رستوران یاسمینا

  • 3 / 5 بر اساس 2 رای
آدرس: ایران تهران تهران سعادت آباد، نبش خيابان نفيسی غربی (23)، روبروی پارک آبشار، پلاک 72/1
  • اشتراک گذاری
  • افزودن تصویر
  • افزودن نظر

درباره رستوران یاسمینا

مزه های اصیل؛ سنت های ماندگار؛ سپیده دم است و یاسمینا زودتر از خواب بیدار شده تا با کمک مادر بزرگش "مناقیش" درست کند که مرسوم ترین صبحانه لبنانی است. آویشن هایش را با دستان خودشان چیده و خشک کرده بودند و همچنین خمیرش هم خودشان آماده کرده بودند. بعدازظهر" تبولهی" تازه با " کبه" در منو است که راز خوشمزگیش را مادربزرگ همیشه اینگونه میگفت: با عشق آشپزی کن و با دست مخلوط کن.

یاسمینا همیشه رویای آشپزی برای مردم را در سر داشت تا ذره ای از وجود خودش را در هر لقمه از خوراک بگذارد. وقتی بزرگ شد همه خصوصیات لبنان را داشت: مهربان، میهمان نواز، بخشنده، غنی از فرهنگ، سنت ها و صد البته پیشینه غذایی و استعداد آشپزی. او الهام بخش راه اندازی رستورانی شد که دانه هایش در بیروت بعمل آمده بودند، ولی در تهران خیره کننده ریشه گرفت و ارزشهایی که ایرانیان در لذت طعم های متنوع به اشتراک گذاشته بودند را از لبنان برایشان به ارمغان آورد و ما در رستوران یاسمینا با بهترین طعم های لبنانی، پلی را برای ارتباط فرهنگ هایمان ساختیم. وقتی فرهنگ ها به اشتراک درآیند، قلب ها و مزه ها به یک زبان سخن می گویند.

رستوران لبنانی یاسمینا | طعم غذاهای بیروتی
رستوران لبنانی یاسمینا ، یکشنبه 21 مرداد 1397

اگر میخواهید با فضایی متفاوت، غذاهایی متنوع با مزه هایی فوق العاده خوشمزه و خاص روبرو شوید، حتما به رستوران یاسمینا بیایید.

نمایش بیشتر
رستوران یاسمینا
بهار یعقوبی ، سه شنبه 16 مهر 1398
جای پارک عادی
دسترسی به تاکسی دارد
دسترسی به اتوبوس دارد
کارت خوان دارد
رزرو تلفنی
سطح قیمت $$$$
برگزاری جشن و میهمانی میهمانی رسمی و کاری
سرویس بهداشتی دارد
مشاهده همه امکانات
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
نظرت چیه
1 دیدگاه و 2 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :