فست فود استریت آرت | پیتزا ایتالیایی واقعی بخوریم

از اونجایی که تو این دنیا من پیتزا رو به هر غذایی ترجیح میدم، خیلی خیلی هم رو طعمش حساسم. یعنی وقتایی که یه پیتزایی میخورم که آن چنان خوشمزه نیست، حس میکنم که به شرافت پیتزا رسما توهین شده. فست فودهای خیلی خیلی زیادی هم توی تهران هستن که هرکدوم به سبک و سیاق خودشون این غذای دوست داشتنی رو درست میکنن. پیتزای ایتالیایی و آمریکایی رو هم حتی با دستورالعمل های خاص خودشون درست میکنن.همه هم ادعا دارن که پیتزا ایتالیاییه واقعی رو دارن عرضه میکنن. برای این که بتونم پیتزا ایتالیایی واقعی رو تو تهران پیدا کنم خیلی گشتم و به اسم فست فود استریت آرت برخوردم. فست فودی که خیلی ثابت قدم میگه که پیتزاهاش ایتالیاییه. شکی به دلم راه ندادم و راهی تجریش شدم. تو خیابون غلام جعفری که یکی از خیابون های یک طرفه ی تجریشه سمت چپ خیابون به این فست فود رسیدم که در نگاه اول خیلی خودنمایی نمیکنه و باید حتما دقت کرد تا پیداش کرد. دم در چندتا میز و صندلی چیدن و خود فست فودهم سالن طولی به نسبت کوچیکی داره که با میز و صندلی های چوبی دکور شده و یک پیشخوان هم رو به خیابون گذاشته شده و فر رستوران هم در سالن اصلی قرار داره و روبه روی خود مشتری غذا رو سرو میکنن.

فست فود استریت آرت تجریش

فست فود استریت آرت

به محض این که وارد شدم بوی خوش پنیر پیتزا مشامم رو پر کرد. اول فکر کردم به خاطر اینه که فر تو سالنِ انقدر بوی خوش میاد. برای همین رفتم جلو تا با مدیریت رستوران صحبت کنم. اما نکته ی اصلی و جالب برای این فست فود دوست داشتنی اینه که تمام پنیرها و خمیر پیتزا رو مستقیما از ایتالیا وارد میکنن و به هیچ وجه از نمونه ی فرعی استفاده نمیکنن. انتهای سالن راحتی های چرمی گذاشتن و یکی از اونا رو انتخاب کردم که بتونم با خیال راحت از منوی تمام ایتالیایی استریت آرت برای خودم چندتا پیتزا انتخاب کنم.

فست فود استریت آرت

چی بخوریم؟

پیتزاهاشون دو سبک داره، پیتزای قرمز با سس گوجه و پیتزاهای سفید که هرکدومشون هم انواع مختلفی داره. سالاد و چند مدل سوخاری هم دارن؛ البته نه سوخاری های معمول، منم چیپس و کراکت بادمجون رو از بین سوخاری ها انتخاب کردم و 4 مدل مختلف هم پیتزا گرفتم که بتونم مزه های مختلفی رو تست کنم. سالاد لبو و پنیر فتا هم گرفتم و یه مدل دسر که خاص خودشون به اسم پیتزای شیرین. پیتزاها مخلفات زیادی نداره اما همین ترکیبات ساده پیتزای بی نهایت خوشمزه ای رو درست کرده که با هر گازی که به هرکدوم میزدم احساس بی نهایت خوبی پیدا میکردم. فست فودای زیادی رفتم اما به جرات میتونم بگم که انگار دفعه اول بود که داشتم پیتزا میخوردم. سالادشون حجم زیادی نداره و برای یه نفر مناسبه اما طعم خیلی خوبی داره مخصوصا به همراه سس خاصی که در کنارش سرو میشه. کراکت بادمجون هم مزه ی خیلی خاصی میداد یعنی اگه کسی بادمجون دوست داشته باشه رسما دلش برای این پیش غذای جذاب میره. چیپسشون هم مزه ی چیپش های بچگیمون رو میداد و خیلی خوش طعم بود و دلیلش هم اینه که خودشون سیب زمینی رو خورد و سرخ میکنن. برای دسر هم چای رو با پیتزای شیرین خوردم که روی نون پیتزا پنیر و انجیر بود. اولش یکم شک کردم که طعمش رو دوست دارم یا نه اما وقتی خوردم باورم نمیشد که ممکنه انجیر این چنین مزه ی خوبی بده.

چی بخوریم؟

بریم استریت آرت؟

استریت آرت خمیر و پنیری که وارد میکنه قطعا برگ برنده ی فست فودش هست و واقعا خاصش کرده. اما به جز اون آفرهای زیادی هم دارن که برای مشتری خیلی خوشاینده مثلا  سه شنبه شب ها ( شب بانوان) 25% تخفیف به تمام بانوان میدن. پرسنل این فست فود خیلی دوستانه و مهربون رفتار میکنن و امکان نداره از آرامش محیطشون لذت نبرد. برای همین قطعا باید به این رستوران سر زد یا اگه زمانش رو ندارین و ازتون دوره برای یک بار سفارش داد تا بیارن و اون وقت مشتری همیشگیش شد.

بریم استریت آرت؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: تجریش، خیابان غلام جعفری، پلاک 41

شماره تلفن:22758473

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/streatart.ir/

آدرس سایت: http://streatart.it/index.php/en/

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کراکف تهران را کدوم فست فود بخوریم؟

نرگس بخشی ، پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397

اگه دوست دارید بدونید بهترین کراکف تهران را کجا بخوریم با همگردی همراه باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :