معروف ترین شهرهای ترسناک جهان و تجربه ترس و وحشت

آرزوی تمام مردم جهان زندگی کردن در شهر و کشوری است که برای شهروندان خود امنیت جانی و مالی فراهم کند اما در دنیا شهرهایی وجود دارند که آنقدر خطرناک هستند که شهروندان و سکنه آن ها شروع به مهاجرت کردند و هیچ توریست و گردشگری حاضر به سفر به دیدنی ترین شهرهای ترسناک جهان نیست اما همیشه ماجراجویانی پیدا می شوند که برای تفریح و هیجان به فکر سفر به برترین شهرهای ترسناک جهان می افتند. در این مطلب می خواهیم شما را با معروف ترین شهرهای ترسناک جهان آشنا کنیم.

برترین شهرهای ترسناک جهان

کاراکاس، ونزوئلا

یکی از مهمترین شهرهای ونزوئلا، کاراکاس است که به دلیل نا امنی که در شهر حاکم بوده هیچ گردشگر و ماجراجویی حاضر به سفر به دیدنی ترین شهرهای ترسناک جهان نیست. این شهر پر از قاتل و آدم رباهایی است که به دلیل عدم نظارت پلیس، آزادانه در شهر می چرخند و به قتل یا سرقت از مردم می پردازند. جالب است بدانید که کاراکاس بزرگترین صادر کننده مواد مخدر به ایالات متحده آمریکا و کلمبیا نیز شناخته شده که حتی دولت ونزوئلا نیز در این صادرات سهیم می باشد. طبق آماری که Daily Mail در سال 2014 به دست آورد تعداد گردشگران خارجی در کاراکاس کمتر از یک میلیون نفر بوده و در سال های اخیر به رتبه اول را در بین خطرناک ترین شهرهای جهان به دست گرفته است. به طور کلی می توان گفت که این منطقه به هیچ عنوان مقصد مناسبی برای سفر نیست و به ندرت پیش می آید توریستی به آنجا برود زیرا هیچکس در این شهر در بین برترین شهرهای ترسناک جهان امنیت جانی و مالی ندارد.

کاراکاس، ونزوئلا

ممفیس، تنسی

به گردشگران توصیه می شود که به هیچ عنوان تنهایی به ممفیس سفر نکنند زیرا این شهر در بین معروف ترین شهرهای ترسناک جهان رتبه دوم را دارد. از جرایم رایج در این شهر می توان دزدی، قتل، سرقت وسایل نقلیه و آدم روبایی اشاره کرد. نا امنی در این شهر به حدی است که اگر شخصی در مقابل سرقت بخواهد ممانعت کند بدون شک کشته خواهد شد. مردمانی که در این شهر زندگی می کنند در مورد بازدید و گشت گذار در این شهر به توریست ها و گردشگران هشدار می دهند که مواظب جان و مال خود باشند.

ممفیس، تنسی

لیما، پرو

لیما از شهرهای معروف پرو است که برای تاریخ نگاران اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل علاقمندان به تاریخ و گردشگران بی شماری از سراسر دنیا به این مقصد تاریخی در بین برترین شهرهای ترسناک جهان سفر می کنند اما اکثر آن ها از خطرات و جرایمی که در این شهر رایج است، بی خبر هستند. در این شهر تاکسی های غیر قانونی وجود دارد که از گردشگران کرایه های سنگین می گیرند. دزدی، آدم ربایی و حتی هواپیما ربایی در لیما بسیار رایج است. اگر قصد سفر دارید به لیما را دارید حتما در روز از شهر بازدید کنید و در صورت ممکن همیشه همراه تورهای گردشگری باشید.

لیما، پرو

سن پدرو سولا، هندوراس

دومین شهر بزرگ کشور هندوراس، سن پدرو سولا است که به خاطر جرم و جنایت بی شماری که در آن رخ می دهد مشهور شده و برای دومین بار در لیست خطرناک ترین شهرهای جهان قرار گرفته است. در سال های اخیر میزان قاچاق مواد، قتل آدم ربایی، حمل و فروش اسلحه و سرقت در این شهر به بیشترین حد خود رسیده و ارتش هندوراس در تلاش است که این میزان از جرم و جنایت را کاهش دهد اما تا کنون موفق نشده است. اگر می خواهید سن پدو سولا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید هرگز در آنجا اقامت نکنید فقط از جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید و برای اقامت شهر دیگری از هندوراس را انتخاب کنید.

سن پدرو سولا، هندوراس

جزیره راس، هندوستان

جزیره راس در هندوستان در سال 1788 کشف شد و به استعمار بریتانیا درآمد. راس در آن زمان رونق زیادی یافت و خانه هزاران نفر بود اما به دلیل آب و هوای نامناسبی که داشت ساکنان این جزیره شروع به مهاجرت کردند و این جزیره را خالی از سکنه گذاشتند و سال ها بعد از این جزیره به عنوان زندان استفاده می شد ولی اکنون خالی از سکنه است. جزیره راس مقصد مناسبی برای ماجراجویان و کسانی که عاشق هیجان هستند اما باید گفت این جزیره خالی از سکنه به قدری وحشتناک و ساکت است که هیچ گردشگری جرات سفر کردن و تفریح در آن را ندارد.

جزیره راس، هندوستان

یسلا دلاس مونکاس، مکزیک

شخصی با نام دون جولیان سانتانا، وقتی همسر و فرزندان خود را ترک می کند تصمیم می گیرد که برای ادامه زندگی به ایسلا دلاس مونکاس برود. جولیان در کنار دریاچه ای ساکن می شود و پس از مدتی زندگی ادعاهای عجیبی نسبت به این جزیره خالی از سکنه می کند. او می گوید که شاهد غرق شدن دختر بچه ای در دریاچه است که سعی بر نجات او داشته ولی موفق نشده است. از آن به بعد برای ادای احترام به دختر بچه، شروع به آویزان کردن عروسک از سر تا سر درختان منطقه می کند که امروزه با گذشت زمان و کهنه شدن عروسک ها جزیره شکلی وحشتناک به خود گرفته و هیچ کس برای تفریح و گردش حاضر به بازدید از این منطقه نیست. جالب است بدانید سال ها بعد جنازه ای در دریاچه پیدا شد که پس ار کلی تحقیق مشخص شد که این جنازه متعلق به خود جولیان است.

یسلا دلاس مونکاس، مکزیک

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین مناطق خطرناک زمین و تجربه ترس و وحشت

کیانا صدیقی ، یکشنبه 7 بهمن 1397

بر روی کرده زمین مناطق بسیار خطرناک و وحشتناکی وجود دارد که جان بسیاری را گرفته اند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :