اقامتگاه سنتی پارس

  • 1 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران یزد یزد خیابان امام، خیابان فهادان، جنب درمانگاه، پلاک 20
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره اقامتگاه سنتی پارس

اقامتگاه سنتی پارس یزد که قدمت بنای آن مربوط به دوران قاجار می باشد، از خانه های قدیمی در یزد است که در سال 1396 برای پذیرایی از دوستداران این خانه های تاریخی، مرمت و بازسازی شد. این اقامتگاه شامل یک حیاط اصلی است که 18 باب اتاق در این محوطه کنار یکدیگر واقع شده اند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند، ورودی تعدادی از اتاق ها در اقامتگاه پارس یزد و بخش ورودی اقامتگاه دارای تعدادی پله می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل سنتی پارس یزد در خیابان فهادان و در بافت قدیم شهر یزد که اکثر اماکن تاریخی در آنجا قرار دارد، واقع شده است و دسترسی آسانی به زندان اسکندر نیز دارد.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
2 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 1 نظر
    • 12 فروردین 1400

    آقایی به اسم سلطان زاده یا سلطان پور بی نهایت بی ادبانه با ما برخورد کردن.گویا اصلا آموزش ندیدن چطور با مهمان باید برخورد کنن.داخل اتاق ما کک وجود داشت وقتی اعتراض کردیم در نهایت بی ادبی گفتن حتما جایی بودین با خودتون آوردین! درحالیکه ما از خونه مون در تهران مستقیم اومده بودیم یزد!اصولا به رسم مهمانداری هم که شده باید یه بار اتاق ما رو چک میکردن یا پیشنهاد میدادن ملحفه ها تعویض شه اما در کمال ناباوری به هیچ عنوان قبول نکردن!واقعا متاسفم ما قبلا هم یزد اومده بودیم ولی اصلا توقع همچین رفتاری نداشتیم

  • 1 نظر
    • 5 فروردین 1400

    ما اتاق مثلا 4 تخته گرفته بودم عملا دوتا تشک رو هم گذاشته بودن تختی در کار نبود با ی پتوی زبر و تخت پر از کک بود ک تن همه ماهارو کک خورده بود و تاول تاول شدیم و زمانی ک بخاطر شرایط نامناسب خواستیم بریم پول شب های بعد رو هم ازمون گرفتن با اجبار و وقتی اعتراض کردیم گفتن از کجا معلوم با خودتون کک نیاوردید! و برهورد طلبکارانه و گستاخانه داشتند ی چایی درست حسابی نبود بخوریم خیلی بد بود اصلا عکسهاشم شبیه خودش نیست ... ی اقایی ب اسم سلطان زاده با بی ادبی تمام ب ما گفت خودتون کک و اوودید از کجا معلوم تو تختای ما بوده!!!! من تا بحال در تمامی سفرها و اقامتگاه هایی ک رفته بودم اینچنین رسپشن بی ادب و گستاخی ندیدم کاملا مشخصه نه اموزش دیدن نه ادب دارند!!!