کلبه جنگلی کیدوان

آدرس: ایران گیلان چابکسر سرولات، لیمه سرا، بعد از رستوران خاور خانم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره کلبه جنگلی کیدوان

وقتی از هرج و مرج و آلودگی هوا خسته شدید و بدنبال جایی برای استراحت و تجدید قوا در دل طبیعت زیبای استان گیلان بودید، پیشنهاد می کنیم کلبه جنگلی کیدوان را از دست ندهید.

به راحتی کوله بار مختصری جمع کنید و راهی چابکسر شوید. زمانیکه به این منطقه خوش آب و هوا رسیدید، با پیاده روی کوتاه (حدود 5 تا 10 دقیقه) و پیمودن مسیری که خود از زیبایی ها و جذابیت های بی نظیر این سفر بحساب می آید، به نقطه ای خواهید رسید که حتی در هوا هم عطر آرامش را استشمام خواهید کرد. کلبه ای کوچک اما زیبا با نام کلبه جنگلی کیدوان خود را به شما نشان می دهد و می تواند با فضای گرمی که دارد، حتی در روزهای سرد زمستان هم میزبان شما باشد. تماشای مناظر اطراف همراه با لذت بردن از حرکات جالب حیوانات اهلی روز شما را خواهد ساخت و به هنگام شب می توانید در کنار آتشی که با هیزم تازه تهیه شده است، در کنار دوستان به گپ و تفریح بپردازید.

با اینکه خارج کلبه مثل کلبه های قدیمی هست ولی در داخل آن تمامی امکاناتی که نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهند گرفت و هیچگاه طعم صبحانه های خوشمزه ای که از محصولات محلی تهیه شده اند را از خاطر نخواهید برد. کلبه جنگلی کیدوان شما را به خانه های قدیمی و سریال های تاریخی می برد و هر صبح با صدای طبیعت از خواب بیدار خواهید شد و شبها نیز لذت خوابی آرام و آسوده را به شما خواهد بخشید. زمانیکه از این سفر برگردید، حس تازگی و نشاط را در بند بند وجودتان می یابید و تا مدتها این خاطره خوش با شما خواهد بود.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 17 مهر 1400

    سلام من برای تمتم پائیز و زمستان لازم دارم یک نفر هستم مهندس معمار .....کلبه های شما امکان استفاده زمستان را دارد ؟