رستوران تی نان تی کباب

• افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران تی نان تی کباب

رستوران تی نان تی کباب یکی از برترین رستوران های بندر انزلی بوده که با سرو خوشمزه ترین غذاهای ایرانی می تواند میزبان شما و همراهان برای صرف ناهار یا شام باشد. در منوی این رستوران انواع و اقسام غذاها دیده شده که همگی در اسرع وقت پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

جای پارک عادی
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
7 دیدگاه و 3 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 7 فروردین 1401

نوروز 1401 بعد از تقریبا 12 سال مجدد به این رستوران رفتنم باخانواده.برام جای تعجب داشت ساعت 10 شب سالن خالی بود.گارسون پسر نوجوان ساده و کم تجربه ای بود ولی بسیار صادق.پرسنل مثل بقیه جاهایی که توی گیلان رفتم دائما باهم بلند بلند بحث میکردن و خودشون رو به رخ میکشیدن.کیفیت کوبیده مطلوب بود،جوجه خوب بود،گمج کباب معمولی.برنج بسیار افتضاح.شفته ای ک داخل دهان میچسبید و بلع غذا غیر ممکن بود.قیمت ها نسبت به کیفیت بالا بود ب راحتی میشه گفت 40 درصد گرونتر از تهران.وقتی موقع خارج شدن به کسی ک پشت میز نشیته بود گفتم کیفیت غذا پایین بود اما با حالت قلدر معابانه بدون حتی یک سوال که چه چیزی باعث عدم رضایت مشتری بوده،گفت ما مشتری هامون راضی هستن نمیتونیم همه رو راضی نگه داریم.برخورد آماتور ایشون هیچ نشان و اثری از منش بنیانگذار رستوران قدیمی تی نان تی کباب مرحوم محمود خان صیاد نداشت.امیدوارم با تجدیدنظر در مدیریت این رستوران نوستالژی که بیش از 30 سال خاطره برام داره ،موجباتی فراهم بشه تو ایام نوروز بی مشتری نباشن

• 7 اردیبهشت 1398

سلام اوایل اردیبشهت 98 رفتیم این رستوران.. تمیز بود و غذاهاش هم خوبه اما عالی نیست...قیمتش هم مناسب هست...در کل راضی بودیم

• 9 بهمن 1395

ما میرزا قاسمی و کوبیده خوردیم که بسیار عالی بود. اما برخورد پرسنل کمی ضعیف بود.

• 11 مهر 1395

در اولین سفر به شهر بندر انزلی یک ناهار را به پیشنهاد همگردی در این رستوران صرف کردیم. بنظرم عنوان غذاخوری برای اون مناسب تره. نحوه سرو غذا، رفتار سرد و بی تفاوت پرسنل و ظاهر ساده اون به همراه کیفیت پایین غذا خاطره بدی در ذهن ما برجا گذاشت. زیتون پرورده بسیار شور بطوری که قادر به خوردن اون نبودم. ظروف پذیرایی قدیمی و لیوان یکبار مصرف درجه 3، رومیزی های نایلونی یکبار مصرف که روی هم انباشته شده بود و سرویس بهداشتی نامرتب و قدیمی همگی نشان از یک مدیریت ضعیف داشت. این رستوران رو به دوستان اصلا توصیه نمیکنم.

• 25 خرداد 1395

هنوز هم بهترین رستوران انزلی هست

• 4 فروردین 1395

واسه کباب خوردن تو انزلی بهترین جاست. بخصوص کوبیده.

• 28 اسفند 1394

از قدیم کوبیده این رستوران معروف بود.