تور نوروز دشت سوسن تا آبشار شیوند

ایران تهران تهران خیابان کارگر شمالی، بین نصرت و بلوار کشاورز، پلاک 1166، ساختمان سامان، طبقه اول، واحد102
منقضی شده
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

تور نوروز دشت سوسن تا آبشار شیوند

  • مدت اقامت : 5 روز و 4 شب
  • نوع سفر : زمینی اتوبوس VIP
  • شروع قیمت از : 1290000 تومان
  • تاریخ : از 29 اسفند 1396 الی 14 فروردین 1397
آژانس برگزار کننده : شرکت مسافرتی اسپیلت البرز
02166902680 تماس (اطلاعات بیشتر جهت رزرو تور)

اطلاعات تور

  • ازتهران
  • نوع سفر زمینی اتوبوس VIP
  • شروع قیمت از1290000 تومان
  • مدت اقامت 5 روز و 4 شب
  • سرویس های آژانسوسیله نقلیه مسافرتی : اتوبوس VIP تخت خواب شو 25 نفره. اقامت : 3 شب در هتل بهاران ایذه. وعده ‏های غذایی شامل : 4 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار و میان وعده ها.
خیلی مهم در تماس تلفنی با آژانس حتما ذکر کنید که از همگردی تماس گرفته اید. آژانس ها ملزم به ارائه قیمتهای فوق برای تاریخهای درج شده هستند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از طریق فرم تماس با ما یا قسمت نظرات اعلام کنید

مقاصد

مقصد
مدت اقامت
توضیحات

توضیحات

سه شنبه 96/12/29 حرکت شبانه با اتوبوس VIP تخت شو 25 نفره به طرف اتوبان قم، صرف شام در رستوران و ادامه تا بروجن. چهارشنبه 97/01/01 صبحگاهان رسیدن به بروجن و صرف صبحانه در رستوران، دیدار و عکاسی از طبیعت تالاب بین المللی چغاخور در چهارمحال و بختیاری، صرف ناهار در رستوران سد کارون سه و ادامه با ماشین تا روستای فارم از توابع ایذه، طبیعت گردی و کوه پیمایی سبک در کوه مونگشت و دیدن چشم انداز تالاب میانگران و قلعه کژدم، پیاده روی در طبیعت سرسبز منطقه تا رسیدن به خونگ اژدر، بازدید از فاخر ترین نقش برجسته دوران ایلامی و اشکانی در دل طبیعت، ادامه با ماشین جهت رفتن به هتل و تحویل گرفتن اتاق ها، وقت آزاد برای صرف شام. پنج شنبه 97/01/02 صرف صبحانه و حرکت به سوی دشت سوسن، پیاده روی و طبیعت گردی و صرف ناهار در طبیعت زیبای دشت سوسن، عبور از عرض رودخانه کارون با قایق به منظور روستا گردی و پیاده روی در ده ثریا واقع در آن سوی آب، دیدار عصرگاهی از اشگفت سلمان یکی دیگر از آثار دوره ایلامیان، بازگشت به هتل و وقت آزاد جهت صرف شام. جمعه 97/01/03 صرف صبحانه و حرکت به سوی منطقه شهسوار برای دیدار از شیر های سنگی نمادی از عشایر، ادامه تا سد کارون سه و قایق سواری در دریاچه این سد عظیم. رفتن به تنگه و آبشار قاسمعلی و عکاسی مناظر زیبای آن، ادامه قایق سواری در طول دریاچه به منظور دسترسی به روستای زیبای شیوند در آن سوی آب، طی مسافتی کوتاه با وسیله نقلیه محلی در روستا و سپس پیاده روی و کوهپیمایی سبک، عبور از دره ای سرسبز و پرآب در بالا دست روستا تا رسیدن به آبشار شیوند، صرف ناهار در طبیعت روستا و مجدداً قایق سواری در آبهای سد کارون 3 برای بازگشت به کنار اتوبوس، ادامه مسیر با ماشین به سوی منطقه زیبای کول فرح و دیدار از فاخر ترین نقش برجسته های عهد ایلامیان، بازگشت به هتل و وقت آزاد جهت صرف شام. شنبه 97/01/04 صرف صبحانه و حرکت به سوی چهارمحال و بختیاری، بازدید از قلعه چالشتر و صرف ناهار در شهر کرد، ادامه به سوی تهران و رسیدن حدود ساعت 22.

دیدنی ها و فعالیت های سفر جاذبه ها: بازدید از تالاب بین المللی چغاخور و قلعه چالشتر در چهارمحال وبختیاری،قایق سواری هیجان انگیز و گذر از طول دریاچه سد کارون سه به منظور دسترسی به روستای زیبای شیوند در آن سوی آب، پیاده روی و پیمایش دره ای سرسبز و پرآب در بالا دست روستا تا رسیدن به آبشار شیوند، گشت طبیعت و کوهپیمایی سبک در اطراف تالاب میانگران،دیدار از خونگ اژدر و قلعه کژدم، بازدید از اشگفت سلمان جاذبه ای منحصر به فرد و شیر های سنگی کولفرح نماد ایلات منطقه، طبیعت گردی در دشت دل انگیز سوسن و گذر از رودخانه برای بازدید از ده ثریا در آن سوی رود، عکاسی از نقاط جاذبه های متنوع منطقه و یک دنیا خاطرات به یاد ماندنی از این سفر متنوع. منطقه سفر : چهارمحال بختیاری. نـوع فعـالـیت : طبیعت گردی، قایق سواری و دیدار از جاذبه های تاریخی، فرهنگی .(روزانه بین 2 تا 4 ساعت پیاده روی)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :