اقامتگاه بوم گردی نارنجستان

آدرس: ایران یزد یزد خیابان امام، کوچه شهید صدوقی
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره اقامتگاه بوم گردی نارنجستان

اقامتگاه سنتی نارنجستان با آن ظاهر خشتی و فضایی دنج، در دل بافت تاریخی شهر یزد قرار گرفته است و اقامتی به یاد ماندنی به مسافرانش هدیه می کند. قدمت این خانه بومی به دوران قاجار بر می گردد و چون دیگر خانه های سنتی و قدیمی یزد از معماری زیبا و اصیلی برخوردار است. همین طور این خانه درست همانند خانه های سنتی چیده و دکور شده است.
اقامتگاه بومگردی نارنجستان در کل 3 اتاق به اسم های ترنج، گندم و تاک دارد که 6 تخت، چند سرویس کف خواب و حداکثر ظرقیت پذیرای 9 نفر می باشد. 1 اتاق 2 نفره (با تخت دبل) و 2 اتاق 2 نفره (با تخت تویین) دارد و علاوه بر آن دارای یک شاه نشین نیز می باشد که در آن یک کرسی برای فصول سرد سال وجود دارد. به دلیل حفظ معماری سنتی، سرویس بهداشتی و حمام در اقامتگاه نارنجستان خارج از اتاق ها و بصورت عمومی ست.
در این اقامتگاه سنتی یک آشپزخانه عمومی نیز وجود دارد که تجهیزات کامل آشپزی در آن وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل برای وعده های غذایی خود آشپزی کنید. یک فضای استراحت در پشت بام برای مهمانان تعبیه شده است. همچنین افراد میتوانند از نمایشگاه صنایع دستی در زیرزمین این خانه بومی دیدن کنند. پارکینگ غیر مسقف، اینترنت، پرسنل مسلط به زبان های خارجه (انگلیسی) و راهنمای تور از جمله امکانات و خدماتی هستند که در این اقامتگاه برای رفاه مسافران و توریست گردان مهیا شده است.
حیاط کوچک اقامتگاه سنتی نارنجستان با حوض آبی و شاه نشین فضای خاصی را برای این اقامتگاه فراهم می کند. کرسی ای هم در شاه نشین قرار دارد که فصل های سرد سال به درخواست مسافران گرم می شود. همچنین پخت نان و غذاهای محلی به درخواست مهمانان انجام می شود.
اگر بصورت خانوادگی و یا گروه دوستانه کوچک قصد سفر به یزد را دارید و به دنبال یک جای دنج، با حال و هوای قدیمی می گردید، اقامتگاه بوم گردی نارنجستان پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. قرار گیری اقامتگاه در دل بافت تاریخی یزد و در چند قدمی مجموعه امیرچخماق ، دسترسی شما به اماکن تاریخی و بازار را بسیار آسان می کند.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :