عجیب ترین پیتزاهای دنیا | لذت تماشای خوشمزه ترین پیتزاهای جهان

پیتزا یکی از غذاهای پرطرفدار در سراسر دنیاست که با یک خمیر به شکل دایره تهیه شده و در فر پخته می شود. روی این خمیر معمولا با سس گوجه و پنیر پوشانده شده و از سبزیجات و مواد مختلف برای طعم دار کردن آن استفاده می کنند. اولین پیتزاها و خوشمزه ترین پیتزاهای جهان در ایتالیا تهیه و از آن جا به آمریکا  و دیگر کشورها آورده شد. اما اکنون در هر گوشه دنیا پیتزا با دستورات مختلفی تهیه می شود و در آن از مواد متفاوت و گاها عجیب استفاده می گردد. با ما همراه باشید تا با عجیب ترین پیتزاهای دنیا و جالب ترین پیتزاهای دنیا آشنا شوید.

عجیب ترین پیتزاها

پیتزای نخود سبز در برزیل

محبوب ترین پیتزای برزیل پیتزای نخود سبز است. این پیتزا با یک خمیر نازک و یک لایه سس به همراه موادی چون ژامبون، پنیر، ذرت، نخود سبز و پنیر درخت خرما تهیه می شود. برزیلی های همچنین پیتزاهایی با تخم بلدرچین، هویچ، چغندر و کشمش درست می کنند که جزو محبوب ترین پیتزاهای آنان به شما می رود.

پیتزای نخود سبز در برزیل

پیتزای گوشت تمساح در استرالیا

استرالیایی ها برای درست کردن پیتزا از گوشت تمساح، کانگورو یا شترمرغ به همراه یک لایه سس باربیکیو استفاده می کنند. این پیتزا یکی از عجیب ترین پیتزاهای دنیا و یا شاید جالب ترین پیتزاهای دنیا میباشد.

پیتزای گوشت تمساح در استرالیا

پیتزا با تخم مرغ نیمرو در فرانسه

پیتزا با تخم مرغ نیمرو جزو محبوب ترین پیتزاهای فرانسه و جالب ترین پیتزاهای جهان است. فرانسوی ها این پیتزا را به دو صورت تهیه می کنند. تخم مرغ را  روی پیتزا به همراه مواد دیگر قرار می دهند یا این که تخم مرغ را به صورت جداگانه به همراه پیتزا سرو می کنند. در هردو صورت زرده تخم مرغ نپخته می ماند.

پیتزا با تخم مرغ نیمرو در فرانسه

پیتزا با گوشت گوسفند در هند

در هند برای درست کردن پیتزا از گوشت گوسفند استفاده می کنند و در آن نوعی پنیر بومی نیز می ریزند. این پیتزا با ترشی زنجبیل سرو می شود.

پیتزا با گوشت گوسفند در هند

پیتزای ماهی در روسیه

پیتزای ماهی از محبوب ترین پیتزاهای روسیه است. برای تهیه این پیتزا از انواع ماهی های قزل آلا، ساردین، سالمون، تن به همراه پیاز پخته استفاده می شود.

پیتزای ماهی در روسیه

پیتزای تن ماهی در آلمان

پیتزای تن ماهی در آلمان به دو صورت تهیه می شود. گاهی اوقات از تن ماهی به تنهایی و گاهی به همراه سبزیجات و مواد دیگر استفاده می شود.

پیتزای تن ماهی در آلمان

پیتزا جاگا در ژاپن

جاگا (Jaga) محبوب ترین و پرطرفدارترین پیتزای ژاپن و از جالب ترین پیتزاهای دنیا نیز است. این پیتزا از ترکیب سس مایونز، بیکن، ذرت، سیب زمینی و پیاز تهیه می شود و ممکن هست جزو خوشمزه ترین پیتزاهای جهان نیز باشد.

پیتزا جاگا در ژاپن

پیتزای تند در فلسطین

فلسطینی های پیتزای تند را دوست دارند. آن ها از موادی مانند مرغ، مغزدانه کاج، روغن زیتون، دارچین و فلفل شیرین برای تهیه پیتزا استفاده می کنند. این پیتزا یکی از خوشمزه ترین پیتزاهای جهان

پیتزای تند در فلسطین

خمیر پیتزا سوسیسی در چین

خمیر پیتزا سوسیسی پیتزای پرطرفدار چین و از عجیب ترین پیتزاهای دنیاست. دراین پیتزا از میگو و سس مایونز نیز استفاده می شود.

خمیر پیتزا سوسیسی در چین

پیتزای نارگیل در کاستاریکا

از پر طرفدارترین پیتزاهای کاستاریکا می توان پیتزای نارگیل و میگو را نام برد.

پیتزای نارگیل در کاستاریکا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از خوشمزه ترین پیتزاهای دنیا

ز. نیرومند ، شنبه 10 اسفند 1398

در این بخش با معروف ترین پیتزاهای دنیا که خاص مردم آن منطقه طبخ می شوند، آشنا خواهید شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :