عمارت خانه پدری یزد

• 3.5 / 5 بر اساس 4 رای
آدرس: ایران یزد یزد خیابان سیدگلسرخ ، کوچه حسینیه، نبش آتش نشانی، محله لرد کیوان
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره عمارت خانه پدری یزد

خانه پدری نگاهی رویایی به گذشته دور و زندگی کردن بر زمانی کوتاه در دورانی خیالی و زمانی ناممکن. مجموعه عمارت، هتل و رستوران سنتی خانه پدری یزد آماده پذیرایی از شما عزیزانه.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
33 دیدگاه و 4 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :

• 9 فروردین 1398

در یک کلام افتضاح ، غذاهای کنسروی و سرد برخورد خیلی بدتر

• 1 اسفند 1397

من به اتفاق خانواده در تعطیلات بهمن ماه به توصیه یکی از دوستان یزدی به این رستوران رفتیم. هرچه از زیبایی مکان بگم کم گفتم و هر چه هم از افتضاح بودن غذا و رستوران بگم باز هم کم گفتم. به نظر من تا میتونید از مکان لذت ببرید ولی اگه سلامتی و اعصاب و پولتون براتون مهمه از غذا خوردن در این مکان خودداری کنید. در بدو ورود که به ما گفتن برید میزی رو که روش علامت رزرو گذاشته نشده پیدا کنید و بشینید! بعد هم که خواستیم خودشون میز رو به ما نشون بدن یه پسربچه 10-12 ساله رو فرستادن و اون هم با بی ادبی تمام ( که البته از یزدی های مهمان نواز در کل سفر بهیچ وجه ندیده بودیم) یه میز رو به ما نشون داد. منو رو تحویل دادن و بعد از نیم ساعت با اصرار و التماس برای سفارش گرفتن اومدن و تازه فهمیدیم نیمی از غذاهای منو رو ندارن. حتی قیمه یزدی! سفارش رو که گرفتن 45 دقیقه طول کشید تا غذا رو آوردن. مرغ زرشک پلو کاملا خشک و بدون هیچگونه سس و متاسفانه با بوی بد، چلو گوشت که از گرون ترین غذاهاشونه به بدترین نحو دیزاین شده و با مقادیر باورنکردنی سیر به نحوی که نمیشد گوشت و سیر رو از هم تشخیص داد، جوجه ترش با یک سس کاملا شیرین و بشدت سرد (فکر کنم از یخچال بیرون کشیده بودن)، جوجه بدون استخوان بسیار سفت و باز هم سرد و ... . خلاصه اینکه بیش از 400 هزار تومن پول غذا دادم و تنها شانسی که آوردم این بود که همون روز به شهر خودم برگشتم و متأسفانه خودم و دخترم و یکی دیگه از همراهان بشدت مسموم شدیم و دو روز بعد از مسافرت رو در مسیر بیمارستان و دستشویی گذراندیم. من همه موارد غذا رو به مدیر رستوران مستقیما گفتم ولی نیاز دیدم به سایر هموطنان عزیز هم تجربه تلخ خودم رو منتقل کنم.

• 5 فروردین 1398

اصلا مدیریت درست و حرفه ای ندارد متاسفانه کادر بی ادب دارد

• 19 نظر
    • 10 آبان 1397

محیط سنتی دنج زیبا و راحت، ما چلو گوشت و فسنجون را خوردیم خوشمزه بود. رفتار. پرسنل هم خوب بود. قمیت ها هم با توجه به فضای رستوران مناسب بود. توصیه میکنم حتماً بروید.

• 24 شهریور 1397

محیط جالب ، کیفیت غذا متوسط ، قیمت مناسب

• 9 مرداد 1397

محیط بساااااار زیبا برخوردشون با مشتری عالی

سلام ما تازه اونجا بودیم فست فود خوردیم سیل زمینی و قارچش عالی بود ولی پیتزاش تعریفی نداشت