گربه ها هم در انگلستان هتل دار شدند!!

بسیاری از افراد در منزل خود دارای یک حیوان خانگی هستند که بیشتر این حیوانات معمولا گربه های پشمالوی دوست داشتنی اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، حتما با این مشکل مواجه شده اید که پشمالوی دوست داشتنی خود را همیشه نمی توانید در مسافرت همراه خود ببرید و در ضمن کسی هم ندارید که به این گربه های ناز و دوست داشتنی رسیدگی کند. از این به بعد دیگر از بابت این موضوع خیالتان راحت باشد، زیرا که در میان هتل های انگلستان، هتل گربه ها به نام هتل لانگ کرافت تاسیس شده که در نوع خودش جالب و شاید کمی هم تعجب بر انگیز باشد. ما را در مجله همگردی همراهی کنید.

گربه ها هم در بریتانیا هتل دار شدند!( هتل لانگ کرافت)

هتل لانگ کرافت

در یکی از هتل های انگلستان به نام لانگ کرافت در شهرک ولوین گاردن سیتی (Welwyn Garden City) که در منطقه هرتفوردشایر (Hertfordshire) انگلستان واقع شده است، سوئیتی آغاز به کار کرده که دارای تخت خواب های چهار گوش، غذای عالی و سیستم صوتی می باشد که جهت نگهداری گربه های افرادی است که به مسافرت های کوتاهی در انگلستان یا سایر نقاط جهان می روند و نمی توانند گربه شان را به دست کسی بسپارند که از آن ها به خوبی مراقبت کند که با پرداخت شبی 15 یورو در این مکان از آن ها مراقبت می کنند. این هتل به هتل گربه ها معروف است.

هتل لانگ کرافت

فضای بسیار سرسبز و زیبا

هتل لانگ کرافت انگلستان که هر کدام از شش کلبه ییلاقی آن دارای سیستم های صوتی با ارزش تقریبی 5000 یورو می باشند، برای این مسافران پشمالوی خود موسیقی های کلاسیک و جاز و ... را پخش می نماید. جعبه های پرندگان که در کنار پنجره ی اصلی قرار دارد، در زمانی که گربه ها در حال استفاده از اکسیژن خالصی هستند که از فوران فواره ها به مشام آن ها می رسد، برای سرگرمی این گربه های دوست داشتنی فراهم آمده است.

هتل لانگ کرافت 1

خدمات هتل !!

این مهمان های دوست داشتنی و کوچولو برایشان تدابیری اندیشیده شده است که می توانند از خدماتی مثل نظافت، مراقبت از چشم و گوش، رسیدگی به ناخن، جلا و ماساژ هم در این هتل لوکس استفاده نمایند. کارشناس تغذیه گربه ها، منوی غذایی به نام A La Cat که کاملا ارگانیک می باشد، برای این گربه ها در نظر گرفته که این منوی غذایی عبارت است از ماهی تن، ماهی سفید و بال مرغ که در ظروف چینی یا نقره ای برای گربه های ملوس و دوست داشتنی سرو می شود. مالکان این هتل یعنی ابی و مت پورسر جهت رسیدگی به گربه ها یک برنامه منظم و دقیق تهیه و تدوین نموده اند که حتی شامل کارت پستال برای ارسال به صاحبان این گربه های دوست داشتنی می شود و این یکی از نکات خاص و جالب توجه هتل لانگ کرافت می باشد.

هتل لانگ کرافت 2
هتل لانگ کرافت 3
هتل لانگ کرافت 4
هتل لانگ کرافت 5
هتل لانگ کرافت 6
هتل لانگ کرافت 7
هتل لانگ کرافت 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آیا آژانس های مسافرتی و هتل ها تعطیل شدند؟

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 2 آذر 1399

بدنبال خبر و گزارشهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که آیا آژانس های مسافرتی و هتل ها تعطیل شدند؟

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :