کافه قنادی پرسیت | کافه ای لوکس در هتل پارسیان آزادی

‎کافه رفتن خیلی لذت بشه مخصوصا اگه اون کافه تو فضای شیک باشه و منوی خاصی رو هم سرو کنه. از دوستام تعریف کافه قنادی پرسیت رو شنیده بودم که هم محیطش خیلی شیکه هم شف ایتالیایی داره. برای همین راهی هتل پارسیان آزادی شدیم که کافه پرسیت در لابی لانج اون قرار داره.

کافه پرسیت هتل آزادی

کافه پرسیت

‎پرسنل کافه خیلی خوب و مودب برخورد کردن. فضای اینجا خیلی لوکس، دلنشین و مناسب جلسات کاریه که عصرها از اجرای پیانو زنده می تونید لذت ببرید. از میزبان اطلاعات منو رو گرفتیم که گفتن جلاتوها، شیرینی ها و کیک ها رو همین جا خودشون درست می کنن. جالبه بدونید جلاتو نوعی دسره که شبیه بستنیه اما بستنی نیست، چون درصد چربیش بین هفت تا ده درصده و خیلی کمتر از بستنیه و تو دمای بالاتری درست می شه. کافه پرسیت نمایندگی برند پرنیگوتی ایتالیا رو داره که مواد اولیه جلاتو و شیرینی هاشون از اونجا تامین می شه. قهوه هاشونم برند هاردی ایتالیایی هست که نمایندگیش رو دارن و من پیشنهاد می کنم قهوه جینسینگ هاردی رو امتحان کنید. بعد از اون همه تعریف که از این منو شنیدیم تصمیم گرفتیم چندتا دسر و نوشیدنی مختلف رو تست کنیم

کافه پرسیت

چی بخوریم؟

‎ما تصمیم گرفتیم شیک طالبی، سته ولی پسته، زیپوله، دیپلمات، شیرینی سوسپیری(وانیل، فندق، شکلات، قهوه و پسته)، شیک توت فرنگی و بوراک رو سفارش بدیم. طعم تک تکشون تو دهن خیلی خوب و لذت بخش بود مخصوصا که میزان شیرینی شون اصلا زیاد نبود و دل رو نمی زد و با یک نوشیدنی خیلی می چسبید.

چی بخوریم؟

بریم کافه پرسیت؟

‎اگه دوست دارید فضای لوکس و دلنشینی رو انتخاب کنید و یا می خواین دسرهای خوشمزه بخورین پرسیت رو انتخاب کنین، البته در این کافه اصلا نمیشه سیگار کشید و مثل باقی کافه ها نور کم و دود سیگار شما رو اذیت نمی کنه. پذیرایی لابی هتل هم با کافه قنادی پرسیت هست و اونجا هم می تونین بشینین و از خدمات کافه استفاده کنین. کافه پرسیت در طبقه اول هم فضایی رو داره که بسیار مناسب مهمونی ها، جلسات و برنامه های خاصی مثل تولد و جشن های شما هست. در ضمن می تونید کیک رو با طرح دلخواه خودتون به کافه پرسیت سفارش بدید تا براتون همونجا تهیه و سرو بشه و از تخفیف ویژه هم برای مراسم های گروهی بهره مند بشید.
شعبه دیگه این کافه در شهرک غرب قرار داره.

بریم کافه پرسیت؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: چمران، تقاطع یادگار، هتل آزادی
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/persitstar/
آدرس سایت: http://www.persitstar.com

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هر چقدر دوست دارید پیتزا بخورید! | اولین پیتزا بار ایران در هتل پارسیان آزادی

پیتزالند ، دوشنبه 22 مرداد 1397

هر چقدر و از هر نوع پیتزایی که دوست دارید در طبقه بیست و ششم هتل آزادی (اوین) میل کنید! بوفه آزاد از انواع پیتزا همراه با انواع پیش غذا و نوشیدنی در پیتزالند...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :