ییلاق اوپرت

آدرس: ایران سمنان شهمیرزاد شهمیرزاد، عبور منطقه حفاظت شده پرور، روستای فینسک، ملاده، مسیر سمت راست به سمت سرخده
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره ییلاق اوپرت

ییلاق اوپرت مرزی میان جنگل و کویر در شمال ایران طبیعت زیبا که در نزدیکی دشت و دامنه های مسیر رنگ مخصوصی به خودش رو داره، دامنه ای به رنگ آبی و دامنه ای دیگه به رنگ زرد که انگار توی دامنه های آبی رنگ گل های زرد حق زندگی ندارند و توی دشت زرد رنگ گل های آبی بسیار دلچسب و رویایی ست. دشت اوپرت یکسری خونه های سبک شمالی با شیروانی های حلبیِ خیلی دیدنی داره و میتونین در همون نزدیکی ها کنار یکی از چشمه های معروفِ گوگلی بشینین و از آب گوارای چشمه نوش جان کنین.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
4 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 8 خرداد 1398

    ییلاق اوپرت در نزدیکی پرور شهرستان مهدیشهر هست

    • 21 مهر 1397

    عمارت فینسک اقامتگاه بومگردی آقای سعیدی پادگانی است با منظره زیبا، مردی بداخلاق که ساعت خواب، بیداری و سرو غذایش حتی در بازه 2 ساعت نیست، راس 8.!!!!! فرقی نمیکند 20 نفر آدم ساعت 10 غذا بخوان، باید ساعتی که ایشون میگن بخوری و بخوابی، قبل از اینکه بری پای تلفن خوش برخورد هستن و امکاناتی که میگن را وقتی درخواست میکنی مثل کرسی یا حتی هیتر برقی که 1 المنتش فقط کار میکنن را نمیدن، موزیک نمیشه بزاری سر و صدا میشه، شوخی هم ممنوع هست، لوکیشن آتیشی که میگه میتونی روشن کنی زیر یه خرابه که دورتا دورت سیمان و آشغال ساختمانی آجرکشی شده هست تو یه فروغونِ.!!! بلال خشک بی مزه را هم پیشنهاد دادن نخورین، غذا هم بهترینشون که مرغ شکم پر بود بی نمک بود و توی 20 نفری که بودیم کسی نگفت خوشمزه بوده، بی ادب هم هستن و امکان اینکه بیان بهت سر غذا جلوی همه بی احترامی کنن 100٪؜ هست، بعدشم اصلا از دلت درنمیارن.حجم غذا خیلی کم بود تازه من دخترم و زیادم نمیخورم، تو نلبکی شام سرو میشه، خورشت ناهار تو پیاله کوچیک یکم تهش میریزه و اضافی هم غذا نیست حتی بخوای پولش را بدی.!!!! سالاد و الباقی هم همینطور، صبحانه هم جز پنیر خال با نون بربری مانده هیچی نیست.!!! البته ماست ترش صبحانه سرو میشه 😄😄 زیر تشک هاش هم کرم بود، آب دستشویی و حمام یخ با فشار کم، باید هماهنگ میکردی میرفتی که اونم مثل باقی موارد ساعتی که ایشون میگفت امکان پذیر بود نه ساعتی که شما میخواستین برین، در هر صورت گول حرفهاش را نخورین، تو حساب کتاب هم گفته بودن پول لیدر نمیگیرن که گرفتن و و و...نظرم اینه که اصلا نرین.!

    • 5 اسفند 1396

    چه فرقی می کنه این منطقه زیبا مال سمنان باشه یا مازندران !آخه به حال تو چه تاثیری داره؟مهم اینه که به مردم بگیم محیط زیست اونجارو آلوده نکنم!مگه چشمه باداب سورت مال مازندران نیست؟برو ببین به چه روزی افتاده!وقتی نمی تونید از این مناطق دیدنی محافظت کنید چه فرقی داره کجا باشه ؟ضمن اینکه بهترین مسیر از تهران به این منطقه فقط همین مسیرهای.

    • 18 شهریور 1396

    این ییلاق در استان سمنان نیست بعد از پاچی میاناست و به مازندران تعلق داره