رستوران بین المللی بیزانس

  • 3 / 5 بر اساس 2 رای
آدرس: ایران البرز کرج عظیمیه، 45 متری خیابان کاج، جنب چهارراه نیک نژادی
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران بین المللی بیزانس

یکی از بهترین رستوران های بین المللی کرج که غیر از منوی فوق العاده و غذاهای با کیفیتش فضا و محیط و دکورش هم خیلی خوبه. این رستوران 3 طبقه داره. طبقه همکف ، محیطی زیبا با طراحی دلنشین طبقه اول ، طراحی خاص مخصوص مجالس و مهمانی های شما طبقه زیر همکف که بخش وی آی پی می باشد و برای افراد خاص طراحی شده.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
17 دیدگاه و 2 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 4 آبان 1397

    همونطور که توی یه سایت دیگه هم گفتم، این رستوران یکی از بهترین رستوران هایی بود که به عمرم دیده بودم، اما از پاییز 95 که مدیریتش عوض شد، روز به روز بدتر و بدتر شد و سطحش از یکی از بهترین ها تبدیل به بدترین رستوران زندگیم شد مدیریت قبلیش رو میشناختم و میدونستم چقدر حرفه ای هستن و با چه زحمتی تونسته بودن برند درست کنن. مهمترین فاکتوری هم که وجود داشت، آرامشی بود که به آدم توی این رستوران دست میداد. اما متاسفانه الان در حد فلافلی های خیابون ولیعصر هم نیستن حیف این دکور و این استعداد که به فنا رفت…

    • 8 تیر 1397

    مثل اینکه حدود یکسال می شه که مدیریتش عوض شده برای همین اینقدر بد شده گویا قبلا خوب بوده و اسم و رسمی بهم زده که مردم هنوز گول اونموقع ش رو می خورند, چون الان خیلی خیلی بد و گرونه و رفتا. مدیریت و پرسنلش هم اصلا خوب نیست!

    • 3 تیر 1397

    فلافل 2 نون ام میزنن؟

    • 28 خرداد 1397

    اصلا خ ب نبود غذاش خیلی هم گرون بود

    • 2 بهمن 1396

    بسیار گران بی کیفیت و با رفتار بی ادبانه. ما لم چاپس سفارش دادیم که با زردچوبه مرینت شده بود و از بس ترد کننده بهش زده بودند انگار یکبار ماشین از روی گوسفنده رد شده بود بعد کبابش کرده بودند :-):-):-) سس خامه ی بسیار شور به طور کلی گوشت به هیچ وجه تازه نبود و ما با ترس چند گاز کوچک زدیم! اما هنر بزرگ این رستوران در طبخ پنه آلفردو هست که با هنرمندی بسیار تونستند از مرغ قارج خامه و پاستا و پارمزان که همشون به تنهایی خوشمزه هستند غذایی درست کنند که فاجعه باشه ونتونی چند قاشق بیشتر بخوری! یه چیزی شبیه به میرزاقاسمی که توش بوی پلاستیک سوخته هم می اومد! و کمی تلخ بود! وقتی به سرگارسون نشون دادم و تست کرد ابتدا گفت کاملا حق با شماست ما از روی صورت حسابتون کم می کنیم! اما وقتی حساب کردیم دیدیم 107 تومان پول این دو غذای بی کیفیت مانده و یک پرس سالاد و یک آب معدنی را حساب کرده اند.و مدیریت برای اینکه پاسخ ما را ندهد از پشت میزش کناری رفته بود و می گفت من پسر مدیریتم!! البته حاضر نشد هر کاری کردیم از غذاهایی که به خورد ما داده بچشد! و حتی یک عذر خواهی کند.تا اینکه شخص دیگری بعد از مدتی سروصدای ما بیرون آمد که خودش را سرآشپز معرفی کرد و پسر دیگر مدیریت بود با لحنی زشت و نامناسب گفت شما اصلا آلفردو خور هستید؟! و به زور ما یک عدد پنه خورد و گفت عالیه ! مشکلش چیه ؟ !! انگار به خاطر پول حس چشاییشون آسیب دیده! وقتی من گوشزد کردم که شما نباید پول غذایی که ما به هیچ وجه ازش راضی نبودیم و از بدمزگی تونستیم بخوریم رو از ما می گرفتین با بی ادبی بچگانه ای گفت پس شما هم اونایی که خوردینو پس بدین!!! همه ی اینها در صورتی بود که من یک کودک دوساله همراهم بود و خواهش کرده بودم در کیفیت غذا نهایت دقت رو بکنند. پسرک من فقط چند حلقه زیتون سالاد و آب خورد و استیک را تف کرد و دو تا پاستا که خورد قیافه شو کج و کوله کرد و دیگه لب نزد .من و همسرم هم همینطور حتی لم چاپس هم موند و حتی دلمون نخواست باقی غذامونو با خودمون بیاریم! از همگردی محترم خواهش می کنم اینها را که کاملا صادقانه و از روی حس انساندوستیم برای همشهریانم نوشته ام را در اینجا نشر دهند و در معرفی رستورانهای بهتر به ما کمک کنند. متشکرم, مانا و پویا باشید!

      • 3 تیر 1397

      خوب چه کاری بود کردید.! 50 متر بالاتر اون طرفه خیابون میرفتید فلافل میخوردید.

    • 24 دی 1396

    خیلی عجیبه که همگردی نظر منو پاک کرده! فقط نیم ساعت نمایش دادید نظرمو. و من متاسفم که اونهمه تایپ کردم! خیلی خوب هرکسی یکبار به این رستوران بره خودش پشیمون می شه اصلا لازم نیست من بگم. اما شما هم کار درستی نمی کنید که نظرهای انتقادی رو پاک می کنید.

    • 6 تیر 1396

    به نظرم تا اون حدی که ازش تعریف میشه نیست.. ماچهارنفر بودیم استیک سالمون و کباب خوردیم...سالمونش خوب بود ولی کبابش سفت بود.. قیمتش هم مثل خیلی رستورانهای دیگه بود..رویهم رفته رستورانهای بهتری هم تو کرج هست من دیگه احتمالا بیزانس نمیرم

    • 21 آذر 1395

    استیک و سالاد خوبی داشتی اما کبابش سفت بود غذا خیلی دیر حاضر شد قیمت نسبتا با توجه به کیفیت کمی گران بود

    • 4 آذر 1395

    خیلی بی کیفیت و گرون

    • 19 اردیبهشت 1395

    بهترین استیک را در این رستوران خواهید خورد.