رازهایی درمورد فرانسه که باعث انتخاب توریستان میشود!

سام سیر شنبه 31 شهریور 1397

فرانسه، مرکز جهانی علم، هنر و فلسفه ، مقصد توریستی شماره یک در کل دنیا، به شما فرهنگی آشنا از خود ارائه می کند. کافه های کنار خیابان در پاریس، بازار محلی روستاها و حومه شهرها، غذاخوری های کوچک که با پرده های توری زیبا تزیین شده اند.

فرانسه گردی

فرانسه چهارمین کشور در دنیا است که بیشترین سایت های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. سالانه به طور متوسط 83 میلیون مسافر از فرانسه بازدید می کنند.به رغم همه چیز، فرانسه یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است و یکی از امن ترین کشورهای جهان برای گردش. درک اینکه چرا فرانسه اینقدر جذاب است، سخت نیست.فرانسه، جاذبه های توریستی برای همه سلیقه ها دارد .این کشور دارای برخی از بزرگترین سواحل اروپا و همچنین مرتفع ترین کوه ها و بهترین آثار تاریخی، زیباترین شهرها، ایده آل ترین و زیباترین روستاها و حومه شهرها، قلعه های بسیار با شکوه، بهترین رودخانه ها و خیلی بیشتر که در تور فرانسه می توانید تجربه کنید. البته ما، به برخی از بهترین رستوران ها و بهترین نوشیدنی ها و هتل های متنوع و زیاد این کشور نسبت به سایر کشورهای دیگر در اروپا، اشاره ای نمی کنیم.

مقصد فرانسه

فرانسه مهد فرهنگ

فرانسه چیزی برای همه دارد، و همین یکی از دلایلی است که باعث می شود مقصد گردشگری شماره یک جهان باقی بماند. انواع فرصت های تعطیلات بسیار خوب، از یک تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته، در مکان هایی مانند پاریس، نیس یا بوردو، تا تعطیلات خانوادگی آرام در حومه شهر، یک یا دو ​​هفته تعطیلات کنار ساحل یا تعطیلات پر انرژی کوهنوردی، قایقرانی یا دوچرخه سواری.بیش از 25 درصد فرانسه با جنگل پوشانده شده است و 50 درصد آن حومه شهر یا زمین های کشاورزی می باشد. جنگل های فرانسه زیستگاه گوزن ها و گرازهای وحشی می باشد و جنگل های آلپ و پیرنه پناهگاهی برای گونه هایی نادر از بز کوهی، خرس قهوه ای، خرگوش آلپی و گونه های زیاد دیگری می باشد. خط ساحلی مدیترانه برای میلیونها پرنده مهاجر آفریقایی از جمله فلامینگوها، کرکس ها، مرغ ماهیخوار سفید و زنبور خوار است.فرانسه یکی از قدیمی ترین ملل در زمین و از لحاظ قومی در اروپا بسیار متنوع است. این تاثیرات عمیق و گسترده، فرانسه را در طول تاریخ، در جنبه های مختلف فرهنگ، از جمله آشپزی، فلسفه، موسیقی، هنر، فیلم، مد، ادبیات و ورزش به عنوان رهبر جهان تبدیل کرده است.غذاهای اصلی فرانسه شامل: سبزیجات تازه، گوشت و پنیر است. غذاهای فرانسوی به خاطر طراوت و کیفیت بالای آن شناخته شده است. غذای اصلی مردم فرانسه شب ها می باشد و این غذا اغلب شامل سه بخش است که با یک hors d’oeuvre یا پیش غذا شروع می شود – یک غذای استارتر که اغلب سوپ یا سالاد و نان است، سپس غذای اصلی و پس از آن پنیر یا میوه مصرف می شود که اگر قیمت تور فرانسه مناسب باشد شما میتوانید این لذت های خوراکی رو تجربه کنید.برج ایفل، هیچکس نمی تواند پاریس را بدون این برج تصور کند. اما گوستاو ایفل، این برج را به صورت موقت برای نمایشگاه جهانی 1889 ساخت، ولی این سازه مدرن ناگهان به محبوبیت فوق العاده ای رسید.

سفر به فرانسه

اگر شما به دنبال یک تجربه بی نظیر در هنر، غذا و یا برای درک عمومی کیفیت زندگی هستید، فرانسه را از دست ندهید.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور اسپانیا، تور فرانسه، تور پاریس و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.
برای دیدن قیمت های آفر روی لینک زیر کلیک نمایید.
منبع: تور فرانسه - آژانس سام سیر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

انتخاب روز ثبت کاروانسرای تاریخی ینگی امام به عنوان روز فرهنگی هشتگرد باعث افتخار است

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 16 آذر 1401

براساس آخرین اخبار منتشر شده، انتخاب روز ثبت کاروانسرای تاریخی ینگی امام به عنوان روز فرهنگی هشتگرد باعث افتخار است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :