شگفت انگیزترین ساحل های جهان ! (قسمت اول)

وقتی اسم ساحل به گوش ما میخوره اکثرمون یاد شن های قهوه ای یا کرم میوفتیم که موج دریا تند تند باهاشون برخورد می کنن و خیس میشن. یاد اینکه دوست داریم روی همین شن ها راه بریم یا دراز بکشیم و به آسمون نگاه کنیم. ولی ساحل های شگفت انگیزی روی این کره پهناور وجو دارن که دور از تصور ذهن ماست و با جاهایی که ما دیدیم زمین تا آسمون فرق می کنن. 
انتخاب ساحل های شگفت انگیز تو جهان مثل انتخاب بهترین ستاره ها تو کهکشونن. ولی ما تو این مجله سعی کردیم لیستی از جذاب ترین ساحل های دنیارو برای دوست داران دریا و آفتاب جمع آوری کنیم. 

 

آنسه د آرجنت

این ساحل زیبا تو جزیره لادیگو که یکی از کوچکترین جزیره های سیشیل واقع شده. ساحل آنسه د آرجنت یکی از بهترین ساحل ها برای عکاسی کردنه چون این مکان از تخته سنگ گرانیت بزرگ و ساحل های صورتی که پر از درخت های نارگیله ترکیب شده و باعث شده بهترین سوژه برای عکاسان ماهر باشه.

Beach
Beach
Beach

 

تولوم

تولوم تو شرق شبه جزیره توکان واقع شده. این ساحل زیبا یه زمانی به عنوان بندر مهم شهر مایا در نظر گرفته میشده. با این حال این ساحل گرمسیری، یکی از جاذبه های برتر توریستی مکزیکه که برای خودش واقعا بهشتیه. 

Beach
Beach
Beach

 

پناهگاه سفید

این ساحل فوق العاده زبیا تو جزیره عید پاک واقع شده که با 6 کیلومتر طول و داشتن شن و ماسه های بسیار ریز سفید رنگ، افراد زیادی رو جذب خودش کرده. در واقع شن و ماسه های این ساحل 98 درصد خالصه که تو ساخت لنز تلسکوپ هایل استفاده میشه. تو انتهای شمالی این ساحل، پناهگاه ساحلی زیبا که جزر و مد شنها رو تغییر میدن و تلفیقی از رنگ هارو ایجاد می کنن وجود داره. اینجااا بی نهایت زیباست.

Beach
Beach
Beach

 

خلیج مایا

مایا یه خلیج کم عمقه که توسط یه حلقه از تپه سنگ های آهکی شیب دار کو فی فی له احاطه شده. این خلیج زیبا و چشم نواز پر از موجودات دریایی فوق العاده است که همین موضوع باعث شده تا این دریا یه جای هیجان انگیز برای غواصان باشه. مایا بعد از سال 2000 با فیلم ساحل که تو همین جا تصویربرداری شد به شهرت جهانی رسید و امروزه همین موضوع باعث شد تا خیلی از گردشگرا فقط برای دیدن این ساحل بی نظیر به جزیره کو فی فی سفر کنن.

Beach
Beach
Beach

 

خلیج ترونک

خلیج ترونک، پارک ملی ساحلی تو جزایر ویرجین ایالت متحده آمریکاست که به عنوان یکی از زیباترین ساحل های جهان توسط انجمن جغرافیایی ملی در جذب مسافران سفر دریایی رتبه اول رو کسب کرده.

Beach
Beach
Beach
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با شگفت انگیز ترین سواحل دنیا ! (قسمت اول)

رزا اعتمادمقدم ، یکشنبه 11 شهریور 1397

همه می دونیم که یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین جاذبه های طبیعت سواحل دریاست، ولی یه سری

نظرت چیه
6 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 15 اردیبهشت 1394

    الحمدلله شاهکار خلقت خداوندی است / یسبح لله مافی السموات والارض

    • 14 اردیبهشت 1394

    بیایید سواحل مرجانی چابهار خودمون رو ببینید تا بدونید ساحل بکر به کجا میگن ؟

    • 14 اردیبهشت 1394

    خیلی قشنگن مخصوصا خلیج مایا. دوست داشتم الان اونجا بودم...

    • 14 اردیبهشت 1394

    خیلی عالی خلقت خداوند

    • 14 اردیبهشت 1394

    به نظر من ساحل جزیره ی هنگام که از ماسه های براق تشکیل شده به طوریکه در روز انقدر برق میزنن که مثل جواهر میمونن هم یکی از زیباترین سواحل جهانه....

    • 14 اردیبهشت 1394

    سلام خسته نباشی،ازنظرمن خیلی عالی بود.تشکر