رستوران آبادگران

• افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران آبادگران

تقریبا همه کسایی که نمک آبرود رفتن، رستوران آبادگران رو تو مسیرشون دیدن. یه رستوران ساحلی که ظاهرش کاملا معمولیه ولی اگه حتی یک بار طعم غذاهاش رو بچشی، دیگه محاله بتونی جای دیگه ای رو تو چالوس برای غذاخوردن انتخاب کنی. ویو رستوران از سالن داخلی هم خیلی خوبه ولی اگه دلت بخواد می تونی تو فضای بازش بشینی. فقط اگه سفر اقتصادی یا دانشجویی رفتی و دلت نمی خواد خیلی به جیبت فشار بیاد، بهتره اصلا وارد نشی چون قیمت رستوران آبادگران یه ذره بالاست. از شلوغی رستوران و ازدحامی که همیشه جلوش هست هم اصلا نترس، خود رستوران پارکینگ داره و مشکلی برای پیدا کردن جای پارک و... نیست.

پارکینگ رایگان
کارت خوان دارد
سرویس ناهار، شام، کافی شاپ
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
29 دیدگاه و 5 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 اردیبهشت 1400

من بچه همونجا هستم و قدمتون رو بالای چشم میزاریم شیمی قدم قربان

• 16 فروردین 1399

قیمت بالای غذاها و غذاهای مانده و بی کیفیت ... لطفا مسئولان رسیدگی کنند

• 1 نظر
    • 9 مهر 1398

بدترین رستورانی بود که تابحال به عمرم رفتم باقالی قاتق و میرزا قاسمی سفارش دادیم، باقالی قاتقش که خیلی بدمزه بود اگر قبلا نخورده بودم حتما از این غذا متنفر میشدم معلوم بود مال چند روز پیشه. میرزا قاسمیش هم که اینقدر بدمزه بود حالمون رو خراب کرد، طعم موندگی میداد. کلا تا بحال به عمرم غذاهای به این آشغالی نخورده بودم. برعکسش آیلار دو قدم جلوتر از این رستورانه و بی نهایت عالیه و قیمتهاش مناسبه.

• 25 آذر 1397

ما 23 آذر رفتیم اونجا و خیلی افتضاح بود و اصلا راضی نبودم.. برنجش کامل خشک بود و سیاهی داشت.. کبابش خشک بود.. جوجش بد بود.. سالاد و ماست و دسر رو به صورت سلف سرویس گذاشتن و توی منو نیوردن در صورتی که ماست موسیر و ترشی و زیتون توی منو بود و ما با این دید که اونا سلف سرویسه و همراه خود غذاست و در صورتی که از خانم خدمتکارش پرسیدیم که اونا با سفارشمونه یا جداست و گفتن با سفارشه اما همه رو حساب کردن.. مشتری رو گول میزنن و پول میگیرن.. اصلا دیگه امتحانش نمیکنم.. قیمتا بالا کیفیت پایین همراه گول زدن مردم

• 10 آبان 1397

برای بار دوم به فاصله 8 سال به این رستوران آمدیم. کباب ترش و جوجه ترش فوق العاده خوشمزه بودن، حتما مجدد خواهیم رفت. کمی شلوغ بود ولی انتظار طولانی نخواهد شد.

• 26 مهر 1397

امروز با یک جستجو در اینترنت با تعاریفی که از رستوران آبادگران نوشته بودند، رفتیم آبادگران. از نظر ظاهر، رستوران مرتب و معمولی بود؛ اما بعد کمی معطلی، نشستیم و غذا سفارش دادیم... بدترین غذایی که میشه توصیف کرد؛ جدای از طعم که مطلوب نبود، بسیار هم مانده بود و الان با گذشت حدود 10 ساعت از خوردن نصفه و نیمه اون غذا، دچار ترش کردگی و رودل و نفخ شدیم. این موضوع باشد تا دفعه دیگر پامونو اونجا نگذاریم. ضمنا توصیه ام به مسئولین اونجا اینه که نمیشه هم گرانفروشی کنی و هم کم فروشی کنی و هم غذای فاسد تحویل مردم بدین. این دیگه خیلی بی انصافیه.

• 3 نظر
    • 23 شهریور 1397

من نیمه دوم شهریور اینجا رفتیم امتیاز خوبی به این رستوران میدم مواد اولیش تازه بود شیشلیکش خوب بود لااقل بدبو و گوشت مونده نبود فقط ما دوست داشتیم برشته تر باشه میرزا قسمیش عالی بود برخورد پرسنل خوب فقط یه خورده معطلی داره که اونم باتوجه به متقاضی این رستوران طبیعیست

• 23 فروردین 1397

من اردیبهشت 96 رفتم..چون پنج شنبه بود حدود 45دقیقه در نوبت بودیم که کلافه کننده بود...متاسفانه برنج تقریبا سرد بود ..ازون برون معمولی بود..شیشلیکش هم خوب بود اما عالی نبود..کوبیده و جوجه هم خوب بود..چون روز قبلش رستوران ارکیده متل قو بودیم و خیلی راضی بودیم...اینجا خیلی بهمون نچسبید....تنها حسنش فضای لب ساحل بود...در کل من دیگه تمایلی به رفتن به اونجا ندارم و قطعا ارکیده رو انتخاب میکنم که حدود 10 دقیقه با اینجا فاصله داره و ارزون تر هم هست

• 14 مهر 1396

بنظر من واقعا ارزش امتحان کردن نداره چون در قبال پولی که میگیره اصلا نمی ارزه

• 19 شهریور 1396

من 16 شهریور اونجا بودم،کیفیت غذاها افتضاح بود،قیمت غذاهابالا بود،تازه برق هم رفت ژانرتور با تاخیر روشن شد و کولرها توانایی خنک کردن محیط رستوران رو نداشت اما ظاهر رستوران شیک بود و پارکینگ مناسبی داشت.کلا به نظرم ارزش بار دوم رفتنو نداره.