اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون

آدرس: ایران مازندران تنکابن روستای چالکش، خیابان عارف، کوچه بهار
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون

سبک معماری این اقامتگاه از نوع خانه های ایوان دار با سقف شیبدار پوشیده از لت و نمای کاهگلی می باشد که بر روی تپه ای مشرف به منطقه واقع گردیده است. مساحت اقامتگاه 4000 متر می باشد که یک بنای 80 متری دارای 3 اتاق خواب با ظرفیت 20 نفر در طبقه اول و دو ایوان در طبقه همکف را در خود گنجانده است و علاوه بر قسمت های مذکور اتاقی دیگر نیز در طبقه همکف به عنوان محل غذا خوری، چای خوری و محل دور همی ها در کنار نمایش صنایع دستی وجود دارد. از مصالح مورد استفاده در خانه سنگ، چوب و گل رس را میتوان نام برد. راه دسترسی آن آسفالته و محوطه خانه مسیر پیاده روی خاکی دارد. در طول اقامت در این خانه می توان استفاده از باغ سبزیجات متنوع و تازه، درختکاری، ماهی گیری در برکه، استفاده از تنور و کلچال و آذرگاه جهت تهیه نان های محلی در کنار سرگرمی هایی نظیر دارت، شطرنج ، انجام بازی های محلی، جنگل نوردی و ... را تجربه کرد. از جاذبه های پیرامونی این منطقه به بازدید از آبشار تودارک، باغات چای شعیب کلایه، بازدید از دهکده سفال منطقه سیاهگل چال، جنگل زیبای دالیخانی، سواحل دریای خزر و سایر مناطق دیدنی را می توان نام برد. این اقامتگاه مجوز بومگردی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کسب کرده و دارای اماکاناتی از جمله: اتاق پذیرایی عمومی در کنار نمایش صنایع دستی بومی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مجزا برای هر اتاق، طبخ غذاهای کاملاً ارگانیک ، پارکینگ اختصاصی و امکان برگزاری تورهای یک روزه و نیم روزه با رزرو قبلی می باشد.

با شماری از معروف ترین اقامتگاه های بومگردی شمال ایران آشنا شویم
مسلم علیمحمدی ، جمعه 29 بهمن 1400

با ما در مقاله معروف ترین اقامتگاه های بومگردی شمال ایران همراه شوید تا شما را با بهترین اقامتگاه های بومگردی شمال ایران آشنا کنیم.

نمایش بیشتر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
5 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 2 شهریور 1397

    شماره تماس،؟؟؟؟

    • 14 مرداد 1397

    شماره تلفن؟

    • 15 شهریور 1396

    آدرس و تلفن اعلام نکرده اید!

    • 24 مرداد 1396

    شماره تلفن مربوط به خونه مادر جون را برای اجاره ثبت نگردیده.

    • 26 خرداد 1396

    یک جای بسیار خوب برای استراحت و دور بودن از هیاهوی شهر و لذت بردن از طبیعت زیبای اون منطقه و همچنین استفاده از غذاهای خوشمزه محلی