راهنمای سفر به استانبول | راهنمای سفر به شهر دو قاره ای

فقط کافیه یکبار به استانبول سفر کنین تا خاطراتش رو برای همیشه توی ذهنتون داشته باشین. ترکیب حیرت انگیز دریا و تپه و آسمان، مسجدهای عظیم و زیبا، پل های وسیع، بناهای کهن و موزه ها باعث شدن تا از سفر به این شهر خاطرات خوشی براتون به یادگار بمونه.
این شهر زیبا که به 2 قاره ای بودن معروفه، بزرگترین شهر ترکیه و سومین شهر توریستی جهانه که در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته. تنگه بسفر آسیا و اروپا رو از هم جدا می کنه و استانبول تنها شهر بزرگ دنیاست که بین این 2 قاره قرار گرفته. این شهر پر جمعیت ترین شهر ترکیه و قطب گردشگریه ترکیه ست. استانبول شهریه که هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر فرهنگی پلی بین آسیا و اروپاست. به استانبول شهر هفت تپه هم لقب دادن چون این شهر مثل رم روی هفت تپه بنا شده. تابستونای گرم و مرطوب و زمستونای سرد و برفی، از ویژگی های آب و هوای این شهره. در کل استانبول یه مقصد استثنایی برای خرید، یه شهر پر از خوردنی های لذیذ و مقصدی آشنا برای گردشگرانه.

پس برای آشنایی هر چی بیشتر و مطالعه راهنمای سفر به استانبول با همگردی همراه باشین.
استانبول
استانبول
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به شهر سرخ | شهری متحیر کننده در قاره آفریقا

hb ، یکشنبه 5 آبان 1398

مراکش کشوری بوده در شمال غربی قاره آفریقا که یکی از تاریخی ترین و توریستی ترین شهرها دنیا یعنی شهر سرخ را در دل خود جای داد.

نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 25 خرداد 1395

    بنظر من بهتره بجای سفر به ترکیه که از حامیان داعش میباشد این پول رو در وطن خودمون هزینه کنیم . که باعث پیشرفت و آبادانی بشه. نه باعث ارزآوری برای حکومت داعش پرست اردوغان.

    • 24 خرداد 1395

    بهترین و زیباترین شهر دنیا