آژانس مسافرتی اسطوره بیستون

آدرس: ایران تهران تهران خیابان شریعتی، مابین مطهری و بهشتی، روبروی پمپ بنزین، خیابان شکر آبی، پلاک 10، واحد 12
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره آژانس مسافرتی اسطوره بیستون

آژانس مسافرتی اسطوره بیستون با داشتن بیش از 6 سال سابقه درخشان در زمینه گردشگری و فعالیت به صورت 24 ساعته، آنلاین و حضوری با استفاده از کادری مجرب و جوان، آماده خدمت رسانی در زمینه های رزرو هتل، پرواز، تور داخلی و خارجی، ویزا و.... می باشد. از طرفی هم، آژانس مسافرتی اسطوره بیستون، برگزار کننده تخصصی تور بمبئی ، تور دهلی ، تور گوا ، تور جیپور ، تور آگرا ،تور آنتالیا ، تور آلانیا ، تور استانبول ، تور کوش آداسی ، تور بودروم ، تور بانکوک ، تور پوکت ، تور پاتایا و تورهای لحظه آخری خارجی و داخلی است. بنابراین برای داشتن سفری مطمئن و با برنامه ریزی دقیق برای گشت و گذار، تفریح و ... با آژانس مسافرتی اسطوره بیستون همراه باشید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 1 آذر 1397

    آزانس اسطوره بیستون بدترین آژانسی که دیدم. من تور خریدم و 10 دقیقه بعد پول را کامل به حسابشون واریز کردم. یک ربع بعد تماس گرفتن گفتند هتل پر شده و سفرتون کنسله. واقعا رفتارشون غیرحرفه ای و کلاهبرداریه.

    • 6 شهریور 1396

    ما که یه سفر رفتیم ترکیه با این آژانس، از این بدتر و بی مسولیت تر در عمرم ندیده بودم. بجای اتاق هتل درجه 4 خرپشتی هتل رو به ما دادند. مسولین آژانس هم با بی تفاوتی هیچ عکس العملی نشون ندادند.