جنگل سنگ در یون نان چین | معرفی جنگل سنگی در چین

جنگل سنگی یا شیلین مجموعه ای جالب از شکل گیری سنگ های آهکی ست که در استان یونآن چین واقع شده و به عنوان یکی از شگفتی های طبیعی زمین شناخته شده. با دیدن این صخره های آهکی به نظر می یاد این سنگ های عظیم از آسمان سقوط کردن و به دلیل قرار گرفتن اونها بین درختان ممکنه توهم زیبایی از یه جنگل سنگی بهتون دست بده. این جنگل به همراه دهکده ای که در نزدیکی جنگل سنگی واقع شده از سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شدن و یکی از جاذبه های گردشگری دنیاست که سالانه تعداد زیادی از توریست ها رو به سمت خودش جذب می کنه. در ادامه با جنگل سنگ در یون نان چین و یا نمونه تصاویری از جنگل سنگی در چین با ما همراه باشید ...

جنگل سنگی

مناظر شگفت انگیز

اگر موفق بشین به بالای یکی از این قله های سنگی صعود کنین، می تونین از تماشای هزاران قله و دره که مثل یک جنگل سیاه و سپید گسترده شده لذت ببرین. زمین شناسان با تحقیقی که روی این جنگل سنگی داشتن ادعا می کنن که این جنگل بیش از 270 میلیون سال قدمت داره و در گذشته به احتمال زیاد اقیانوسی بوده که بعد از فروکش کردن آب اقیانوس و به مرور زمان با تاثیری که آبها روی این صخره ها داشتن باعث شکل گرفتن عجیب این سنگها شدن. زمانیکه بین این شاهکارهای سنگ طبیعی پیاده روی می کنین، افسون شکل های پیچیده ای می شین که چشم انداز باشکوهی و عجیب و غریبی دارن، سنگ هایی با شیب تند که مناظر فوق العاده و پر پیچ و خمی رو جلوی چشمان شما ایجاد می کنن و روی بعضی از اونها می تونین نقاشی ها و حجاری های باستانی جالبی رو پیدا کنین که با استفاده از مخلوط خون حیوانات و مواد معدنی نقاشی شدن.

مناظر شگفت انگیز

چشم اندازهای تماشایی

دریاچه ها، کوه ها، غارها و سنگ های دیگه جذابیت بیشتری رو به این جنگل سنگی اضافه می کنن و معمولا اواخر شب می تونین شاهد برنامه های سنتی مثل کشتی، مبارزه با گاو نر، آوازخوانی و رقص توسط بومی ها در این منطقه زیبا باشین.

چشم اندازهای تماشایی جنگل

چشم اندازهای تماشایی جنگل2

چشم اندازهای تماشایی جنگل3

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جنگل سنگی ماداگاسکار | جنگل سنگی قاتل و گشت و گذار در آن

مینا جعفری ، سه شنبه 1 تیر 1395

به جنگلی مخوف می رویم، جنگلی سنگی که از دوران ژوراسیک تا به امروز منتظر شما بوده و قصد جانتان را کرده ..

نظرت چیه
7 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 11 آبان 1394

    عالیه مجتبی کاشان

    • 10 آبان 1394

    خیلی زیبا بود قربان خداوند توانا بروم خداوند به وجود اورنده همه چیز است مثل همین جنگل سنگی

    • 10 آبان 1394

    شگف انگیز وباید به افرینش خدای بزرگ که چنین زیبا ی خلق کرد جزوسپاس وشکرش هیچ چیز نمشیه گفت

    • 13 مهر 1394

    12121

    • 13 مهر 1394

    واقعا جالب بوذ

    • 13 مهر 1394

    بیشتر سنگ بود تا جنگل بد نبود

    • 9 مهر 1394

    خیلی خوب و فوق العاده بود :)