوری هواپیما و کنترل تلویزیون هتل ها و یک دستگاه بخور مسافرتی که لازم است همیشه همراه خود داشته باشید را هرگز فراموش نکرده و و درون ساکتان می گذارید. در این مطلب سعی داشتیم تا با ذکر مواردی شما را در سفر های هوایی تان راهنمایی کنیم. امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا کرده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همیشه همراه همگردی را فراهم آورده باشیم.

سفر های هوایی 7
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نکات مهم برای سفر به کربلا | قابل توجه راهیان پیاده روی اربعین

hb ، پنج شنبه 6 مهر 1396

همه ساله زائران زیادی با شروع ماه محرم، خود را آماده حضور در حرم امام حسین (ع) و اباعبدالله الحسین می کنند که شاید امسال نیز شما یکی از مسافرین ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :