تماشای شفق قطبی در عجیب ترین ها در خانه اسکیمویی گرم

شب را مهمان برف و یخ باشید، شاید با خواندن این جمله حس ناخوشایندی به شما دست بدهد، اما اگر بدانید که شما در سرمای منجمد کننده در خانه ی اسکیمویی گرم و راحت، که سقف آن شیشه ای است و می توانید تا صبح، آسمان پرستاره و شفق قطبی را تماشا کنید چطور، باز هم احساس ناراحتی می کنید؟ اینجا در پارک ملی فنلاند، تمام امکانات رفاهی برایتان فراهم شده تا یک شب را مهمان طبیعت و یکی از هتل های عجیب دنیا باشید، بنابراین با ما همراه باشید در اقامتی برفی در هتل  Kakslauttanen Igloo East Village.

تماشای شفق قطبی 1

هتل Kakslauttanen Igloo East Village در پارک ملی فنلاند

سفرهای طولانی به مناطق دورافتاده و بکر در کنار سختی هایی که دارد، باید با اقامت هایی خاطره انگیز نیز همراه باشد، پس انتخاب اقامتگاه و هتلی مناسب بسیار مهم است. کشور فنلاند همانطور که همه می دانند، به برف و سرما، خانه های اسکیمویی و مهم تر از همه شفق قطبی شناخته شده، بنابراین چه انتخابی بهتر از " Kakslauttanen Igloo East Village " هتلی که شفق قطبی را چراغ خانه اسکیمویی شما با سقفی شیشه ای کرده؟ این هتل یکی از هتل های عجیب دنیاست که شما می توانید در خانه ای بسیار راحت با تمام امکانات رفاهی و شیشه ای عایق که دمای دلچسبی را برایتان فراهم کرده، تخت خوابی راحت و صبحانه ای که در تخت برایتان آورده می شود و میل می کنید، اقامت داشته باشید. این هتل دارای 20 خانه اسکیمویی، بزرگترین رستوران برفی دنیا، سه سونای بخار و دو رستوران است و شما در مدت زمان اقامت خود، می توانید سافاری گوزن شمالی، سورتمه سواری و شنا در استخر یخ را تجربه کنید. بنابراین لباس های گرمتان را در چمدان بگذارید و خودتان را برای شبی رمانتیک زیر نور شفق های قطبی هفت رنگی که در آسمان شمال و در تاریکی شب، از سمتی به سمت دیگر کشیده می شوند آماده کنید.

تماشای شفق قطبی 2

تماشای شفق قطبی 3
تماشای شفق قطبی 4
تماشای شفق قطبی 5
تماشای شفق قطبی 6
تماشای شفق قطبی 7
تماشای شفق قطبی 8
تماشای شفق قطبی 9
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

من صدای ابرها و کوه ها را شنیده ام و به دنبال نجوای آنان، پاهایم ناخود آگاه ترین قدم هایشان را برداشته اند، چشمانم زیباترین مناظر را دیده و طبیعت را در آغوش کشیده است. همه را نت به نت، مو به مو، رنگ به رنگ از بر کرده ام و نوشتم تا تو بخوانی و حس کنی، جادو ی آنچه را که من دیده ام، همچو بار اولم، مبهوت، ماتِ زیبایی، اشک در چشم و لبخند بر لب ...

بیشتر بخوانید

عجیب ترین پیتزاهای دنیا | لذت تماشای خوشمزه ترین پیتزاهای جهان

ز. نیرومند ، یکشنبه 9 مهر 1396

پیتزا یکی از غذاهای پرطرفدار در سراسر دنیاست که با یک خمیر به شکل دایره تهیه شده و در فر پخته می شود.

نظرت چیه
5 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 11 دی 1397

    عالی دمت گرم و خوشابحالت ک به همچین جایی رفتی درود

    • 24 شهریور 1395

    چقدر خوبه اینجاااا فوق العادست، این هتل گرون قیمته یا آدمای معمولی هم میتونن برن؟

    • 18 مرداد 1395

    اخ قلبم گرفت چقدر زیباست فقط حسرت بخورید و بگید ای روزگار

    • 23 خرداد 1395

    با سلام و عرض خسته نباشید. لطفاً در خصوص زندگی اسکیموها بفرمایید که در حال حاضر زندگی اسکیموها چطوریه؟ اصالت خودشون را حفظ کردند یا نه؟ تو زندگیشون از تکنولوژی استفاده می کنند یا اینکه هنوز کاملاً سنتی زندگی می کنن؟ بیشتر کجاها هستن؟

    • 22 خرداد 1395

    خیلی هیجان انگیز وزیبا ست وحس خیلی عالی