مهمانپذیر اردیبهشت

• افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره مهمانپذیر اردیبهشت

این مکان از ساختمان های قدیمی مجموعه میدان امام است که با بازسازی، هر شب پذیرای میهمانان و توریست های خارجی و ایرانی می باشد.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
7 دیدگاه و 3 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 اردیبهشت 1401

هزینش شبی چقدره؟

• 1 مرداد 1400

ما از طریق اسنپ رزرو کردیم طبق تصاویر بود تمیز بود پرسنل مودب از ما هم پرسید که از کدام شهر اومدین. برای پر کردن دفاترشون هست و هیچ ربطی به قیمت نداره . ما رزرو کرده بود . به خاطر کوچکیش میشه گفت مهمانپذیر وگرنه هتل هم میشه گفت اگر اتاق با این امکانات بخوام قطعا همینجا رو دوباره رزرو می کنم.

• 1 نظر
    • 5 فروردین 1400

من سفر زیاد میرم و میتونم بگم برای اولین بار طی این سال ها با یک مسافرخونه چی کلاهبردار روبرو شدم. وقتی سر ظهر، خسته و کوفته رسیدیم همدان، اولین مسافرخونه ای که رفتیم اینجا بود. یه نفر بیشتر اونجا نبود برای دریافت مسافر و کلید دادن به اتاقا که همون بدو ورود بدون هیچ سلامی پرسید از کدوم شهر میاین! گفتیم مگه فرقی هم میکنه. دوباره سوالش رو پرسید و وقتی فهمید از کلانشهر میایم قیمت یک شب رو بسیار بسیار بیشتر از اون قیمت مصوب مسافرخونه ها گفت. در حدی که انگار داشتی پول یه شب هتل درجه 2 میدادی. وقتی گفتیم منصرف شدیم و اومدیم بریم بیرون اومد دنبالمون که پایین تر میگیرم. وقتی همراهم نصحیتش کرد که شما نباید این سوال رو بپرسید که طرف از کجا اومده و به تناسبش پول بیشتری بگیرید، با بی ادبی گفت برید بیرون اتاق نداریم! خلاصه از شانس خوب ما دقیقا 10 قدم بالاترش یه مسافرخونه دیگه بود که مالکش همون قیمت مصوب رو میگرفت و تو شهر غریب الاخون والاخون نشدیم. این اولین و اخرین تجربه ی من از مواجهه با یک مجموعه دار بلانسبت بی شخصیت بود. حیف که همه چی تو این مملکت بی در و پیکره و قاعدتا طرف هنوز همونجوری مردم بیچاره رو میچاپه. اینارم اینجا نوشتم نه از روی کینه بلکه خواستم بگم دوستان حواسشون رو بیشتر جمع کنن.

• 10 تیر 1398

اتاقای توی عکس Vip هستن و با معمولیا زمین تا آسمون فرق دارن،گولشو نخورید.... پولتونو هدر ندید

سلام این مهمانسرا بدترین جایی بود که من تابحال رفتم.زحمت نداده بودن فرش توی اتاقو تمیز کنن و موهای فرفری سرتاسر اتاق رو حتی روی تختا و پتو ها گرفته بود.اتاق انقد کوچیک بود که کل فضا رو همون 3 تا تخت اشغال کرده بودن.از اینا که بگذریم،اتاق بغل دستی ما به زن و شوهر بودن که انقدر قلیون کشیدن که بوش تو راهرو که میرفتیم خفمون میکرد.بخاطر این کار احمقانشون الان 2 روزه بخاطر سر درد رو تختم خوابیدم. اتاق ما بالا بود و شیب پله ها انقدر بد بود که پاهای آدم درد میگرفت و کاملن غیر ارگونومیک بود. اینم یادم رف بگم،اتاقی که به ما دادن،علاوه بر اینکه پرمو بود و خوب نظافت نشده بود،نه دستشویی و حمام داشت،نه یخچال و تلوزیون!!!همشون عمومی بود. آشپزخونه اون بالا بود و همه چی مثل یخچال عمومی بود،راستی باید باطر نیم ساعت حموم 10 تومنم پیاده میشدی!!!!تازشم ظرفا رو اصلن نشسته بودن،فقط آب گرفته بودن.... از صبونه نگم براتون،افتضاح به تمام معنا.فقط نیمرو داشت،گوجه خیار،پنیر و مربا،یعنی تنوع 0 0 0 بود.رفتیمم صبونه بهمون نون بیات دادن عوض سنگک،بعد که دوباره رفتیم نون بگیریم،دیدیم اون زیر سنگک قایم کرده بودن!!!! رستورانم که نداره...... ما 180 تومنمونو میریختیم تو جوب به نظرم بهتر بود..... اگه براتون نظافت و سلامتی خیلی مهمه و برای خودتون ارزش قائلید،به هیچ عنوان به مهمانسراهایی مثل این نرید. از زیاد هزینه کردن نترسید،اون هزینه ها رو همش بخاطر خودتون دارید میکنید،یه ذره سر کیسه رو شل کنید برید هتلهای برتر همدان... من نمیدونم این دو نفر قبلی چجوری به اینجا 5 ستاره دادن و تعریف کردن؟! معلومه خسیس بودن و پول خرج نمیکردن و راحتی و سلامت خانواده براشون مهم نبوده..... تا یادم نرفته بگم اتاقای VIP داشت که هیچ فرقی با معمولیا نداشتن.... بازم میگم،به هیچ وجه اینجا پاتونو نذارید،از خودم الکی نمیگم و مریض نیستم شما رو گول بزنم،به هیچ وجه اینجا نرید،برید هتلای هایکلاس مثل کتیبه یا عباس آباد که اولی 4.6 ستاره گرفته تو نظرا و اونیکی 4.1 گرفته. قبل از هر کاری به نظرات مردم حتمن توجه کنید.... باتشکر از اینکه وقت گذاشتید نظرمو خوندید💙

• 8 تیر 1398

دنج و راحت برخورد بسیار مناسب تر و تمیز انصافنم نسبت به قیمتش عالیه،منکه حال کردم،همه چی تمام بود

• 12 دی 1397

مکان دنج و خودمانی که احساس می کنی در خانه خودت هستی تمیز و منظم و در عین حال ،پذیرای آماده کردن کلیه درخواست های مهمانان می باشند.