فروشگاه کیف و کفش دنیلی (Daniellee) میلاد نور

  • 5 / 5 بر اساس 2 رای
آدرس: ایران تهران تهران شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه اول، واحد12
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره فروشگاه کیف و کفش دنیلی (Daniellee) میلاد نور

این شعبه از دنیلی که در میلاد نور قرار داره، یکی از فروشگاه های محبوب خانم هاست. "دنیلی" یه برند ایتالیاییه که بیشتر از 40 سال در زمینه کیف و کفش فعالیت می کنه. از ویژگی های این برند، کیفیت بالا، طراحی به روز و قیمت مناسب هستن. اگه کیف و کفش چرم با تلفیقی از طراحی سنتی ایتالیا رو می پسندین، خرید از این فروشگاه رو بهتون پیشنهاد می کنم.

این شعبه از دنیلی که در میلاد نور قرار داره، یکی از فروشگاه های محبوب خانم هاست. "دنیلی" یه برند ایتالیاییه که بیشتر از 40 سال در زمینه کیف و کفش فعالیت می کنه. از ویژگی های این برند، کیفیت بالا، طراحی به روز و قیمت مناسب هستن. اگه کیف و کفش چرم با تلفیقی از طراحی سنتی ایتالیا رو می پسندین، خرید از این فروشگاه رو بهتون پیشنهاد می کنم.

پارکینگ پولی
جای پارک به سختی
کارت خوان دارد
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
نظرت چیه
15 دیدگاه و 2 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 7 شهریور 1402

    سلام من چندین باره که ازش خریدمی کنم تو آف واقعا ارزش خرید داره و هر کفشی هم که خریدم مشکلی نداشنه و با دوام بوده

    • 28 تیر 1398

    پولتون دور نریزید مارک فوق العاده مزخرف سریع پوست پوست میشه ایتالیایی نیست سرچ کنید متوجه میشید که برند ایتالیایی یک e کمتر داره و این شرکت از اسمش کپی کرده کارخونه هاش تو همین ایرانه عزیز خودمونه

    • 4 آبان 1397

    کفش خریدم و کیفیتش خوبه. تو ایتالیا هم کارخانه اش را به راحتی تو اینترنت میشه پیدا کرد.

    • 29 دی 1396

    باسلام.من کفش دنیلی نخریدمامااکوگرفتم بعدازسه ماه ازمحل درزپاره شدبردم واسه گارانتی اماقبول نکردن .بعددادم بیرون دوختن.دوماه بعد لنگه دومش پاره شد

    • 21 مهر 1396

    من از شعبه میلاد نور کفش خریدم. در عرض یک ماه و نیم کناره پنجه یک پاش پاره شد و پای دیگه هم آماده پاره شدن بود. در زمان خرید به من گفتند که کفش گارانتی داره اما وقتی رفتم اولا سعی داشتند منو متقاعد کنم که کفش رو در دوره تخفیف خریدم و شامل گارانتی نمیشه که نتونستند. بعد یک برگ شرایط گارانتی نشون دادند که طبق اون قط زیره کفش گارانتی داره. در نهایت کفش را برای تعمیر قبول کردند. بعد از سه هفته دیدم کفش رو از داخل وصله زدن که پنچه کفش رو تنگ کرده بود. لنگه بعدی هم بعد از دوماه از همون نقطه پاره شد که این بار یک ماه و نیم چسب کاری و وصله و پینه را طول دادند و درنهایت بدون اینکه کاری روی کفش من انجام بشه برگردوند. با این تفاوت که دوره شش ماهه گارانتی هم تموم شده بود. در واقع از شش ماه که گارانتی کفش بود بیش از دوماه کفش دست شرکت بود. در زمان مراجعه شما فروشندگان فقط با لبخند و خوشرویی سعی می کنند که شما رو راضی کنند و شماره شرکت رو میدن که با مدیر صحبت کنید اما مدیر شهامت صحبت با مشتری ناراضی رو نداره و فقط منشی شرکت پاسخگوی شماست که نتیجه معلومه. جدیدا با یکی از فروشندگان یکی از شعبه های دنیلی صحبت می کردم. ایشان می گفتند که اصلا کفش های دنیلی که در ایران فروخته میشه تولید ایتالیا نیست و همینجا تولید میشه که فوق العاده بی کیفیته و معمولا مرجوع میشه. البته مدتی از ایتالیا میومده. قابل توجه کسانی که میگن ما خریدیم و خوب بوده. احتمالا در خرید بعدی سرتون کلاه میره. درضمن فروشگاهی که در مجموعه لاله پارک تبریز داشته به دلیل فروش پایین تعطیل شده. کسانی که لاله پارک رو می شناسند میدونند که مجتمعیه مثل مگامال اکباتان که فقط برندهای معروف فروشگاه دارند.

    • 7 مرداد 1396

    کیف 400 هزار تومانی قلفو بستش کاملا کنده شده بعد میگن اولین باره چنین چیزی پیش اومده در صورتی که این از سیاست کارشونه وگرنه چند تا مورد دیگه هم به خدا با چشم خودم دیدم

    • 7 مرداد 1396

    تو رو به هر کی دوست دارین از این دنیلی لاپاسانی و آشغال کیف و کفش نخرید جنسش افتضااااحه دارم دیوونه میشم واقعاا اسم ایتالیا رو هم گذاشتن روش !!!!

    • 21 اردیبهشت 1396

    من ازش کفش خریدم الان هشت ماهه یکسره می پوشم هیچیشم نشده من نمیدونم بقیه چی میگند اما برادرم هم کفش خرید خیلی راضیه ...

    • 8 بهمن 1395

    من مشتریشون هستم..هرچی کفش و کتونی خریدم تا الان خیلی راضی بودم.غیر از طراحی زیبا و شیک..خیلی با کیفیت و راحتن.من واقعن راضیم.و متعجب شدم از حرف بعضی از دوستان!

    • 9 شهریور 1395

    من واسه بار اول که از دنیلی کفش خریدم فکر می کردم واقعا یک کفش ایتالیایی خوب خریدم و زمانی که اومدم خونه و یه چرخ تو اینترنت زدم انگار که آب یخ ریختن رو سرم!!! دنیلی یک کفش به اصطلاح ایتالیایی که تو ایتالیا شعبه نداره و فقط تو ایران شعبه داره و جدیداً در مالزی شعبه داره!! مردم نوشته بودن پاره میشه پس سعی کردم مراقبت بیشتری از کفش داشته باشم! اما دقیقا واسه سومین بار که پوشیدم کفش 400.000 تومانی دنیلی پاره شد!!! البته از حق نگذریم زمانی که بردم مجانی تعمیر کردن ولی خب مسلماً مثل روز اول نشده و شخصا دیگه از دنیلی خرید نخواهم کرد و این تجربه را به همه منتقل می کنم!!!