آبشار آتشگاه

• افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره آبشار آتشگاه

این آبشار در یک دره قرار گرفته که مسیرش از چشمه تا اتصال به رودخانه یک فضای کاملا سرسبز و رویایی دارد. تازه امکاناتی مثل نشیمنگاه و آلاچیقم هم به چشم می آیند. این آبشار که در فاصله 40 کیلومتری از شهر لردگان از توابع شهر رد واقع شده، یکی از جاذبه های توریستی منطقه برای انواع تور یک روزه به حساب می آید. رود خرسان که موجب تشکیل این آبشار فوق العاده زیبا شده، در مسیر خود پوشش گیاهی غنی و زیبایی را به وجود آورد. باید اشاره کرد که سرچشمه اصلی این رود در ارتفاعات زاگرس واقع شده است. می توانید در این طبیعت زیبا مجموعه ای از آبشارهای هفت گانه را مشاهده کنید. این سایت طبیعتی با هوای فوق العاده عالی و همچنین طبیعت سرسبز یکی از مقاصد اصلی طبیعت دوستان در منطقه است و همواره توسط تور طبیعتگردی یک روزه مورد بازدید قرار می گیرد. می توانید بنابر تمایل، تور یک روزه ای را به آبشار آتشگاه اختصاص دهید و از جذابیت های طبیعی منطقه لذت ببرید. این آبشار در مسیر خود از روستاهای میلاس و سردشت می گذرد و در انتها به روستای آتشگاه می رسد. بهتر آن است که برای رسیدن به این منطقه زیبا جوانب احتیاط را نیز رعایت کنید، چرا که طی کردن مسیر دره تا رسیدن به آبشارهای هفت گانه و به خصوص آبشار اصلی آتشگاه نیازمند تجهیزات مناسبی از قبیل کفش کوهنوردی و مهارت لازم برای طی کردن مسیر است. به طور حتم با رعایت تمام اصول می توانید تور یک روزه فوق العاده ای را در این منطقه تجربه کنید.

با شماری از جاذبه های دیدنی مشهور چهارمحال و بختیاری آشنا شویم
مهیار قاسمی ، سه شنبه 7 فروردین 1403

یکی از استانهای بی مثال کشورمان، استان چهارمحال و بختیاری بوده که برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جذاب هست.

نمایش بیشتر
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
60 دیدگاه و 9 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 5 دی 1399

عالب

• 15 آبان 1399

اخی

• 20 بهمن 1398

سلام لطف کنید یک کانال گاه گریوه بذارید داخل آبشار آتشگاه

• 6 مهر 1398

اتفاقا جای خیلی خوب و عالی داره بهترین آبشار ایران شناخته شده اما به دلیل این که منطقه لردگان بومی هستش غریبه ها رو اذیت میکنن فقط برام مردم بومی منطقه خوبه

• 17 خرداد 1398

16هم خرداد 98 دوروز اتشگاه بودیم به همراه خانواده . مواردی که دوستان در مورد نا امنی و مزاحمت بچه های بومی گفته شد خیلی کم ونا محسوس بود . اولا یک سری پارکنگ جهت خودرو ساخته شده که شخصی هستند که از طرف صاحب پارکینگ کاملا محافظت میشود. بعد تخت واستراحت گاه فراوانی هست که کلا با جای پارک شبی 30 هزار تومان برای ما هزینه داشت . سوپری ومیوه فروشی اقلامی هم در حد مایحتاج سفر داشتند. نان محلی یا همان پتیر توسط زنهای محلی پخته ودر اختیار مسافران قرار میدادن. توالت و حمام هم در محل ابشار و تا نزدیکی های ابشار اول موجود بود. هر جای ایران که سفر کنید باید لوازم و خودرو را به یک نفر بسپارید ادم خوب وبد همه جا هست. در روزهای تعطیل نیروی انتضامی در محل هستند و بر تردد خودروها و در طول روز امنیت خودروها که در مسیر ابشار پارک کرده اند نظارت دارند .ولی برای شب حتما باید خودرو داخل پارکینگ باشد.

• 13 اردیبهشت 1398

به نظر جایی خیلی خوبی میاد

• 12 اردیبهشت 1398

بیش از سه تا آبشار زیبا داره

• 17 اسفند 1397

منم سال 90 رفتم ارزش رفتن نداره با اون مردم وحش تمام بچه ها جلو ماشین میگیرن و پیل پیل میکنن من که علت رو پرسیدم چرا اینجوری میکنن یه نفر میگفت اولش یه آدم پولدار از اونجنا رد میشه به هر کس که میرسیده پول بهشون میداده و این شده یه عادت برای بچه های این منطقه خلاصه جایی خطرناکه به هیچ وجه به اینجا سفر نکنید

• 1 نظر
    • 29 شهریور 1397

سلام امنیت صفره برادرم بر اثر پرتاب یک سنگ بدست یکی از اهالی اونجا شنوایی ش آسیب دید ما برای لذت از طبیعت اونجا رفته بودیم که یک خاطره بد وتلخ برامون بجا موند اصلا توصیه نمی کنم بروید اونجا هنوز از نظر فرهنگی وبرخورد با مهمان اونجا مشکل عمده وجود داره

• 31 مرداد 1397

سلام امروز 1397/5/31 طبق سرچی که کرده بودیم و معرفی یکی از دوستان .... رفتیم سمت آبشار آتشگاه نزدیک لردگان که به آبشار مینیاتوری ایران معروفه.... چشمتون روز بد نبینه به 10کیلومتری آبشار که رسیدیم.... بچه هایی به فاصله هر یک کیلومتر کنار جاده ایستاده بودند که یهویی به سمت ماشین شما حرکت میکردند یا جاده رو می بستن تا ماشین رو متوقف کنند. اولش فکر کردیم کاری دارن. یه کوچولو شیشه رو دادم پایین، دیدم میگه پول بده پول بده😳 به شکل وحشتناکی اگه پول نمیدادی با پرتاب سنگ به سمت ماشین از شما استقبال میکنند یا هرچیزی دستشون بود پرت می کردن بسمت ماشین یا ضربه میزدن... خیلط وحشتناک بود... دقیقا مثل زامبی ها حمله می کردن تا نزدیکی های سد رفتیم. از یه ماشین که داشت برمی گشت از آبشار پرسیدیم چطوره اونجا گفد نرید بهتره 10 برابر اون بچه های توی جاده اونجا هست که به ماشینا حمله می کنن خلاصه با اینکه 90 درصد راه رو رفته بودیم دور زدیم و برگشتیم باز توی راه برگشت با اون بچه ها مواجه شدیم... ازشون فیلم گرفتم... متاسفانه فقر فرهنگی بیداد می کنه اونجا بهیچ عنوان اون سمت نرید.