هتل عتیق

  • 3 / 5 بر اساس 2 رای
آدرس: ایران اصفهان اصفهان خیابان ابن سینا، کوچه37 (میرعلاءالدین)، کوچه مسجد
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره هتل عتیق

هتل سنتی عتیق اصفهان با قدمتی نزدیک به 200 سال مربوط به دوران قاجار می شود و امروزه پس از مرمت و بازسازی ها، به عنوان هتل آماده میزبانی از مسافرانش است. هتل عتیق در سال 1382 به عنوان اثر ملی ثبت شده و از سال 1392 به عنوان موزه هتل فعالیت می کند. این خانه سنتی به سبک خانه های قدیمی ایرانی ساخته شده و شامل قسمت هایی چون شاه نشین، سرداب و اتاق های مختلف است. شیوه ی معماری این بنا نیز همانند سایر بناهای قدیمی ایرانی، حجاب دار (معماری حجاب دار به آن نوع از معماری گفته می شود که جلوی دید افرادی را که در بیرونی هستند به اندرونی می گیرد) بوده است.
هتل سنتی عتیق با داشتن پرسنلی مجرب و آموزش دیده، آماده میزبانی از مسافران داخلی و خارجی است. عتیق در دل بافت تاریخی شهر با چشم اندازی زیبا و بی نظیر و محیطی فوق العاده آرام، همین طور با امکانات عالی جهت رفاه میهمانان، آماده میزبانی است.
تزئینات هتل عتیق بسیار زیبا هستند و شما با اقامت در آن احساس می کنید که در موزه هستید. هتل عتیق فقط صبحانه سرو می کند و شما برای صرف ناهار باید به رستوران های خارج از هتل بروید.

معرفی شماری از پرطرفدارترین هتل های اصفهان
مسلم علیمحمدی ، پنج شنبه 2 تیر 1401

با ما در مقاله مشهورترین هتل های اصفهان همراه باشید تا شما را با تعدادی از پرطرفدارترین هتل های اصفهان آشنا کنیم.

نمایش بیشتر
ستاره هتل 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
3 دیدگاه و 2 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 1 نظر
    • 7 فروردین 1401

    درنوروز1401دواتاق دراین اقامتگاه داشتیم.تنها نکته مثبت این هتل نمای بیرونی ساختمان از حیاط بود.عکسهای داخل سایت ها نمیدانم متعلق به چه زمانی هستن چون هیچ کدام از اتاق هارو شبیه عکسها ندیدیم.هیچ کدام از این زیبایی هایی که در عکسهاست در داخل اتاق ها نبود.به ما به جز دواتاق خودمون اتاق جایگزین نشان دادن که اونا هم شبیه نبود.ما یک اتاق معمولی داشتیم و یک اتاق گوشواره.هردو بد و بی کیفیت بود و اصلا به زیبایی اتاق فکر نشده بود.کف اتاق ها بشدت خاکی و کثیف بود.درامکانات نوشته شده بود پک بهداشتی هتل.اتاق های ما نه شامپو سر و نه شامپو بدن نه مسواک و نه خمیردندان و نه دمپایی داشت.بعد از گفتن با کلی بالا وپایین شدن ما درهتل و التماس بهمون یه دمپایی پلاستیکی کهنه و کثیف دادن و گفتن مایع صابونی که دردسشویی هست هم شامپو بدنه هم مایع صابون که خیلی این حرف عجیب بود.یه شامپو بشدت بدبو هم داخل جامایعی اوردن و نمیدادن همسر من داخل حمام بود و میگفتن باید ببینیم شامپو نیست بشدت غیر محترمانه رفتار میکنن.حیاط هتل پرسرصداست نه فقط صدای مسافرها.بلکه خود پرسنل هتل سرصدا ایجاد میکنند.پرسنل هتل لباس های کثیف و نامناسب دارند.صبحانه گرم یک عدسی مانده و آش بود.واگر میخواستی برات املت میاوردند.باقی صبحانه سرد که اون هم ایتم های زیادی نداشت.اتاق ما بشدت بد بو بود.پنجره های شیشه های شکسته ای داشت که باد و سرما داخل میامد.و پنجره ها و پرده بشدت کثیف بود.ملحفه ها اما تمیز بودن.درمقابل اعتراض ما هیچگونه پاسخگو نبودن و وقتی نظرمون رو در پیجشون کامنت کردیم که مردم این هزینه رو نسبت به این هتل نکنن.بلاک شدیم.و در پیجشون هیچ کامنتی نیست چون پاک و بلاک میکنن. درکل هزینه اقامتش بالاست چون کیفیت درحد مسافرخونه ست.و بی اخلاق و غیرحرفه ای هستن.

    • 6 خرداد 1396

    عالی هتل عتیق

    • 18 آبان 1395

    خیلی جذابه هرکی موافقه لایک کنه