آژانس مسافرتی ایپک یول سفر

• 4 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران تهران تهران ستارخان، خیابان صحرایی، میدان صحرایی، مجتمع تجاری آپادانا، طبقه اول، واحد 51/113
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره آژانس مسافرتی ایپک یول سفر

آژانس هواپیمایی ایپک یول سفر طی یک دهه گذشته با فعالیتهای موثر خود در بخش خدمت رسانی بهتر به هموطنان سهم عمده ای را در گردشگری ایفا نمود. ایپک مجری پروازهای چارتری هواپیمایی در مسیر ترکیه، امارات و همچنین باکو و تورهای گروهی با لیدرهای تخصصی فارسی زبان و محلی می باشد. کادری مجرب هم در جهت فروش بلیط کلیه ایرلاین ها در خطوط خارجی و داخلی با نازل ترین قیمت ها دارد. همچنین، اجرای تورهای همه روزه به شهر وان ترکیه با ترانسفر vip و مجرب ترین تور لیدر نیز امکانپذیر هست.

جای پارک عادی
دسترسی به تاکسی دارد
دسترسی به اتوبوس دارد
کارت خوان دارد
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
19 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 17 فروردین 1398

ما عید امسال(98) با این تور به صورت زمینی به باکو رفتیم رفت و برگشت تقریبا مشکلی نداشت ولی متاسفانه از اتوبوسvip خبری نبود و تنها رفت یک آب معدنی دستمون داد و بس؛ هتل(آف هتل) که اصلا خوب نبود واردش که میشدی بوی حموم عمومی میداد،wifi که افتضاح اصلا توی اتاقها که دسترسی نداشت و همه مردم یا توی راهروها اسیر اینترنت بودن یا میز لابی هتل،حموم که سرده و آب کم، خود داخل اتاق سرد و پکیج ها کار نمیکرد، صبحانه خیلی مزخرف که در روقع از سر واکردن بود و بس و متاسفانه سر صبحانه یه جوری کارمندای رستوران برخورد میکردن انگار ایرانیها نخورده و هیچی ندیده هستن،لیدرهاهم که غیر از همون یه روز گشت شهری دیگه توضیحاتی نمیدادن و متاسفانه با توجه به اعتراض تمامی مسافران حتی آخر سر یه خداحافظی خشک و خالی باهامون نکردن.....!!!!

• 2 بهمن 1397

خیلی خوب وبا مدیریت توانمند

• 5 شهریور 1397

هتل آف و تور و نحوه برنامه ریزی به معنای واقعییییییی داغوووووووووووونه

هتل آف که در باکو به شما پیشنهاد میکنن میتونید اسمش رو بزارین خوک دونی که البته ااینم براش زیاده

من یک بار با این تور سفر کردم اونم عید امسال به مقصد باکو از وضعیت هتل آف و سرویس دهیش و فاصله زیادش تا شهر باکو اصلا راضی نبودم

• 18 تیر 1397

ضمنا از جنبه دسترسی به شهر هم با توجه به اینکه هتل آف حدود 40 کیلومتر با شهر فاصله داره، دسترسی به شهر با تاکسی و هزینه زیاد امکانپذیره و برای کسانی که میخواهند در شهر گردش کنند اصلا گزینه مناسبی نیست. با توجه به اینکه هتلهای مناسب با قیمت مشابه در شهر وجود دارد، وجود همیشگی لین هتل در بسته پیشنهادی این تور عجیب و سوال برانگیزه

من یک بار با این آژانس به باکو رفتم که خوب نبو. متاسفانه رفتار تور با مسافرین صادقانه نیست برنامه ریزی درستی ندارند و کیفیت توری که خریداری میکنید به قیمتش نمیارزد. هتلی که انتخاب میکنند (آف هتل) فقط بخاطر داشتن استخر و پارک آبی قدیمیش چهار ستاره محسوب شده وگرنه از لحاظ سروبس دهی خیلی بد است و اتاقهای خوبی هم ندارد بخصوص اتاقهای کناری استخر افتضاحه(میتونید از سایتهایی مانند booking یا tripadviser هم نظرات توریستهای دیگر کشورها رو در مورد هتل بخونید) در مجموع خدمات ارائه شده از طرف تور به هیچ وجه رضایت بخش نبود. متاسفانه از اونجاییکه سایت اینترنتی شرکت هم کار نمیکنه، جای متمرکزی برای ثبت نظرات و آگاهی سایرین وجود نداره.

• 21 خرداد 1397

سلام ، من تا الان 2 بار باکو و 1 بار تایلند با این آژانس رفتم و خیلی خوب بود . از آقای بشیری مدیریت آژانس تشکر می کنم

• 28 فروردین 1397

سلام. بدترین سفر در طول عمرم بود.حرکت از تهران با بدترین اتوبوس که چند مرتبه در راه خاموش شد حتی یک آب معدنی هم تو اتوبوس vipنبود.سر مرز قرار بود بصورت vip رد بشیم که متاسفانه نه لیدری وجود داشت و یک صف طولانی از ساعت 10 صبح تا 7 عصر بدون غذا با کلی دعوا و هل دادن با بجه گوچک رسیدیم اونطرف مرز.حالا دنبال اتوبوس بودیم تا بریم باکو بعداز یکساعت اتوبوس را پیدا کردیم و .....سال تحویل هم متاسفانه تو اتوبوس بودیم.هیچگونه نظم و هماهنگی در تور وجود نداشت.برگشتن هم همین مشکلات وجود داشت تازه وقتی رسیدیم مرز بیله سوار کلی معطل شدیم چند مرتبه اتوبوس جابجا شد تا یک اتوبوس داغون ما را سوار کرد بین راه چند مرتبه خراب شد شام هم که توقف نکرد و نهایتا در زنجان سوار یک اتوبوس دیگه شدیم بالاخره با چند ساعت تاخیر رسیدیم تهران.الهی الهی نصیب هیچ هموطنی نشه. خواهشمند است دوستانی که عید امسال با تور ایپک یول سفر بودند نظر خودشون را ثبت کنند تا کسی فریب این آژانس را نخوره. واقعا افتضاح بود .خجالت آوره که پول مردم را بگیری و جوابگو نباشی......واگذارتون به خدا

• 17 بهمن 1396

من تا حالا 2بار با ایپک سفر رفتم هردو بار خیلی بهم خوش گذشته واقعا خدمات عالی بوده و در اینجا از اقای بشیری مدیریت محترم آژانس تشکر میکنم