کافه بازی گیک

آدرس: ایران تهران تهران خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه سوم، پلاک 4
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره کافه بازی گیک

ما هر وقت دورهم جمع میشیم همیشه یکی از معضلات اصلیمون اینه که نمیدونیم چیکار کنیم یا کجا بریم، بعد دو ساعت سر و کله زدن و بحث و جدل آخرش میشیم دو دسته که یه سریا میخوان برن یه جایی که غذا و خوردنی بخورن، دسته دیگم میخوان برن سراغ تفریح و کیف کردن؛آخر سر هر کدومشم که بریم جدای از کلی غر غری که میشه، همه سرا تو گوشیه و هیشکی حواسش به اون یکی نیست و اصن هیچی به هیچی.

اما اینجا چند تا کار باحال کرده که به ما کلی چسبیده و کل پروسه "چه کنیم؟" ، "کجا بریم"مون رو خلاصه کرده تو یه سوال که "میریم کافه گیک،میای؟".

اول از همه که یه کافه بازیه، ینی آدما میرن توش دسته جمعی و باهم جیغ و داد و بازی میکنن، اما نه بازیای کامپیوتری! بازیای رومیزی و فکری و دورهمی. کلی انواع و اقسام بازیای مختلف (که اصن فکر نمیکنی وجود داشته باشن رو) دارن که سر صبر و حوصله هر کدومو که بخواین آموزش و توضیح میدن و اگه هم دوسش نداشتین سه سوت عوضش می کنن و یکی دیگه.

کلییییی خوردنی و نوشیدنی خوشمزه دارن که بعضیاش تو بقیه کافه های دیگم هست(البته نه لزوما با این کیفیت!) ولی یه سریاش مال خودشونه و یک چیزای عجیب غریب و خوشمزه ایه که اون دسته شکموی مارم راضی کرده و دیگه غری نمیزنن!

خیلی خیلی خوش اخلاق و مهربون و با حوصله ان و انقد مودب و باحالن که احساس رفاقت میکنی باهاشون.

انقد رنگ وارنگ و شاد و زنده و باحالِ محیطشون که آدم اخمو و کسلم میره توش، ناخدآگاه سر ذوق میاد و شنگول میشه قشنگ.

یه مساله بسیار مهمی که داره (حداقل برای ما) اینه که تلویزیون و اینترنت ندارن اونجا و بازیا انقدر مهیج و جذابن که همش در حال تعامل و بگو و بخند و کل کل با همین که به معنای واقعی کل تایم، گروهی میگذره و همه با هم درگیرن و دیگه کسی فرصت سر تو گوشی کردنم نداره!!!

خوبیش اینه هیچکدومشونم اجباری نیست و اگه دوست داشتی فقط بازی میکنی، اگه دوست داشتی فقط چیز میز میخوری یا اگه دوست داشتی هر دوش.

ولی اگه بازی کنین، آخرش یه چیزی به عنوان یادگاری بهتون میدن که کلی سر ذوقتون میاره و کیف میکنین حسابی.

از نظر هزینه هم با کیفیتی که دارن و سرویسی که میدن خیلی خیلی منصفانست و ما هر بار که رفتیم و چند ساعت نشستیم آخرش گورخیدیم که برا چند ساعت تفریح و کلی خوردنی چقدر هزینمون کم و معقول بود.

فقط حواستون باشه که فوق العاده تفریح اعتیاد آور و مریضیه، آلودش که بشین دیگه هیچ راه فراری ندارین...!

کافه بازی گیک | دنیایی از برد گیم و بازی های فکری
نرگس بخشی ، سه شنبه 22 اسفند 1396

کافه بازی سبک جدیدی از کافه اس که کمتر از یکی دو ساله داره توی ایران هم پا میگیره و گیک یکی از اولین کافه هایی هست که فرهنگ این سبک کافه رو داره جا میندازه.

نمایش بیشتر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 12 مهر 1397

    جایی بسیار عالی با کادری مجرب