تور نوروز جزیره مارو تا بندر سیراف

ایران تهران تهران خیابان کارگر شمالی، بین نصرت و بلوار کشاورز، پلاک 1166، ساختمان سامان، طبقه اول، واحد102
منقضی شده
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

تور نوروز جزیره مارو تا بندر سیراف

  • مدت اقامت : 5 روز و 4 شب
  • نوع سفر : هوایی
  • شروع قیمت از : 11,900,000 ریال + قیمت بلیت هواپیما
  • تاریخ : از 29 اسفند 1396 الی 4 فروردین 1397
آژانس برگزار کننده : شرکت مسافرتی اسپیلت البرز
02166902680 تماس (اطلاعات بیشتر جهت رزرو تور)

اطلاعات تور

  • ازتهران
  • نوع سفر هوایی
  • شروع قیمت از11,900,000 ریال + قیمت بلیت هواپیما
  • مدت اقامت 5 روز و 4 شب
  • سرویس های آژانسوسیله نقلیه مسافرتی : بلیت هواپیما رفت و برگشت. اقامت : 1شب در هتل 2 ستاره در بندر کنگان و 2 شب در هتل 2 ستاره در عسلویه. وعده های غذایی: 3 وعده صبحانه، 4 وعده ناهارو میان وعده ها.
خیلی مهم در تماس تلفنی با آژانس حتما ذکر کنید که از همگردی تماس گرفته اید. آژانس ها ملزم به ارائه قیمتهای فوق برای تاریخهای درج شده هستند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از طریق فرم تماس با ما یا قسمت نظرات اعلام کنید

توضیحات

سه شنبه 96/12/29 ساعت............جمع شدن گروه در سالن فرودگاه مهرآباد جهت تشریفات پرواز (راس ساعت........ پرواز) بعد از رسیدن به فرودگاه عسلویه به بندر سیراف می رویم برای لنج سواری و صرف ناهار از غذاهای لذیذ دریایی همراه با موسیقی زنده بندری داخل لنج، دیدار از بافت بومی سیراف(قدیمی ترین بندر خلیج فارس)، بازدید از قلعه نصوری در بلندای کوه با چشم اندازی رویایی از دریای بی کران، آشنایی با گور دخمه ها و سیستم آبرسانی خاص این شهر در روزگاران کهن، ادامه تا بندر کنگان برای تحویل گرفتن اتاقهای هتل. چهارشنبه 97/01/01 بعد از صرف صبحانه به منطقه زیبای جاشک می رویم برای طبیعت گردی و کوهپیمایی، با گشت و گذار در جای جای گنبد رنگارنگ نمک از مناظر بی بدیل این منطقه حیرت انگیز عکس های یادگاری و یا هنری می گیریم، همانگونه که با گذاشتن سنگ نمک در اتاق خواب خانه هایمان و روشن کردن یک لامپ کوچک از آزاد شدن یون های منفی نمک بهره گرفته و احساس آرامش می کنیم حالا در میان این کوهستان نمکی و تابش آفتاب دنیایی از انرژی نصیبمان می گردد، ناهارمان را در همان فضای طبیعت نوش جان می کنیم و به هتل باز می گردیم، گشت عصر گاهی ساحل و صرف شام پایان بخش امروزمان است. پنج شنبه 97/01/02 امروز بعد از بیداری زود هنگام صبحانه را نوش جان کرده و می رویم به بندر کوچک و دور افتاده مقام، حالا از این بندر با قایق دریا نوردی می کنیم تا به جزیره غیرمسکونی مارو(شیدور) برسیم، جزیره ای کوچک و رویایی با ساحلی سفید و آرام بخش که میتوان با پای پیاده دور تا دور آن را گشت، ناهارمان را در این جزیره نوش جان می کنیم و با قایق به بندر مقام برمی گردیم، در خانه بومیان مهمان نواز منطقه پذیرایی میان وعده ای خواهیم داشت و به سوی محل اقامتمان باز می گردیم،صرف شام و استراحت پایان امروز را رقم می زند. جمعه 97/01/03 بعد از بیدار شدن وسایلمان را جمع کرده و اتاق ها را تحویل میدهیم، آخرین صبحانه سفر که نوش جان شد حرکت میکنیم برای دیدن خلیج زیبای نایبند تا مبهوت مناظر بی مانندش شویم، در ساحلی زیبا با چشم اندازی بی نظیر ناهارمان را میل می کنیم و می رویم به فرودگاه عسلویه برای پرواز به تهران. دست آورد سفرمان 4 روز زندگی واقعی و نابی است که برای خود ساختیم البته به همراه آرزوی تکرارش.

تور نوروز جزیره مارو تا بندر سیراف (هوایی) دیدنی ها و فعالیت های سفر جاذبه ها : دیدار از جاذبه های سیراف "قدیمی ترین بندر خلیج فارس" و بازدید از قلعه نصوری در بلندای کوه با چشم اندازی از پهنه دریای بی کران، لنج سواری و صرف ناهار از غذاهای لذیذ دریایی همراه با موسیقی زنده بندری داخل لنج، دیدار از بندر کنگان و گشت ساحل. طبیعت گردی و کوهپیمایی سبک در منطقه زیبای جاشک، دیدار از مناظر بی بدیل و رنگین این طبیعت مسحور کننده، خیلی از ما با گذاشتن سنگ نمک در اتاق خواب خانه هایمان و روشن کردن یک لامپ کوچک از آزاد شدن یون های منفی نمک بهره گرفته و احساس آرامش می کنیم حالا اینجا در میان کوهستان نمکی و تابش آفتاب دنیایی از انرژی نصیبمان می گردد.دیدن خلیج زیبای نایبند و گردش در ساحل صخره ای تا مبهوت مناظر بی مانندش شویم. منطقه: جزیره مارو و بندر سیراف نـوع فعـالـیت : دریا نوردی، طبیعت گردی و گشت جزیره (روزانه 2 تا 4 ساعت پیاده روی)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :