زیباترین و جذاب ترین راه دنیا برای قدم زدن در آفریقای جنوبی !

توی یه جنگل پر از درخت های قشنگ شما هم می تونین راه برین ولی وقتی میشه روی درخت ها راه رفت و از بالا به جنگل نگاه کرد، چرا این کارو نکنین ؟!!
تو این قسمت از مجله همگردی سفری مجازی داریم به شهر زیبای کیپ تاون در آفریقای جنوبی و راه رفتن روی مسیری بالای درختها که بهتون این اجازه رو میده تا از دید یک پرنده یا میمون به زیبایی های طبیعی نگاه کنین و لذت ببرین.

Kirstenbosch

زیباترین و جذاب ترین پل دنیا

آفریقای جنوبی پر از دیدنی های و جاذبه های طبیعی فوق العاده است و شهر کیپ تاون هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ماجراجوها بهترین مقصد گردشگری شناخته شده.
تو باغ گیاه شناسی ملی "کریستن بوش"، "Kirstenbosch" در این شهر زیبا هم طیف گسترده ای از گونه های گیاهی وجود داره که شهرتی جهانی بهش بخشیده و این باغ فوق العاده رو به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین باغ های گیاه شناسی در جهان معروف کرده.
دقیقا توی همین باغ زیباست که زیباترین و جذاب ترین راه دنیا قرار گرفته. پلی فوق العاده هیجان انگیز که به شما اجازه میده تا از بالا به همه چی نگاه کنین و حس بی نظیری داشته باشین.
این مسیر رویایی حداکثر 12 متر از زمین ارتفاع می گیره و تنها دوبار با زمین برخورد می کنه. 130 متر طول داره و نیازی نیست برای قدم زدن روی پل مبلغی پرداخت کنین. پس اگه به آفریقای جنوبی، شهر کیپ تاون سفر کردین حتما روی این پل راه برین در غیر این صورت می تونیم با هم به این عکس ها نگاه کنیم و قدمی خیالی برداریم روی زیباترین و جذاب ترین راه و مسیر دنیا!

آفریقای جنوبی
 پل Kirstenbosch
کشور آفریقای جنوبی
آفریقا
پل آفریقای جنوبی
باغ کریستین بوش
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین شهرهای روی آب در دنیا | تماشایی ترین مکان ها برای زندگی

شادی نیک نهاد ، چهارشنبه 12 مهر 1396

بدون شک با شنیدن شهر روی آب ، اولین شهری که به ذهنتان خطور میکند ، شهر ونیز است.حتما شگفت زده میشید اگر بشنوید که شهرهایی که روی آب شناورند کم نیستند.

نظرت چیه
25 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 آذر 1395

    من معمولا مطلب نمی نویسم ولی گوش کنید چی می گم تا حالا به ارمنستان به ترکیه و بعضی از کشورهای اروپایی سفر کرده ام فقط برای اینکه آرامش و لذت ببرم ولی تو این 40 سالی که از خدا عمر گرفتم هیچ کدامشون مثل امثال که به پیاده روی اربعین رفتم حال و هوای منو چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ آرامشی خوب نکر به من آرامشی داد که تا حالا احساس نکرده بودم و هنوز که هنوزه از آن آرامش استفاده می کنم. گول این زرق و برق ها رو نخورید آرامش و لذت در جای دیگریست

  • 70 نظر
    • 29 تیر 1394

    به این میگن پل طبیعت نه اونیکه شهرداری تهران ساخته

    • 29 تیر 1394

    واقعا فضای غروبش دونفره ست

    • 29 تیر 1394

    حیف

    • 29 تیر 1394

    من پارسال به این محل رفتم. پر از پشه است. علاوه بر این مواظب مار های سمی و شامپانزه هاو میمون های کثیف نیز باشید. حتما با خودتون وسیله دفاع شخصی داشته باشیدو تو ایران جای قشنگ تر از این هست. همین خرم آباد یا بروجرد.

    • 28 تیر 1394

    ودر ارامه به به باید گفت 1000 حیف که تو طبیعت دخالت باز هم و تا چند وقت دیگه اونجا بکر بودن خودش رو از دست میده بعد هم یه عده با پوز. طبیعت دوستی میان برا آشغال جمع کردن و .... و قص الی هذه

    • 28 تیر 1394

    به به و ب ب به به

    • 28 تیر 1394

    ترسناکه :(

    • 21 اردیبهشت 1394

    من رفتم خیلی قشنگه

    • 18 فروردین 1394

    زیباترین مکان دنیا برای قدم زدن کنار نهر علقه تو خوزستان بود وقتی از روی آبها و لابلای نیزارها رد میشی حس قشنگی بهت میده به شرطی که پیش زمینه ذهنی ات برگرده به 8 سال دفاع مقدس