پل پرزین

  • 5 / 5 بر اساس 2 رای
آدرس: ایران خوزستان گتوند‎ شرق گتوند
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره پل پرزین

دره ی وسیع و فرح بخشی به نام " پرزین " در شرق گتوند قرار داره و چون از روی این دره، پلی آهنی می گذره، به این منطقه پل پرزین می گن. در دره ی پرزین، علاوه بر مشاهده چشمه های متعدد و آبشارهای زیبا با سنگ های قندیل بسته می شه دالان های طبیعی، پونه، گل و گیاهان طبی رو مشاهده کرد. این مکان تفریحی در واقع دره ای ست که سرسبز و خنک و دارای آبشارها و برکه هایی زیبا و دیدنی ست.این مکان بخاطر هوای مطبوعش در گرمای طاقت فرسای خوزستان گردشگران بسیاری رو جذب می کنه.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
2 دیدگاه و 2 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 4 فروردین 1397

    مردم ناحیه میهمان نواز نیستند به این بهانه که گردشگران به طبیعت آسیب میزنند آدرس غلط میدهند یا اظهار بی اطلاعی می کنند یا در داخل دالانها منتظر و مسر هستند که شما را به بهانه نداشتن چیزی بیش از آنچه می بینید بازگردانند. فرقی هم ندارد شما مراقب طبیعت باشید یا خیر. دو کامیون مرغ مرده را خالی کرده بودند در دره تا کسی به آن وارد نشود. فله ای می آیند سمت ما برای کار آنوقت... به شدت از برخوردها رنجیدم. حیف از میهمانوازی که ما از شماها کرده ایم. بنده شخصا از فردا هر لر یا خوزستانی که از این نواحی پا به سرزمینم بگذارد با لگد بیرون می اندازم. متأسفم.

      • 2 اردیبهشت 1397

      با سلام،شما توهم زدید ...

      • 2 اردیبهشت 1397

      چی میگی عمو؟این توهمات چیه نوشتی؟جم کو بابا.....قول میدم نرفتی،من که رفتم مردمشم عالی بودن...

  • 1 نظر
    • 6 خرداد 1395

    منطقه ای بکر بجهت یک تجربه ناب اما رعایت چند نکته ضروری است 1. مناسب افراد خردسال و مسن نیست و پیاده روی از میان سنگلاخ ها و قلوه سنگ هایی دارد که مسیر را صعب العبور میکند. 2.ترجیحا با خودرویی بروید که بیمه بدنه داشته باشد تا نگرانی درخصوص سرقت نداشته باشید چراکه شما حدود صد متر از سطح زمین پایین میروید و از دنیای بالای سرتان بی خبر هرچند که ما رفتیم و کوچکترین مساله ای هم پیش نیامد. 3.حتما کفش مناسب بالا و پایین رفتن از صخره و سنگ و... بپوشید. 4.سعی کنید قبل از تاریکی هوا برگردید. 5. حتما به مسیری که میروید دقت کنید. نشانه گذاری کنید تا در دالان ها راه را گم نکنید و اما در آخر لوکیشن ثبت شده در نرم افزار محل دقیق نیست بلکه محل روستاس و باید همان جاده را ده دقیقه ای ادامه دهید تا به پلی فلزی برسید که دره زیر ان است. قبل از پل محوطه ای خالی است که ورودی به دره همانجاست.