کافه رستوران آژا | پیتزا خورشیدی خوشمزه

الان دیگه تعداد کافه ها و فست فودا خیلی زیاد شده و تو هر خیابونی میشه حداقل یه دونه فست فود پیدا کرد. برای همین دیگه فقط کیفیته که باعث میشه یه فست فود بتونه به کارش ادامه بده و پر از مشتری باشه یا اینکه سر یک سال انقدر فروشش کم باشه که  ترجیح بدن که جمع کنن. یکی از خوبیای این تعدد فست فودا برای ما اینه که می تونیم بینشون انتخاب کنیم که کدوم و بریم یه غذای خیلی خوشمزه بخوریم. کافه رستوران آژا تازه کارش رو شروع کرده با این حال تعریفش رو از خیلی ها شنیدم و تصمیم گرفتیم که یک شب با دوستام حتما به این جا سر بزنیم. این جا یه رستوران دو طبقه اس و طبقه ی پایینش فضای باز و طبقه ی بالا هم فضای بسته اس و ما هم طبقه ی پایین نشستیم که از فضا هم لذت ببریم. 

آژا

کافه رستوران آژا

رستوران آژا منوی متنوع و خوبی داره و هر جور پیتزا، برگر و سالاد که دلتون بخواد رو میتونین اینجا میل کنین و بعد از غذاتون هم می تونین از منوی کافه سفارش بدین. دیزاین رستوران هم مدرنه و صندلی ها رو با فاصله ی خوبی از هم چیدن و همه ی میزها با اینکه پر بود اما اصلا صدای صحبت بقیه اذیت نمیکرد و در جریان صحبتشون قرار نمیگرفتیم که که معضل خیلی از کافه و رستوران هاست.

فست فود آژآ تهران

چی بخوریم؟

ما برای سفارشمون پیتزا کراست هات داگ، پاستا آلفردو، پپرونی، برگر مخصوص و از نوشیدنی ها هم موهیتو و رینبو سفارش دادیم.  دیزاین غذاهاشون خوشگله و کیفیت غذاشونم خوبه. یه مدل پیتزا دارن پیتزا کراست هات دات که تو خمیر دورش سوسیس گذاشتن و هم جدیده هم باحاله. طعم پیتزا پپرونی رو خیلی دوست داشتم. برگرشون هم گوشت خوشمزه ای داره، پاستا آلفردو هم خوشمزه بود فقط یکم سیرش برای من زیاد بود. نوشیدنی هاشونم طبیعی و خوشمزه س که حسابی حال آدم رو جا میاره. سالادهای  آژا خیلی حجم زیادی داره و برای دوتا سه نفر مناسبه و سس های خوش طعمی هم کنارش سرو میکنن.

چی بخوریم؟

بریم  آژا؟

رفتار پرسنل خیلی حرفه ای و دوستانه اس که یکی از مهم ترین نکات برای یه رستوران خوب به حساب میاد. طعم غذاهاشونم خوبه و به دیزاین غذا خیلی اهمیت میدن و هم نوشیدنی ها هم غذاها رو به زیبایی سرو میکنن. فضای باز رستوران هم برای دورهمی های دوستانه خیلی خوبه که اگه میخواین با دوستاتون برید یه جا و با خیال راحت بگید و بخندین قطعا این جا انتخاب خیلی خوبیه و بعد از غذاتون هم میتونین از منوی کافه سفارش بدین و قهوه و چای میل کنین.

بریم  آژآ؟

اطلاعات دسترسی

آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا، نبش شکوفان2
شماره تلفن: 88698030
آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/azha_food/

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

کافه رستوران النزه | النزه رستورانی جذاب، کافه ای خوشمزه

نرگس بخشی ، چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

کافه رستوران النزه یکی از بهترین کافه رستوران های لواسان است که با فضای دنجی که طراحی کرده یک انتخاب خوب است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :