هتل فاضلی

آدرس: ایران یزد یزد خیابان امام، خیابان مسجد جامع، میدان وقت الساعت
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره هتل فاضلی

از نوسازترین هتل های شهر یزد که ساختاری سنتی دارد و با توجه به امکانات و هزینه های معقول، توجه مسافرین بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. بنای هتل یکی از آثار به جای مانده از اواخر دوران صفوی است که بعد از مرمت و بازسازی در سال 1395 افتتاح شده و درهایش به روی میهمانان باز گردیده است. هتل فاضلی یزد با ترکیبی از معماری سنتی و مدرنیته، اقامتی خاص برای مسافرانش فراهم می آورد. معماری بنا شبیه به معماری سه دوران صفوی، قاجار و پهلوی می باشد از این رو می تواند علاقه مندان و میهمانان خاص خودش را جذب کند.
هتل فاضلی شامل اتاق های دو تا چهار تخته و سوئیت است و تمیزی و راحتی نقطه مشترک همه آنهاست. همچنین این هتل با داشتندو سالن غذاخوری سنتی با ظرفیت پذیرایی 120 نفر و کافی شاپ با طراحی کاملا سنتی با چشم اندازی به اماکن تاریخی با ظرفیت 250 نفر، آماده پذیرایی از مهمانان شهر یزد می باشد. کارمندان هتل نیز به زبان انگلیسی، فرانسه و ژاپنی تسلط کامل دارند و می توانند به راحتی میهمانان خارجی هتل را راهنمایی کنند.
در این هتل امکان استفاده رایگان از اینترنت پرسرعت بدون محدودیت حجم، فکس و کپی وجود دارد. از مزایای دیگر آن دسترسی به مسجد جامع کبیر، مجموعه امیر چخماق، موزه آب و آب انبار شش بادگیری است. پارکینگ هتل فاضلی هم فضایی در نزدیکی خود هتل بوده و به صورت عمومی برای میهمانانش آماده خدمات رسانی است.
هتل فاضلی با کادری مهمان نواز سعی دارد اقامتی خوش برای مهمانان گرامی به ارمغان آورد.

معرفی تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره یزد
ز. نیرومند ، یکشنبه 20 مهر 1399

با توجه به اینکه شهر یزد یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران بشمار می آید، به معرفی معروف ترین هتل های 3 ستاره یزد می پردازیم.

نمایش بیشتر
ستاره هتل 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 25 آبان 1396

    برخورد پرسنل افتضاح بود

      • 21 فروردین 1398

      کافی شاپش افتضاح بود. فاجعه خاکشیر هم آب بود. بستنی اسکوپی ش مزه چربی و دنبه میداد. مزخرف