اقامتگاه بوم گردی جنگل

آدرس: ایران یزد یزد خیابان امام خمینی، محله فهادان، روبروی موزه سکه حیدرزاده
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره اقامتگاه بوم گردی جنگل

اقامتگاه بوم گردی جنگل یزد از محبوب ترین اقامتگاه های بومگردی که سال 1395 در بافت تاریخی محله فهادان ساخته و افتتاح شده است.
شما از درب فلزی هتل جنگل یزد که ظاهر چوبی دارد وارد پذیرش اقامتگاه سنتی می شوید که داخل یک هشتی واقع شده است. 3 باب از اتاق ها و یک سرویس بهداشتی درون هشتی قرار دارد. جنب پذیرش هتل جنگل یزد نیز، حیاطی سنتی است که با سطح شیب داری وارد حیاط نارنجستان با درختان باشکوه نارنج می شود. در وسط حیاط نارنجستان ، حوض آبی خود نمایی می کند که دور تا دور آن را اتاق های خانه فرا گرفته اند.
بالای پشت بام اقامتگاه بومگردی جنگل یزد به صورت سنتی تزئین و چیدمان شده است که مخوص صرف صبحانه و چای داغ چایخانه سنتی هتل می باشد.
اقامتگاه بوم گردی جنگل یزد از سری هتل های یزد، در 2 طبقه و دارای 13 اتاق 33 تخته می باشد.
امکانات عالی و خدمات ویژه آن شامل اینترنت، تلویزیون، سرویس فرنگی ایرانی، خشکشویی، روم سرویس، آسانسور، چایخانه سنتی، سیستم اعلام حریق و پارکینگ می شود.

یزد و هتل هایی که از مسافران نمره قبولی گرفتند
فاطمه کریمی ، پنج شنبه 16 خرداد 1398

مرکزی ترین استان ایران به عنوان یک جاذبه گردشگری در تمام ایام سال مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد.

نمایش بیشتر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
2 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 بهمن 1398

    هتل جنگل یزد واقعا از بهترین هاست، من و دخترم اونجا اقامت داشتیم، از لحاظ تمیزی ، سرویس اختصاصی و برخورد عالی و گرم میزبان همچنین صبحانه بسیار دلنشین. حتما پیشنهاد می کنم

  • 3 نظر
    • 6 فروردین 1397

    مدیریت عالی و دست و دل باز پرسنل با ادب و محترم و یک حیاط دلباز و زیبا اشپزخانه ی عالی با کلیه ی امکانات در اختیار کسانی است که خودشون دوست دارن اشپزی کنن ماکه از اقامت در اینجا بسیار لذت بردیم