جاذبه های گردشگری اسپانیا که انتظار شما را می کشند!

اگر به دنبال مقصدی هیجان انگیز که جاذبه های آن در سطح جاذبه های جهانی باشد، هستید ما به شما کشور اسپانیا را معرفی می کنیم. اسپانیا کشوری مستقل و دارای فرهنگی پویاست که در جنوب شبه جزیره ایبری و جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد. جاذبه های گردشگری اسپانیا انتظار گردشگران سراسر دنیا را برای تفریح در اسپانیا می کشد و این جاذبه ها اسپانیا را به یکی از توریستی ترین کشورهای جهان تبدیل کرده اند. برای معرفی دیدنی های اسپانیا همگردی را دنبال کنید.

اسپانیا

مادرید: اسپانیای کوچک

مادرید پایتخت و بزرگ ترین شهر اسپانیا شهر تاریخ، موسیقی، هیجان و فوتبال است. این شهر توریستی بعد از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپاست. با اینکه مادرید دارای زیر ساخت مدرن است اما از مکان های تاریخی، محله ها و خیابان های قدیمی آن به خوبی محافظت می شود. این شهر جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی چون موزه پرادو، کاخ سلطنتی، پارک ریترو و طاق پیروزی دارد و یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا در زمان تفریح در اسپانیا به شمار می آید.

مادرید

موزه پرادو: شاهکار تاریخ و از دیدنی های اسپانیا

این موزه بی نظیر یکی از شاهکارهای اسپانیا و پربازدید ترین موزه شهر مادرید است. پرادو یکی از کامل ترین مجموعه آثار نقاشی اسپانیا در کل جهان به شمار می آید و سالانه باعث جذب گردشگران بی شماری می شود. در این موزه آثار متنوعی چون نقاشی، طراحی، سکه، مدال، مجسمه سازی وجود دارد. این موزه بی نظیر گوهر فرهنگی اسپانیا است و با توجه به وسعت این مجموعه می توان گفت ارزش ساعت ها گردش و وقت گذراندن را در زمان تفریح در اسپانیا دارد.

موزه پرادو

کاخ سلطنتی

این کاخ که امروزه یکی از پر بازدیدترین مکان های تاریخی و گردشگری مادرید به شمار می آید در گذشته به دستور فیلیپ پنجم ساخته و پس از او به فیلیپ ششم و خانواده تعلق گرفت. امروزه نیز اهمیت تاریخی این موزه از بین نرفته و سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. جالب است بدانید که هنوز مراسم های تشریفاتی پادشاه در آن برگزار می شود.

کاخ سلطنتی

پارک توریستی ریترو

این پارک زیبا با داشتن فواره ها و مجسمه های چشمگیرش یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری اسپانیا به حساب می آید. ریترو به ریه مادرید معروف است و جز بزرگترین مکان های گردشگری این شهر شناخته می شود. هنگام سفر به این شهر پرجنب و جوش حتما از پارک ریترو بازدید کنید و ساعت ها در آن وقت بگذرانید.

پارک توریستی ریترو

شهر سویل در اسپانیا

با اینکه هر شهری زیبای های خاص خودش را دارد اما شهرهای اروپایی از نظر جاذبه های گردشگری و شگفت انگیز متنوعی که دارند جز زیباترین شهرهای جهان به شمار می روند. یکی از این شهرهای زیبا، سویل بزرگ ترین شهر جنوب اسپانیا است. این شهر دیدنی ها و سرگرمی های متنوعی دارد که هیچ گردشگری را ناامید نمی گذارد و جز یکی از معروف ترین دیدنی های اسپانیا می باشد. از بین همه جاذبه های گردشگری و شگفت انگیز سویل می توان به مقبره کاشف قاره آمریکا کریستوف کلمب، برج های بلند، محله سانتا کروز، انواع کلیساهای بزرگ که قدمتی طولانی دارند، کاخ سلطنتی آلکاسار، پارک ماریا لوئیزا اشاره کرد.

سویل

کاخ سلطنتی آلکاسا: هنر شگفت انگیز سویل

آلکاسا یکی از کاخ های سلطنتی و توریستی سویل به شمار می آید که به عنوان نمونه کوچکی از سبک های متنوع معماری، هنر شگفت انگیز و فرهنگ سویل شناخته می شود. جالب است بدانید که طبقات بالایی آلکاسا اقامتگاه خاندان سلطنتی سویل بوده که هنوز زندگی در آن رواج دارد. این جاذبه گردشگری محیطی آرام و دلنشینی داشته پس پیشنهاد همگردی به شما این است که این تجربه شگفت انگیز و فراموش نشدنی را در بین دیدنی های اسپانیا از دست ندهید.

آلکاسا

بارسلونا: شهر رویاها

بارسلونا پرجمعیت ترین شهر اسپانیا بعد از مادرید و مهم ترین بندر اروپا به حساب می آید. بارسلونا شهر گیتار نوازان و دوره گردهاست. اگر به دنبال مقصدی شاد، پرجنب جوش، هیجان انگیز و شب زنده دار هستید، بارسلونا می تواند انتخاب بی نظیری باشد. بناهای تاریخی بسیار مهمی در این شهر وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. بناهای تاریخی، موزه ها، پارک ها، کلیساها و سواحل زیبا و چشمگیری در بارسلونا انتظار گردشگران را می کشند. هرچقدر در آنجا بمانید باز هم کم است.

بارسلونا

کلیسای ساگرادا فامیلیا: ایفل بارسلونا

این کلیسا برای بارسلونا خیلی با ارزش و مهم به شمار می آید اهمیت آن مانند برج ایفل برای فرانسه است. اگر وقت زیادی برای دیدن همه جای بارسلونا ندارید و قرار است فقط یکی از جاذبه های گردشگری این شهر ببینید، حتما کلیسای ساگرادا را انتخاب کنید. این کلیسا اثر آنتونی گائودی است که به خاطر معماری های عجیب و غریب خود شهرت یافته است. ساگرادا سالانه سه میلیون گردشگر را جذب می کند و یک منبع درآمد برای بارسلونا در زمان تفریح در اسپانیا به شمار می آید.

کلیسا ساگراوا

والنسیا

سومین شهر بزرگ اسپانیا بعد از مادرید و بارسلونا، والنسیاست. برخلاف تمام شهرهای بزرگ اسپانیا که پرجنب و جوش هستند، والنسیا فضای آرامی دارد و حال و گذشته را به هم پیوند می دهد. جاذبه های طبیعی این شهر گردشگران بی شماری را جذب می کند و آثار تاریخی آن نیز در فهرست میراث فرهنگی یونسکو قرار دارند. این شهر همانند شهرهای جذاب کشور خود، سرگرمی های فراوانی دارد که می تواند هر ماجراجو و گردشگری را از اقصی نقاط جهان به سمت خود بکشاند.

والنسیا

موزه ملی آثار سرامیکی

در هنگام گردش در شهر والنسیا به شما توصیه می کنیم که از موزه ملی سرامیک بازدید کنید. این موزه بار دیگر هنر معماری و کاشی کاری اسپانیا را به رخ جهانیان می کشد و با حفظ و نگهداری آثار سرامیکی و باستانی رومی، یونانی، عربی و حتی دوران ماقبل تاریخ محیط مناسبی برای سفر در تاریخ این کشورها را به وجود آورده است.

موزه ملی آثار سرامیکی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان که نفس شما را بند می آورند!

مهیار قاسمی ، یکشنبه 14 آبان 1396

در دنیا مکانهای مختلفی وجود دارند که علاوه بر جذابیت تفریحی مکان های ترسناک جهان نیز هستند. در این مکانها نفس شما از وحشت بند می آید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :