خداحافظی با پاییز تو یه کافه گرم | کافه گردی

بعضی وقتا امتحان کردن یه تجربه جدید می تونه لذت بخش باشه، مثل گذروندن یه شب زیبا مثل شب یلدا در کافی شاپی دلنشین که با برنامه های جذابش می تونه خاطره ای موندگار رو در ذهنتون به جا بذاره. هر کافی شاپی برنامه های مخصوص به خودش رو داره اما به طور کلی فال حافظ و شاهنامه خوانی، موسیقی زنده و خوردن خوراکی های ویژه این شب جز برنامه های مشترک همه کافی شاپ هاست که در هر شهری این برنامه ها دایره.کافه گردی در کافه های دیم و پارادیزو در تهران، کافه دارچین در آران و بیدگل و کافی شاپ هتل چمران شیراز از پیشنهادهای همگردی به شما در آخرین شب پاییز هستن. 

کافه دارچین ( آران و بیدگل )

اگه گذرتون به آران و بیدگل خورد و خواستین کافه گردی کنید، کافه دارچین مکان مناسبی براتونه. وقتی حالت زیادی خوش نیست و از شلوغی ها بیزاری، یه جای دنج مثل یه کافی شاپ و صحبت کردن با کسی می تونه حالتو بهتر کنه. یه کافی شاپ دنج مثل "کافه دارچین" که در سرداب عمارتی چندصد ساله قرار داره با خوراکی های خوشمزه و آرامش دوست داشتنیش می تونه از هر غمی فارغ کنه.

کافه دارچین

کافی شاپ هتل چمران ( شیراز )

در این کافی شاپ که در طبقه 23 هتل بزرگ چمران قرار داره، شهر یه چشم انداز دیگه ای داره، طوری که احساس می کنین کل شهر زیر پاتونه. نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه ای داره و موسیقی دلنشینی که باعث میشه بدون حس کردن گذر زمان، ساعت ها وقتتون رو در اینجا سپری کنین.

کافی شاپ هتل چمران

کافه پارادیزو ( تهران )

یه کافی شاپ رستوران فوق العاده شیک که فضای خیلی آروم و زیبایی داره، با غذاهای عالی و دسرهای عالی تر که حتما باید امتحانش کرد.

کافه پارادیزو ( تهران )

کافه رستوران دیم ( تهران )

اگه دنبال یه جا واسه جشن و مهمونی کوچیک و خودمونی می گردین، رستوران دیم می تونه گزینه خوبی براتون باشه.توی رستوران دیم انواع غذاهای اروپایی و فرانسوی سرو می شه. اینجا کافه رستورانی مدرن و کلاسیک با محیطی آروم و دوست داشتنیه که دکور فوق العاده شیکی داره و برخورد کارکناش هم عالیه. قیمت هایس خیلی مناسبی داره و مناسب قرارهای دو نفره هم هست.

کافه رستوران دیم ( تهران )

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کافه گردی بازیگر سریال خانه پزشکان در پاییز + عکس

همگردی چهره ، سه شنبه 14 آبان 1398

مونا فرجاد، بازیگر تصویری از کافه گردیش را منتشر کرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :