هتل البرز قزوین

  • 1 / 5 بر اساس 1 رای
آدرس: ایران قزوین قزوین خیابان طالقانی، سه راه خیام
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره هتل البرز قزوین

هتل البرز سال 1355 در شهر قزوین تاسیس شد و با مدیریت آقای حسن بوداقی که از مدیران موفق صنعت هتلداری کشور هستند در سال 1394 بازسازی گردید. پس می توان گفت البرز از هتل باسابقه ی شهر قزوین است که با توجه به بازسازی های انجام شده به یکی از بهترین هتل های قزوین تبدیل شده است. هتل البرز با داشتن 38 اتاق و امکانات رفاهی، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته و با قرارگیری در بهترین نقطه جغرافیایی شهر ، امکان دسترسی به اماکن دیدنی و مراکز خرید و تاریخی و ... را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است.
این هتل دو ستاره در سال 1394 اتاق ها، سوئیت ها، لابی و کافی شاپ خود را بهینه و بازسازی کرده و بازسازی کلی هتل نیز در سال 1396 به پایان رسیده است.
امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، کافی نت، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات پزشکی، آرایشگاه، فروشگاه، خشکشویی، روم سرویس، پارکینگ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ورزش، زمین تنیس، بیلیارد، فضای سبز

راهنمای سفر به شهر قزوین؛ شهری دیدنی و تاریخ ساز
مهیار قاسمی ، چهارشنبه 1 فروردین 1403

با ما در راهنمای سفر به شهر قزوین همراه شوید تا شما را با دیدنی های مشهور قزوین آشنا کنیم.

نمایش بیشتر
بهترین هتل های قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران
فاطمه کریمی ، جمعه 24 خرداد 1398
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
4 دیدگاه و 1 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
  • 6 نظر
    • 24 تیر 1397

    هر روز از ساعت 14 برق هتل میره و متاسفانه هتل برق اضطراری نداره و فضای اتاق به شدت گرم میشه. هتل پارکینگ نداره و باید در پارکینگ عمومی کنار هتل پارک کنید و از یک شیب تند و طولانی بالا بیاید تا به در ورودی هتل برسید.این کار هر روزتون میشه که انصافا سخته. هتل فاقد آسانسوره و اتاقها از طبقه دوم شروع میشه.همکف راه پله است و طبقه اول پذیرش.طی کردن هر روز پله ها در این قرن یکم مسخره است. استفاده از محتویات یخچال پولیه.حتی آب معدنی هم باهاتون حساب میکنن.یکم مسخره است وقتی برای یک تخت دو نفره و یه دستشویی شبی 250 میدید پول آب معدنی هم ازتون جدا بگیرن. سیستم تهویه و خنک کاری اتاق با خارج شدن شما از اتاق خاموش میشه و وقتی به اتاق برمیگردید با یک فضای گرم و خفه مواجه میشید. البته سرویس بهداشتی و حمام اتاق تمیز و نوسازه ولی با این کمبودهایی که گفتم واقعا اقامت در اینجا ارزش نداره. پاسخگویی مسئولین هتل هم افتضاحه و خدمات خوبی نداره.فقط در صورتی که مجبور بودید، به این هتل بیاید وگرنه ارزش نداره.

    • 8 آبان 1395

    دوستان محترمی که نظر دادن شاید واقعا هتل تشریف نبردن!!!!!!!!!!!!!! بسیار افتضاح بود اتاق کثیف ،بوی سیگار ،بوی فاضلاب و وضعیت تخت و سرویس بهداشتی که دیگه هیچی...

    • 3 فروردین 1395

    بسیارعالی و تمیز و محیطی دل نشین و آرام دارد.

    • 24 مهر 1394

    من تا به حال سه بار در این هتل اقمت داشته ام. با وجود اینکه این هتل دو ستاره بیشتر نداره ولی از نظر رفاه و راحتی اتاقها و بخصوص وضعیت بهداشتی و نظافت کاملا قابل قبول است .صبحانه نیز خوشمزه و نسبتا کامل بود.