گروه رسانه های پیک برتر (پیک برتر)

آدرس: ایران تهران تهران خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، بن بست هدیه، پلاک 6
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره گروه رسانه های پیک برتر

گروه رسانه های پیک برتر در سال 1379 با پوشش گسترده تبلیغات محلی در تهران متولد شد. اما در طول این سال ها مجموعه پیک برتر حامی و بنیانگذار فعالیت های فرهنگی گسترده ای در قالب مجلات و رسانه های دیجیتال بوده و در حال حاضر هجده رسانه چاپی و دیجیتال عضو این خانواده ی بزرگ هستند تا سهم چشمگیری در تولید محتوای فارسی و افزایش آگاهی اجتماعی ایفا کنند. بنابراین امروز نام «پیک برتر» معادل بزرگترین مجموعه ی خصوصی کشور در زمینه رسانه و تبلیغات می باشد.

مسئولیت اجتماعی ما کمک به تعالی فرهنگی و افزایش آگاهی اجتماعی از طریق تولید محتوای فارسی و انتشار در کانال های گوناگون رسانه ایست. ایجاد رسانه های دیجیتال برای پوشش خلاء محتوایی با تکیه بر پتانسیل های تجاری و تجربی، مسیر توسعه این مجموعه می باشد. گروه رسانه های پیک برتر به عنوان یک مجموعه کارآفرین با فضایی جوان و پویا از همکاری و مشارکت با افراد صاحب ایده و تجربه در صنعت رسانه و تبلیغات استقبال می کند.

مأموریت تجاری پیک برتر در مقابل مشتریان، ایجاد بسترهای تبلیغاتی متنوع و ارائه خدمات اثربخش جهت توسعه فروش و برندسازی کسب و کارها می باشد. امتداد خدمات تبلیغاتی پیک برتر در قالب رسانه های چاپی و دیجیتال همگام با توسعه تکنولوژی های ارتباطی، شامل سبد متنوعی از فرصت های تبلیغاتی است که کارشناسان فروش مجموعه، آماده ی راهنمایی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی مشتریان هستند.

برای آشنایی بیشتر با رسانه های مجموعه، استفاده از خدمات تبلیغاتی، همکاری یا مشارکت با خانواده ی بزرگ پیک برتر؛ از طریق پایگاه اینترنتی www.peykebartar.com یا شماره تماس 23050 اقدام فرمایید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :