پیتزا آرد | بهترین پیتزا تهران

پیتزا آرد دوشنبه 30 شهریور 1394

این روزا غذا خوردن بیرون از خونه و رفتن به یه رستوران خوب، یه تفریح پر طرفدار محسوب میشه و در این بین، پیدا کردن غذاهای لذیذ و خوشمزه حرف اول رو میزنه. در بین غذاهای جورواجوری که هر روزه اسمشون رو می شنویم، میشه گفت غذاهای ایتالیایی و به خصوص پیتزا یکی از محبوب ترین این غذاهاست. پیتزایی که 300 سال پیش در شهر ناپل ایتالیا برای اولین بار پخت شد و راه درازی رو طی کرد تا به پیتزایی که ما امروزه می شناسیم، تبدیل بشه.

از اونجا که مهمترین عنصر در پخت یه پیتزای خوب، خمیر اونه، خیلی از ماها ترجیح میدیم که این فست فود لذیذ رو هر جایی تست نکنیم و تقریبا میشه گفت هر کسی برای خوردن این غذای پرطرفدار یه پاتوقی داره. یکی از این پاتوقا که میشه گفت یکی از بهترین پیتزاهای تهران رو تولید می کنه، "پیتزا آرد" هست که خمیر پیتزای اون بصورت روزانه و از بهترین آرد بهاره تهیه میشه، همینطور"پیتزا آرد" خوشمزه ترین سس های دست ساز رو داره که همگی از گوجه درجه یک و سبزیجات تازه و ادویه جات معطر بصورت روزانه تهیه میشن که این کیفیت و طعم عالی، خیلی ها رو مشتری ثابت "آرد" کرده.

همه حسن های "پیتزا آرد" توی داشتن پیتزاهای خوشمزه و نازک خلاصه نمیشه، بلکه در دو شعبه "آرد" به جز پیتزا، می تونین پاستاها و ساندویچ های لذیذی رو هم تست کنین که همگی به اندازه پیتزاهاش با کیفیت و خوش خوراکن.

آدرس:

شعبه اقدسیه: اقدسیه، خیابان سپند، کوچه دستان، کوچه کامران، مجتمع صاحبقرانیه  / تلفن: 22282727

 شعبه جردن: جردن، خیابان ناهید غربی، پلاک 9 / تلفن: 22020880

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین پیتزا فروشی های تهران

- ، یکشنبه 6 فروردین 1402

با بهترین پیتزا فروشی ها که آشنا باشید، انواع پیتزا و برگرهای خوشمزه ای را امتحان خواهید کرد که طعمشان فراموش نشدنی است. این شما و این بهترین پیتزا فروشی های تهران.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 27 دی 1399

    من ارزو دارم یه بار پیتزا بخورم